Klogt at formere sig som rotter, pga 1.tri~
Fra : Bo Warming

Dato : 13-11-05 18:31

Klogt at formere sig som rotter, pga 1.trivsel 2.magt

Mennesket er et dyr, og dyr der trives, får maximalt antal afkom, og
dette fører til yderligere trivsel.

Muslimerne har det yderligere stærke argument til ikke at begrænse
børneflokkenes størrelse, at de kommer til at eje Vestens resourcer,
fordi vi er så selvudslettende, at vi lader dem blive borgere her og
dermed få politisk flertal, dvs eje os.

Demokrati er flertalsdiktatur, når ikke der er politisk modenhed, så
der er udviklet tendens til hensyntagen til mindretal.

Intet tyder på at muslimer vil vise større hensyn mod os som mindretal
om et par årtier, end de gør idag mod politi, brandslukkere og en
handicappet i Paris-bydele, som de har fået flertal i.

"Børn af meget forelskede forældre lærer en frygtløshed over for
livet, som en dødbiderslægt undfanget halvt i søvne ikke kender til.
Livets vældige, farlige magter har stået vagt omkring deres vugge.
Karen Blixen (som ligesom Nietzsche roste muslimers ligefremme
naturlighed)

" Gift dig i din ungdom! Livet i denne verden er kun en
rejse: din søn skal følge efter dig, og slægternes kæde må ikke
brydes. Zarathustra(persisk
religionsstifter, 500 år før Kr)

" Hvad frugtbart er, er ene sandt.Goethe

" Lad lykkeligt anlagte mennesker formere sig, så må
menneskeslægten jo engang blive lykkelig.
Karen Blixen

VESTENS FALD I BØRNETAL 1800-2000 var afpasset til industrialisering ,
og var en moderetning, som gav trivsel i familierne, ved at de kunne
få gode kår og uddannelse ved at være få.

Men den enorme rigdom som Vesten har skabt, betyder at muslimer frit
kan formere sig vildt og alligevel have ideelle kår. Det begrædes, at
de ikke får uddannelse og job, men det er ikke lykken for dem - de
ønsker at være succesrige krigere, og det bliver de, hvis ikke vi
sadler om, og indser, at det er DEM ELLER OS.

Fra : Per Hagemann

Dato : 13-11-05 23:13

> Mennesket er et dyr, og dyr der trives, får maximalt antal afkom, og
> dette fører til yderligere trivsel.

Det gælder kun de dyrearter, som ikke er i stand til at kontrollere deres
reproduktion bevidst. Som du selv nævner senere, kan trivsel kombineret med
få børn afføde endnu højere trivsel.

> [...]
> vi er så selvudslettende, at vi lader dem blive borgere her og dermed få

Det er ikke for sent at hindre de invaderende i at få stemmeflertal her. Det
drejer sig om at antallet af danskere, som vil gøre noget effektivt mod
invasionen, skal vokse hurtigere end antallet af muhamedanere med stemmeret.
I sig selv et spændende kapløb, men man risikerer dog at det kommer til et
voldeligt opgør inden dette kapløb er afgjort.

> [...]
> vældige, farlige magter har stået vagt omkring deres vugge. Karen Blixen
> (som ligesom Nietzsche roste muslimers ligefremme naturlighed)

Lad os komme videre end disse fortidige betragtninger. Muhamedanerne kan
ikke længere som i kolonitiden på afstand opfattes som primitive naturfolk.
Saudi-Arabien er i dag et hovedrigt land, som finansierer den praktiske
invasion af vore lande.

> VESTENS FALD I BØRNETAL 1800-2000 var afpasset til industrialisering , og
> var en moderetning, som gav trivsel i familierne, ved at de kunne få gode
> kår og uddannelse ved at være få.

I øjeblikket får muhamedanerne færre børn her end i deres hjemlande, nok
fordi boligerne i Danmark ikke er indrettet til store familier. Vi skal
passe på med ikke at indgå i en konkurrence om flest fødsler med
muhamedanerne. Tværtimod ville det sagligt velovervejede være at stoppe
børnefødsler generelt indtil det er afklaret om det er forsvarligt at sætte
børn i verden.

Fra : Bo Warming

Dato : 14-11-05 04:46

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> med muhamedanerne. Tværtimod ville det sagligt velovervejede være at
> stoppe børnefødsler generelt indtil det er afklaret om det er

Enig i at vi har ingen håb om at vinde fødselskapløb
Vi må udvise
Samt være venlige mod dem der er her, så de integreres og vil være
venlige diktatorer mod os

Det er værd at interessere sig for muslimernes kvaliteter, selvom vi
aldrig vil lære af dem, for man lærer kun af dem man holder af

Selv de ivrigste muslimelskere ser dem kun som behandlingsobjekter. Og
tror naivt at de en dag vil være taknemlige. Aldrig.

1,5 hvide født i Algeriet blev frataget statsborgerskab og udvist af
muslimerne
Vi kan også ophæve statsborgerskaber og masseudvise - og det haster

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-11-05 05:25

On Mon, 14 Nov 2005 04:46:03 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]

ja så lader det jo vente på sig med den muhamed danske befolknings
eksplosion der skal sætte den kristne dansker i mindre tal og
demokratiet som vi kender det er væk

det er der vist ingen risiko for

Nahh nu kan man jo også blive så paranoid igen - det går jo faktisk
meget fint pt i Danmark

>Enig i at vi har ingen håb om at vinde fødselskapløb

som jeg skrev før så fremt der er 20% muslimer i landet så skal de
stadigt føde 5 til 1 for at komme op på 50:50 og det gør de næppe

>Vi må udvise
>Samt være venlige mod dem der er her,

ja hvad havde du ellers tænkt dig ?

