Andet multimedie
bentjuul 3670
samle billeder til 1 animeret gif
Fra : S. M

Dato : 26-01-06 21:09

Jeg har en masse små billeder som jeg gerne vil have sat sammen til en
animeret gif , kan jeg gøre det i Photoshop cs2 , eller findes der et
andet program der kan klare opgaven ?
Med venlig hilsen

S. Mik.

Fra : RoJo

Dato : 26-01-06 21:37

On 26/01/06 21:09, in article 43d92c57.14277078@news.tele.dk, "S. M"
<stonefox58@hotmail.com> wrote:

> Jeg har en masse små billeder som jeg gerne vil have sat sammen til en
> animeret gif , kan jeg gøre det i Photoshop cs2 , eller findes der et
> [...]

Du kan bruge imageready som følger med Photoshop - klik på den nederste knap
I din værktøjsmenu I photoshop - så starter det.

Mvh RoJo

Fra : S. M

Dato : 26-01-06 22:03

RoJo <Geckodk@fjerndettehotmail.com> wrote:

>Du kan bruge imageready som følger med Photoshop - klik på den nederste knap
>I din værktøjsmenu I photoshop - så starter det.
>
>Mvh RoJo

Hej RoJo

Kender godt ImageReady , og har lavet animationer i den tidligere, men
ved du om jeg kan importere x antal billeder så det bliver samlet til
en animation, eller skal jeg den sure vej med at inportere dem
enkeltvis - flytte dem over, i hver sit lag, og så sidenhen animere
dem ?

Med venlig hilsen

S. Mik.

Fra : per christoffersen

Dato : 27-01-06 14:12

"S. M" <stonefox58@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kender godt ImageReady , og har lavet animationer i den tidligere, men

Du kender den nok ikke så godt alligevel

> [...]
> en animation, eller skal jeg den sure vej med at inportere dem
> enkeltvis - flytte dem over, i hver sit lag, og så sidenhen animere

IR har en Import Folder as Frames-funktion (File/import/folder as frame), -
eller havde ihvertfald i vers. 7, som er den jeg kører med.

/Per

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 26-01-06 22:08

S. M skrev:

> Jeg har en masse små billeder som jeg gerne vil have sat sammen
> til en animeret gif , kan jeg gøre det i Photoshop cs2 , eller
> findes der et andet program der kan klare opgaven ?

Prøv 'Lave GIF-billede' fra d. 03/01-06 her i gruppen startende
med: <news:43bac073$0$78286$157c6196@dreader1.cybercity.dk>.

--
Hilsen
Madsen