Hjælp med pris
Fra : Overgaard

Dato : 26-01-06 20:22

Hej med jer.
Har i forbindelse med mit arbejde fået tilbudt en arbejdspc. Ved ikke helt
om tilbuddet er så godt som de giver udtryk for? Håber nogen af jer kan
hjælpe mig. Gerne med pris eller ulr på samme!
På forhånd mange tak!

Den har følgende spec:
IBM TP R52
1,86 GHZ 2 mc cache Intel Pentium M processor
intel 915 chipset
1 Gb DDR RAM (2*512
80 Gb harddisk 5400 rpm
DVD multibrænder
15"TFT skærm 1024*768
intel GMA 900 m 128mb delt
Ekstra stort lilon batteri, 9 celler
Ultrabay -hot swap og låsbar
Fingeraftryksscanner indbygget i tastatur
modem
Gigabit Ethernet 1000/100/10
2*USB 2,0 porte
Firewire
Bluetooth
Fuldt integreret 11/54Mbit trådløs netadgang
Wireless 802.11 A/b/g
Infrarød port
TV-udgang
Windows XP pro

Fra : Henning

Dato : 26-01-06 20:47

On Thu, 26 Jan 2006 20:21:52 +0100, "Overgaard"
<bennyovergaard@email.dk> wrote:

>IBM TP R52

http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=455&osCsid=25d49cbcc55e99d301ecafac4fa63316
- her kan du så selv konfigurere den, så den matcher dit tilbud.

--
Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 27-01-06 00:30

Overgaard wrote:
> IBM TP R52

Prøv at spørg i news:dk.edb.hardware.baerbar

--
Mvh.
Mikael Nørrelund