> så de integreres og vil være
>venlige diktatorer mod os

tror du selv på det kommer til det - altså VIRKELIGT TROR ?
så handler det jo om sans for realisme !

>Det er værd at interessere sig for muslimernes kvaliteter, selvom vi
>aldrig vil lære af dem, for man lærer kun af dem man holder af

jeg holder da meget af min lokale kiosk ejer jeg kan få på klods han
er ikke vanvittig dyr osv.

>Selv de ivrigste muslimelskere ser dem kun som behandlingsobjekter. Og
>tror naivt at de en dag vil være taknemlige. Aldrig.

nu klare største delene af muslimerne jo sig selv - så dme høre man jo
ikke meget til og jeg tror det er den store gruppe man skal lægge
mærke til

>1,5 hvide født i Algeriet blev frataget statsborgerskab og udvist af
>muslimerne

ja hvis du siger det - du skulle well ikke have en referance der
underbygger disse tal - denne enorme depotasion ?

>Vi kan også ophæve statsborgerskaber og masseudvise - og det haster

Det kan simpelthen ikke lade sig gøre - det bliver der aldrig hverken
folkelig eller politisk vilje til !

>--
Mv.
Bo M Mogensen
When he hears you speak And says, "How does it feel
To be such a freak?" And you say, "Impossible".Dylan 1965

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-11-05 23:55

On Sun, 13 Nov 2005 18:30:44 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Mennesket er et dyr, og dyr der trives, får maximalt antal afkom

de fleste akedemiker for da ikke mere ind 1-2 barn/børn - måske
akedemiker ikke er de mest lykkelige - men min erfaring er jo mere
veluddanet man er jo mindre formere parene sig - du kan da ikke sige
alle med en høj inteligens lever i vandtrivsel ?

>, og
>dette fører til yderligere trivsel.

ja min fars kone kommer af en børneflok på 6 og hun er da meget
lykkelig for isn famille og det er hendes forældre også ...

>Muslimerne har det yderligere stærke argument til ikke at begrænse
>børneflokkenes størrelse, at de kommer til at eje Vestens resourcer,

jeg skal ikke kunne udelukke at muslimer for flere børn ind ikke
muslimer i veste - men er det noget du har nogen håndgribelige tal på
?

>fordi vi er så selvudslettende, at vi lader dem blive borgere her og
>dermed få politisk flertal, dvs eje os.

ja dte kræver jo lige at de skal være flere ind "os" og at de som
samlede gruppe har det samme formål - har du en ide om at alle
muslimer dybest set er ens ? og at vi som kaukasiske dansker er
tilsvarende ens ?

>Demokrati er flertalsdiktatur

ja hvordan skulle et demokrati ellers fungere ?

>, når ikke der er politisk modenhed, så
>der er udviklet tendens til hensyntagen til mindretal.

der er med den nuværende regering da aldrig været stærker
opstramninger på indvandre området ind nu ?

>Intet tyder på at muslimer vil vise større hensyn mod os som mindretal
>om et par årtier,

ved du hvor mange muslimer der er i dk ?
og i så fald hvor mange børn de skal få og hvor stærkt det vil gå
inden - vort gamle Danamark bliver forandret til en muslimsk et partis
stat ?

> end de gør idag mod politi, brandslukkere og en
>handicappet i Paris-bydele, som de har fået flertal i.

Tjaa man griber jo nok situasion i frankrig lidt for slapt an sæt
hæren ind arestere dem man kan finde sigt dem efter loven og døm dem -
det skal jo bare sættes i system - jeg undre mig lidt over at det ikke
sker ... og jeg tror sgu ikke det er for at man fra Fransk side ønsker
at behage urostifterne

Fra : Bo Warming

Dato : 14-11-05 04:37

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message

> [...]
> ikke
> sker ... og jeg tror sgu ikke det er for at man fra Fransk side

Vore fjender, godhedsindustrien, umuliggør statistik så du må leve med
upræcise fingerpeg om at de nuværende ½ mio muslimer her blier flest
om et par årtier og vil os det ondt

At fortsætte nuværende politik er at styre mod borgerkrig a la Paris
OG LANGT VÆRRE

De fremmede bliver flere end os og vil så ikke anerkende vore
rettigheder til vort land

Demokrati fungerer nogenlunde her fordi vi har tradition for
hensyntagen til mindretal. Det har muslimer aldrig haft og får det
aldrig.

Undertrykte armenere, koptere, jøder, kristne i muslimlande har haft
slavestatus, blevet holocaustet, måtte lade sig bolle og overbeskatte
osv.

Men mediekontrol betyder at sandhed let skjules idag

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-11-05 05:15

On Mon, 14 Nov 2005 04:36:54 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

indlednings vist så ville jeg synes det var rat hvis du svarede inde i
indlæget som jeg ved du godt kan også skære det væk som du ikke har
nogen mening om den her top citering gør dit indlæg uoverskueligt !
til sagen :

>Vore fjender, godhedsindustrien, umuliggør statistik så du må leve med
>upræcise fingerpeg om at de nuværende ½ mio muslimer her blier flest
>om et par årtier og vil os det ondt

er du sikker på der er en ½ million muslimer i landet ? det er næsten
20 % af befolkningen det tror jeg næppe - men hvis du eller andre har
en link der dokumentere dette så er den well kommen - men selv med det
så skal de have 5 børn hver gang "vi" for et , godt nok er de
reproduktive men så mange kloner for de well heller ikke ?
har du noget statestik på hvor mange børn der normalt kommer ud af et
muslimsk par ?

