Skovfolk: Tør bare videre.
Fra : Tveskaeg

Dato : 22-11-05 13:41

Fra : Bo Warming

Dato : 22-11-05 18:36

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> wrote in message
news:kc46o19a5v820u8h8kjdniner77addu0m8@4ax.com...
> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=403238/
>
> Det vil jeg så gøre.

At du danser efter svensk træindustris pibe og ikke bruger gamle
aviser eller de bare hænder, viser uselvstændighed

Der er intet fetichistisk i at nyde den ikke-fremmedgørende rensning
af anusomgivelserne med egen hånd, som evt stikkes ned i toilettet,
når noget skal skylles af fingrene.
Når man trækker hånden op efter velgjort gerning, vil den være ren,
selvom den har kontaktet milliarder af bakterierne. Måske hvis du
havde diarre, skal du skylle den i håndvasken eller the flush, altså
vandfaldet ned af toiletkummesiderne, når cisternen tømmer sig ud.

Der er ingen sundhedsfare ved at gøre tingene enkle.

Meget forbrug skyldes at "sådan gør alle" og man vil ikke være
unormal. Der er livskvalitet i at turde tænke selv og handle
fornuftigt. Men hvis dit problem er at få brugt dine penge, så køb
toiletpapir. NB alle mit hus toiletter har papirhængende til gæster,
men jeg bruger det ikke. Hvis jeg en sjælden gang lugter mere end folk
flest, så er det aldrig af lort - altid af armhulesmørsyre.
Deodoranter spilder jeg penge på, men glemmer ofte at bruge. dem,
selvom jeg skal være sammen med folk den dag - så har de noget at føle
sig højt hævet over.
Hvis jeg irriterer folk er det pga mine meninger - og fordi de kan
være svære at vinde over verbalt, så dyrker folk, at uhygiejne skulle
være asocialt. Men bakterier hopper ikke fra syg til sund - den hvis
immunforsvar er på sygdomskurs, vil altid finde smittekim til dette
projekt.
Folk der besøger mig og vil håne mig, går ud og vasker glasset jeg vil
til at hælde vin i - fordi det har kalkskjolder. Jeg tror ikke nogen
sygdom er faldet i hyppighed pga opvaskemaskinens fremkomst.
Nej til fremmedgørelse - sir Marx og jeg, men jeg har bedre forståelse
af trivselsnedsættelsen end Karl havde - han lirede bare
Hegel-filosofi af dig - men beredte jordbunden for Nietzsches,
Glistrups og min nytænkning mm