>At fortsætte nuværende politik er at styre mod borgerkrig a la Paris
>OG LANGT VÆRRE

ja som jeg lige har svaret dig så er der optøjer og IKKE borger krig
men optøjer - der efter hånden synes ganske godt under kontrol
jeg kan se man i propaganda øjemed kan have glæde af at blæse disse
uroligheder op - men realistisk talt , kan man med fordel holde
tingene i derres rette perspktiv

>De fremmede bliver flere end os og vil så ikke anerkende vore
>rettigheder til vort land

jeg synes lige du har skrevet vi - ikke ville have dem ?

>Demokrati fungerer nogenlunde her fordi vi har tradition for
>hensyntagen til mindretal. Det har muslimer aldrig haft og får det
>aldrig.

nej men nu er der jo et begrænset antal af dem - og jeg synes på de
lokale valg plakater at de stiller op nogen lunde bredt - ja selv for
venstre

>Undertrykte armenere, koptere, jøder, kristne i muslimlande har haft
>slavestatus, blevet holocaustet, måtte lade sig bolle og overbeskatte
>osv.

ja saddam havde offentlige jøde hængninger - men ellers mener jeg da
til den bedre del af min ointering at mindre talene lever fortrineligt
i mange af de muslimske lande ?

>Men mediekontrol betyder at sandhed let skjules idag

hvem kontrolere medierne her hjemme ?

Fra : Per Hagemann

Dato : 15-11-05 00:51

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> er du sikker på der er en ½ million muslimer i landet ? det er næsten
> 20 % af befolkningen det tror jeg næppe - men hvis du eller andre har
> en link der dokumentere dette så er den well kommen -

½ mio af 5 mio er 10%. Her sandsynliggørelse af størrelsesordenen, dog er
nogle af de fremmede ikke muhamedanere:

DEN KORTE OM LANDSFORHOLDENE:
http://www.lilliput-information.com/sandfrem.html
NYT REGISTRERINGSSYSTEM:
http://www.lilliput-information.com/atda.html

> [...]
> reproduktive men så mange kloner for de well heller ikke ?
> har du noget statestik på hvor mange børn der normalt kommer ud af et

Danmarks Statistiks (Befolkningens bevægelser) opgørelse over samlet
fertilitet fordelt efter moderens statsborgerskab, gennemsnit for 1993-1996:

Danmark 1727
Tyrkiet 2985
Libanon 5477
Pakistan 3899
Sri Lanka 4076

Nogle år senere kom 2 lande mere med i statistikken med følgende antal børn
pr kvinde:

Somalia 5,5
Irak 4,5

Hvilken virkning disse tal har i praksis forklarer Glistrup på følgende vis:

citat start

6 børn, der hver får 4 børn, betyder 24 børnebørn. Er man fortsat
firebørnsforældre er det 96 oldebørn og 384 tipoldebørn.
Og med den tidlige muhamedanske giftealder er de tipoldeforældre på samme
tid, som det tager danske at blive
oldeforældre.
Fortsætter man principanalysen, vil en danskerklasse på for eksempel 30
danne 15 forældrepar, hvis de henter ægtefællen i
klassen. 30 unge tyrkere, som gifter sig med en fra hjemlandet, bliver til
30 børnehusstande. Indfører man det element i alle
beregninger over populationsudviklingen i fire, fem generationer, bliver man
klogere på at fatte den grusomme dynamik i de
sandsynligste etniske prognoser.

citat slut

> nej men nu er der jo et begrænset antal af dem - og jeg synes på de
> lokale valg plakater at de stiller op nogen lunde bredt - ja selv for
> venstre

De stiller vel op hvor der er størst chance for at blive valgt. Wallait Khan
startede med at blive valgt til Borgerrepræsentationen for en
indvandrerliste, derefter for SF og nu for Venstre.

Ritt har denne gang en Nørrebro-kandidat på listen, som deltager i
Hizb-ut-Tahrirmøder og -demonstrationer, samt bistår HUT i deres arbejde
blandt kriminelle.

> ja saddam havde offentlige jøde hængninger - men ellers mener jeg da
> til den bedre del af min ointering at mindre talene lever fortrineligt
> i mange af de muslimske lande ?

Kopterne ville formodentligt være udryddet af Egypten, hvis ikke de vestlige
koloniherrer havde trådt til. Assyrere, armeniere og andre vantro folk vil
ikke være enig i at de har levet fortrinligt under muhamedansk styre. De
folk som er totalt udryddet deltog nok heller ikke i lovprisningen af Islam
som fred og tolerance, denne deciderede propagandaløgn, som selv præsident
Bush gentog.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-11-05 06:09

On Tue, 15 Nov 2005 00:50:42 +0100, "Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk>
wrote:

>½ mio af 5 mio er 10%. Her sandsynliggørelse af størrelsesordenen, dog er
>nogle af de fremmede ikke muhamedanere:

ja det er jo flere ind jeg regnede med - men som du skriver så er det
jo inklusiv ointaler og dem er der jo ikke nogen problemer med.
det er mange men der er stadigt langt til at de når over spære grænsen
og det forudsætter hvis skræk scenrariet skal holde at de her i boende
muslimer ikke udvikler sig i mod noget der minder om danske forhold
det skulle jeg mene der er en chanse for hvis man ser på consensus i
mellem dansker ano 1955 og 1995 - så er det jo nærmest 2 vidt
forskelige befolkninger vi ser ....

>DEN KORTE OM LANDSFORHOLDENE:
>http://www.lilliput-information.com/sandfrem.html
>NYT REGISTRERINGSSYSTEM:
>http://www.lilliput-information.com/atda.html

ja jeg vil kigge på dem men min maskien er liiiiiiiiiige ved at fryse
sider og henter og poster med 20 megabit og det for sgu min maskine
til at fryse selv om jeg kun køre med 4 tændte programmer :(

> [...]
>Sri Lanka 4076
>
>Nogle år senere kom 2 lande mere med i statistikken med følgende antal børn

ja det er sgu mange - men der er stadigt langt

> [...]
>beregninger over populationsudviklingen i fire, fem generationer, bliver man
>klogere på at fatte den grusomme dynamik i de

dvs vi taler ca om 125 år så er der flere muhameddaner ind dansker
( her er så ikke taget forbehold for at ikke alle indvandre er
muslimer )

>De stiller vel op hvor der er størst chance for at blive valgt. Wallait Khan
>startede med at blive valgt til Borgerrepræsentationen for en
>indvandrerliste, derefter for SF og nu for Venstre.

ja han kommer da omkring

>Ritt har denne gang en Nørrebro-kandidat på listen, som deltager i
>Hizb-ut-Tahrirmøder og -demonstrationer, samt bistår HUT i deres arbejde
>blandt kriminelle.

det er der well ikke noget galt i ?

> [...]
>som fred og tolerance, denne deciderede propagandaløgn, som selv præsident

ja skide flinke er de jo ikke - men historisk set hvor mange kultuer
har VI de kristne så ikke ødelagt ?
hele sydamerika til en start !
store dele af østen og afrika har lidt under vores koloni herre dømme
det har været slemt - men alt i alt så har de bedste kvaliteter i
mennesket nu i det store hele sejret

Muslimerne kommer aldrig til at betyde noget særligt de er fattige
dårlige uddanede og tilbage stående i forholde til regerende del af
verdens befolkningen

Fra : Bo Warming

Dato : 15-11-05 07:12

> [...]

> Muslimerne kommer aldrig til at betyde noget særligt de er fattige
> dårlige uddanede og tilbage stående i forholde til regerende del af

De er allieret med en særdeles skarp godhedsindustri, der ejer
medierne, så længe før de om 2-4 årtier er flest, er magtovertagelse
uundgåelig

Ønsker du Vesterbro-Nørrebro eller Voldsmose som Paris?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-11-05 21:16

On Tue, 15 Nov 2005 07:12:07 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>De er allieret med en særdeles skarp godhedsindustri, der ejer
>medierne, så længe før de om 2-4 årtier er flest, er magtovertagelse
>uundgåelig

i.flg de tal der blev postet tidliger vil det tage mindst 125 år og
hvem ved hvordan verden ser ud til den tid - som jeg tidliger skrev så
forandre consenssus sig konstant - du som er næsten 60 år må da vide
det

>Ønsker du Vesterbro-Nørrebro eller Voldsmose som Paris?

ja det kunne da være feteligt med lidt liv i gaden nej jeg laver sjov
nu har vi jo mange års erfaring med at håndtere den slags uroligheder
fra Christania BZ bevægelsen de autonome osv.

med den nye regering er det blevet bevist på Christania at man rent
faktisk godt kan håndtere optøjer hvis man VIL !

endeligt så tror jeg ikke det vil komme til det - da den social
desperation i dk aldrig kommer på højde med hvad der har i Frankrig

Fra : Bo Warming

Dato : 15-11-05 23:55

> [...]
> nu har vi jo mange års erfaring med at håndtere den slags
> uroligheder
> fra Christania BZ bevægelsen de autonome osv.

Hvad angår etik står ingen så lavt som dem der har stjålet Christiania
og ungdomshuset
At the establishment og et par afskyelige folketingssamlinger er med i
de asociale ulovligheder, ændrer intet på at nazister og kommunister
står højt hævet over de egoistiske berigelses-kriminelle i
samfundsgavnlighed

> [...]
>
> endeligt så tror jeg ikke det vil komme til det - da den social
> desperation i dk aldrig kommer på højde med hvad der har i Frankrig

Selvfølgelig bliver ting kun værre i Frankrig og med stigende antal
børn og stigende arbejdsløshed også hos fremmedkulturelle
invasionister i DK, er det kun et spørgsmål om tid før vi når franske
tilstande og derefter endnu værre forhold
Indtil masseudvisninger iværksættes, kan det kun styrtdykke imod
pakistanske forhold i EU

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-11-05 01:12

On Tue, 15 Nov 2005 23:54:41 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Hvad angår etik står ingen så lavt som dem der har stjålet Christiania
>og ungdomshuset

Det er i sig selv forkert - og jeg mener personeligt at man med fordel
kunne sætte buldozer på begge dele - men på den anden side synes jeg
også det er udtryg for noget sundt i et samfund at man har plads til
alternative samfund idder og out seiders der prøver at skabe noget
selv - men til trods for at jeg hyller denne social liberalisme - så
mener jeg stadigt at specilt Christania - fuck dem - jeg har været der
et socialt eksperiment 15 kr for en cola også for man ikke penge retur
for pant udryd dem for helved !

> [...]
>de asociale ulovligheder, ændrer intet på at nazister og kommunister
>står højt hævet over de egoistiske berigelses-kriminelle i

ahh de er nu gjort af samme støbning og skal sigtes og dømmes efter
loven - vi har et godt samfund der er værd at værne om !

>Selvfølgelig bliver ting kun værre i Frankrig og med stigende antal
>børn og stigende arbejdsløshed

ja det er åbenbart der den ulmer også var der noget med nogen el
master :)

>også hos fremmedkulturelle
>invasionister i DK, er det kun et spørgsmål om tid før vi når franske
>tilstande og derefter endnu værre forhold

er du parat til at indgå et væde mål på at det ikke sker i Danmark ?

du siger dte gør jeg siger det ikke gør - altså at vi for en etnisk
opstand i DK.

>Indtil masseudvisninger iværksættes, kan det kun styrtdykke imod
>pakistanske forhold i EU

Pakistanske ?

Fra : Bo Warming

Dato : 16-11-05 01:55

> [...]
> der
> et socialt eksperiment 15 kr for en cola også for man ikke penge

-Hippierne der selv købte Frøslev-lejr i Thy at ryge hash i, var
ukritisable og et gavnligt socialt eksperiment

Fristadeksperimentet er om hvor stalin-ondt man kan gøre DK ved at
legalisere brud på ejendomsretten - tyveri af statens midler til
svage, gamle, handicappede

> Pakistanske ?

Karachi = den største by i Pakistan
og den lidt mindre Peshawar hvor jeg har været, er slum uden
hensyntagen til børn der æder kerner ud af kamellort, for ikke at dø
af sult
Cairo er et sted hvor jeg har set det samme

Mødre der vælger at få børn uden at have giftet sig med et skafferdyr,
er mordere og lemlestere.
Disse muslmer - og de fleste muslimer - bør vi ikke regne for
mennesker, udover at beskytte dem mod mord hvis de rejser gennem vort
land, og handle olie med olielandene og lignende

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-11-05 04:01

On Wed, 16 Nov 2005 01:54:59 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>-Hippierne der selv købte Frøslev-lejr i Thy at ryge hash i, var
>ukritisable og et gavnligt socialt eksperiment

ja og dte fungere fortrineligt

>Fristadeksperimentet er om hvor stalin-ondt man kan gøre DK ved at
>legalisere brud på ejendomsretten - tyveri af statens midler til
>svage, gamle, handicappede

ahh nu lå det jo ubenyttet hænd - så det har well ikke været reelt på
bekostning af nogen - borset fra tab af skatter og afgifter der
normalt er på bolig handel

>Karachi = den største by i Pakistan

jeg ved det har været der

>og den lidt mindre Peshawar hvor jeg har været, er slum uden
>hensyntagen til børn der æder kerner ud af kamellort, for ikke at dø
>af sult
>Cairo er et sted hvor jeg har set det samme

ja det er jo trist

>Mødre der vælger at få børn uden at have giftet sig med et skafferdyr,
>er mordere og lemlestere.

ja .... det skal jeg ikke kunne sige noget om

>Disse muslmer - og de fleste muslimer - bør vi ikke regne for
>mennesker,

Nahh det er måske nok lige at stramme den

> udover at beskytte dem mod mord hvis de rejser gennem vort
>land, og handle olie med olielandene og lignende

jamen det gør vi jo allerede så der er ikke noget problem

Fra : Per Hagemann

Dato : 16-11-05 14:44

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> ja jeg vil kigge på dem

Det var nogle kriminalitetssider, jeg fejlagtigt henviste til

Den rigtige henvisning er http://www.informationomdanmark.dk/ ,hvorefter
man vælger Samleside om indvandringen og derefter kan gå i dybden. Antallet
af fremmede opgøres til reelt at ligge mellem 660.000 - 850.000.

> ja det er sgu mange - men der er stadigt langt

> dvs vi taler ca om 125 år så er der flere muhameddaner ind dansker
> ( her er så ikke taget forbehold for at ikke alle indvandre er
> muslimer )

Det går langt hurtigere. Lad os prøve et regnestykke:

100.000 muhamedanske ægtepar får de næste 25 år 400.000 børn. I perioden fra
2030-2050 henter disse børn 400.000 ægtefæller i Muhamedanien og får
1.600.000 børn. Når disse børn selv vokser op og bliver gift og får børn
kommer vi helt op på 6.400.000 børn.

Omkring 2075 giver det altså over 6,4 mio + 3,2 mio (deres forældre) + 0,8
mio (bedsteforældrene) = 10,4 mio.

--
Sura 9:20 "De, som tror og udvandrer (fra deres hjem) og kæmper for Allahs
sag med deres ejendele og deres liv, har den højeste rang for Allahs åsyn.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-11-05 20:39

On Wed, 16 Nov 2005 14:43:37 +0100, "Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk>
wrote:

>Det var nogle kriminalitetssider, jeg fejlagtigt henviste til

Ok ... jeg har stadigt ikke fået set på dem - min stakkels 2400 MhZ
maskine kan ikke rigtigt som sagt følge med min nye 20/20 megabit
forbindelse

>Den rigtige henvisning er http://www.informationomdanmark.dk/

SÅ KOM jeg ind - siden er lidt kaotisk kan du ikke højre klikke på
selve siden du henviser også tage det eksakte link som f.eks
http://www.lilliput-information.com/hed/sand1.html

jeg er lidt betænkelig ved siden hvem har lavet den ?
hvad er derres referancer og kilde materiale osv ?

>,hvorefter
>man vælger Samleside om indvandringen og derefter kan gå i dybden. Antallet
>af fremmede opgøres til reelt at ligge mellem 660.000 - 850.000.

ja det er sgu mange !

> [...]
>
>100.000 muhamedanske ægtepar får de næste 25 år 400.000 børn. I perioden fra
>2030-2050 henter disse børn 400.000 ægtefæller i Muhamedanien og får

har du nogen tal på hvor mange invandre der pr årligt henter
ægetfæller i pærkistan ?

> Når disse børn selv vokser op og bliver gift og får børn
>kommer vi helt op på 6.400.000 børn.
>
>Omkring 2075 giver det altså over 6,4 mio + 3,2 mio (deres forældre) + 0,8
>mio (bedsteforældrene) = 10,4 mio.

ja det virker jo utroligt !

nu er det mit indtryk at du har i det store hele samme partimæsige
overbvisning som BW - kunne du ikke hjælpe ham lidt med hans indlæg så
de blev tro værdige :)

jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal sige til det her - jeg bliver
nød til at forhøre mig rundt omkring ved andre folk der ved mere om
sagen ind jeg.

men jeg synes det er både sagligt og fremragende indlæg du har skrevet
med en logik og troværdighed som man tit savner her på usnet - hvor
folk føler for det ene og andet uden egentligt at vide hvad
konsikvensen er af hvad de taler om !

jeg vil gerne poste dele af dit indlæg i andre grupper for at fange
nogen af de læser der ikke abonere på politik & dsm og det er mange +
jeg vil sende det rundt til min famille og bekendte.

de enste steder hvor jeg kan se det måske halter er i

1.) hjemmesidens oprigtighed ?
2.) tror du reelt der vil blive så stor en import af ægtefæller ?

Fra : Bo Warming

Dato : 17-11-05 02:22

> [...]
>
> 1.) hjemmesidens oprigtighed ?
> 2.) tror du reelt der vil blive så stor en import af ægtefæller ?

Hagemann, Ebbe Vig, Ole Hasselbalch og Glistrup er fremragende til
dokumentation og tal.

Da Glistrup i TV-debat med Erik Steffensen og Jørgen Flindt Petersen
lige efter hans løsladelse i 1987 sagde at muslimkvinder får 6 gange
flere børn end danske kvinder, var det bodega-overdrivelse - og bl.a.
for at vise respekt for os, der bruger intuition og malerisk stil og
ikke har tid til detaljejustering

Ligesom Frevert bakkes op af søofficer webmaster Talleruphus , er jeg
kisteglad for at Per Hagemann bakker mig op - uimodsigeligt som et
leksikon. Det hedder specialisering og er det, der adskiller dyr fra
mennesker (lissom nogle piger er til yngelpleje og nogle er
glædespiger)

Fra : Per Hagemann

Dato : 17-11-05 11:46

> [...]
> børn end danske kvinder, var det bodega-overdrivelse - og bl.a. for at
> vise respekt for os, der bruger intuition og malerisk stil og ikke har tid

I årene fra 1981-1987 var fertiliteten i alle årene under 1500 for hele
befolkningen i Danmark. For danskerne alene har tallet nok ikke været meget
højere end 1,3 barn pr. kvinde. Der er flere muhamedanerlande som lå på 6
gange det antal barn pr kvinde, så hvorfor beskylde Glistrup for
bodegaoverdrivelse ?

> [...]
> leksikon. Det hedder specialisering og er det, der adskiller dyr fra
> mennesker (lissom nogle piger er til yngelpleje og nogle er glædespiger)

Det meste af det du skriver bakker jeg ikke op om, men om muhamedaneremnet
var du nok den første her i grupperne til at skrive de vigtige sandheder.

Med hensyn til taldokumentation har jeg heller ikke altid mine kilder helt i
orden, men jeg tør slet ikke fremkomme med så mange provokerende påstande
som du gør, da det er flovt ikke at kunne give ordentligt faktuelt belæg for
sine postulater.

--
Komiteen for Udlændinges Retssikkerhed udgiver brugsanvisninger
om,

Fra : Bo Warming

Dato : 17-11-05 12:31

> [...]
> muhamedanerlande som lå på 6 gange det antal barn pr kvinde, så
> hvorfor beskylde Glistrup for bodegaoverdrivelse ?

Jeg diskuterede med Mogens Rubinstein, der i Se og Hør havde kaldt
Glistrup "direkte åbenlys løgner", da han dækkede Z-landsmøde og han
hævdede at Glistrup havde sammenlignet
_herboende_ muslimer med danske mødre. !
TV var ikke på nettet i firserne, så jeg har ikke tjækket om
Rubinsteins beskyldning for misinformation holder vand - jeg har
diskuteret med Glistrup om hans formulering og med Helge Dohrmann, der
grinede at Glistrup altid provokerer med saftige folkelige
bodega-overdrivelser. Glistrup vrængede ad DRs småtskårne
pindehuggeri, men virkede som om han ikke havde fat i en rigtig lang
ende i sin modsigelse af DR-pettitesserytterne

Når Gregers Dircking-Holmgaard i en faktuel bog kalder Glistrup løgner
igen og igen er det i alle tilfælde tale om en travl politiker
_ hasteprægede bagatelagtige misinformation: og kun det
Løgn er bevidst usandhed, og det er utænkeligt fra Glistrup

> [...]
> provokerende påstande som du gør, da det er flovt ikke at kunne give
> ordentligt faktuelt belæg for sine postulater.

Hvor der handles der spildes. Når nogen går i clinch om tal, er det
godt at du kan træde til - og i brainstormingssammenhæng er flovhed
ikke jordens undergang. Jeg er ikke på valg og folk kender min stil,
som er klart sandhedssøgende, men ikke til flueknepperisk
universitetsvidenskabelighed og her mener jeg at have lært af
Glistrups solidaritet med fx Glensgaard, der var vrængende og vulgær
men med folkeligt godt sigte - enhver fugl synger med sit næb, og
Glistrups mangefaceterede personlighed og TVs korte stil, fik ham til
at "lege bodega-dansker" og bane vejen for accept af disse
fortræffelige danskere - tror jeg

Glistrup ville aldrig selv have brugt vendingen "via
familiesammenføring og fødsler formerer tyrkerne sig som rotter", men
var ypperlig forsvarsadvokat for Riemanns nuancerede bodegadansk -
hvor folk siden har citatfusket groft ved at gøre det til
avle-som-rotter og kun det.

Fra : Per Hagemann

Dato : 17-11-05 21:01

> [...]
> Glistrup vrængede ad DRs småtskårne pindehuggeri, men virkede som om han
> ikke havde fat i en rigtig lang ende i sin modsigelse af

I modsætning til de nævnte personer undersøger Glistrup altid fakta inden at
udtale sig. På din egen side www.glistrup.com har jeg da også i Buhls
2001-bog fundet Glistrups egne ord om de 6 gange så mange børn:

citat start

I Hansens (1994) tiltalefrafaldssag nr. fire er det påny Glistrup, der er
meldt til politiet. I 1987 for en Helsingør-lokalradioudsendelse, hvorfra
der refereres således:

"... det er jo muhamedanerterrorister nede fra Mellemøsten (...) De
behøver ikke komme herop og lave knivstikkeri, brande og økseoverfald på
hinanden (...) de store terroristhorder, der vælter ind over os fra
Mellemøsten og Sri Lanka (...) men for det første formerer de sig jo som
rotter." Interviewer: "Det der med, at de formerer sig som rotter, det må
man vist ikke sige." Glistrup: "Jamen det gør de. Jamen altså det er
simpelthen det almindelige danske udtryk for, at man får i gennemsnit 7,3
børn, hvor andre i gennemsnit får 1,2 børn, og det hedder at formere sig som
rotter på dansk, og det kan du finde i den store danske ordbog, (...) fordi
at Ninn Hansen han absolut vil tromle folk ned, til de ikke kan bruge deres
ytringsfrihed, som er sikret i Grundloven, så skal det da ikke hindre os
andre i at sige, hvordan sandheden er, og den er, at de formerer sig som
rotter."

Efter at justitsministeren havde stadfæstet Rigsadvokatens tiltalefrafald,
gik anmelderen til Ombudsmanden, som ikke fandt fuldt tilstrækkeligt
grundlag til at fremsætte kritik. Fra ombudsmandens begrundelse herfor i
skrivelse 1987-1557-610 fremdrager Hansen formuleringer, som han fortolker
som, at tiltalefrafaldet skyldtes frygten for den betydelige
presseinteresse, en straffesag ville påkalde sig. Som en anden forklaring på
afgørelsen skriver Hansen, at man kan tillade forskellige synspunkter at
komme til orde, fordi "man har ønsket" at tillade en gensidig
meningsudveksling om emner af samfundsmæssig karakter, og "Glistrups
ytringer om flygtninge kan ses som en del af hans kamp mod den statslige
asylpolitik."

Set i relation til sagen mod Riemann, hvor der var tale om næsten
identiske udtalelser - det var netop erindringen herom, der fik
radiolytteren til at indgive anmeldelse -, synes afslaget på at tage denne
sag op at være et eklatant udslag af den vilkårlighed, som er notorisk i §
266 b-håndhævelse. Ifølge Politiken 16. september 1987 udtalte rigsadvokat
Per Lindegård, at udtalelserne lignede hinanden, men kun omtrent. "Jer har
foretaget en totalvurdering af Mogens Glistrups udsagn i sin helhed, og jeg
mener ikke, man kan betragte det som racistisk i relation til straffeloven."

citat slut

> [...]
> forsvarsadvokat for Riemanns nuancerede bodegadansk - hvor folk siden har
> citatfusket groft ved at gøre det til avle-som-rotter og kun det.

Et virkeligt godt råd er derfor, at vi alle bruger størstedelen af vor
samfundsdebattid på indgående og fordomsfrit at beskæftige os med det, vore
modstandere siger og skriver.
(Glistrup-citat)

Fra : Bo Warming

Dato : 17-11-05 21:35

> [...]
> inden at udtale sig. På din egen side www.glistrup.com har jeg da
> også i Buhls 2001-bog fundet Glistrups egne ord om de 6 gange så

Ja, denne bog er fremragende, og det var godt at du spottede nedbrud
af min hjemmeside, der nu er repareret.

> Et virkeligt godt råd er derfor, at vi alle bruger størstedelen af
> vor samfundsdebattid på indgående og fordomsfrit at beskæftige os
> med det, vore modstandere siger og skriver.
> (Glistrup-citat)

Disse citater er inspirerende.
Her et forsøg på at uddybe hvad nogle vil kalde en rigeligt
højtravende politik:

Åben logik kan langtidsplanlægge, følelser kæmper skadeligt,
kortsigtet, hemmeligt

Vi blev mennesker ved at langtidsplanlægge -

- for eksempel at så korn for at høste senere, og samle i lade for at
overleve vinteren.

God politik tager hensyn til kommende generationer og ikke kun een
valgperiode.

Det kan være sødt og populistisk at lefle for medlidenhed og andre
kortsigtede følelser.

Men intet kan undskylde, at de folkevalgte ikke er ÅBNE,

sådan som Fremskridtspartiet var i sine velmagtsdage hvor journalister
kunne overvære alle gruppemøder i folketinget.

Konstituering sker lukket - for her florerer samme ækle egoisme, som
vi ser i disse dages afslørende PARTISKIFT.

Aldrig kan forrædderne give fornuftige forklaringer på deres
løftebrud.

Altid bør man foretrække ledere , der melder så ærligt og detaljeret
ud som muligt om reelle bevæggrunde.

Kan de ikke det, har de nok heller ikke rent mel i posen om
langtidseffekterne af deres politik.

Dette gælder konstituerings-intriger ,

og det gælder al national og lokal politik

( men næppe stormagtpolitik som aldrig har forladt jungleloven,

(og hvor FN-farcen er en opreklameret demokrati-analogi , men reelt er
en bølleklub, der aldrig har gjort gavn.)

Fra : Per Hagemann

Dato : 17-11-05 11:16

> [...]
>
> jeg er lidt betænkelig ved siden hvem har lavet den ?
> hvad er derres referancer og kilde materiale osv ?

Det er Jørn Ebbe Vig som står for den side, og det er rigtigt at siden
virker lidt kaotisk. Dog er der vist altid referencer angivet i forbindelse
med tallene, om ikke andet så på undersiderne.

> har du nogen tal på hvor mange invandre der pr årligt henter
> ægetfæller i pærkistan ?

Der er Ishøj-undersøgelsen http://www.vesselbo.dk/ind2_001.htm , som viser
at 3.-generationsindvandrerne fra Tyrkiet for 97% vedkommende henter deres
ægtefælle i Tyrkiet.

> ja det virker jo utroligt !
>
> nu er det mit indtryk at du har i det store hele samme partimæsige
> overbvisning som BW - kunne du ikke hjælpe ham lidt med hans indlæg så
> de blev tro værdige :)

Jeg tror ikke jeg kunne finde på at stemme på Louise Frevert som BoW har
gjort. Det er direkte farligt at forsøge at integrere muhamedanere, som
Frevert er stærk tilhænger af. Jeg giver helst min stemme til nogen som har
forstået at Islam er en erobringsbevægelse, f.eks. har jeg stemt på Åse
Clausen Bjerg, Alex Ahrendtsen og Mogens Glistrup.

> de enste steder hvor jeg kan se det måske halter er i
>
> 1.) hjemmesidens oprigtighed ?
> 2.) tror du reelt der vil blive så stor en import af ægtefæller ?

Du kunne jo selv læse lidt mere i de grupper, hvor den saglige
muhamedanerdebat foregår, mængdemæssigt nok mest i dk.politik. Søg f.eks. på
Google efter ældre indlæg, især Knud Larsen har bragt meget information.

--
Sura 2:217 "Det er foreskrevet jer at kæmpe, selv om I hader det. Men det
kan være, at I hader noget, skønt det er godt for jer, og det kan være, at

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-11-05 08:15

On Thu, 17 Nov 2005 11:15:59 +0100, "Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk>
wrote:

>Det er Jørn Ebbe Vig som står for den side, og det er rigtigt at siden
>virker lidt kaotisk. Dog er der vist altid referencer angivet i forbindelse
>med tallene, om ikke andet så på undersiderne.

ja det ville være skønt hvis den var lidt mere over skuelig - men jeg
har nu skrevet til Danmarks statestik og vil prøve at snakke med dem i
løbet af næste uge

man kan finde dem her http://dst.dk/
har godt nok ikke endnu haft tid til rigtigtig at søge på den.

>Der er Ishøj-undersøgelsen http://www.vesselbo.dk/ind2_001.htm , som viser
>at 3.-generationsindvandrerne fra Tyrkiet for 97% vedkommende henter deres
>ægtefælle i Tyrkiet.

ja det er mange !!!

> [...]
>forstået at Islam er en erobringsbevægelse, f.eks. har jeg stemt på Åse
>Clausen Bjerg, Alex Ahrendtsen og Mogens Glistrup.

ja selv er jeg Radikal så vi ligger jo nok så fjernt fra hinandne som
man kan - MEN det er da ikke ensbetydene med at jeg ikker lydhør for
kolde fakta når jeg møder dem ..... jeg tænkte lidt på at skrive et
læserbrev over emnet - plejer at få dem optaget - men først skal jeg
lige have tid til at lave lidt research ... jeg har i sagen natur en
til at restave og tegnsætte for mig :)

>Du kunne jo selv læse lidt mere i de grupper, hvor den saglige
>muhamedanerdebat foregår, mængdemæssigt nok mest i dk.politik. Søg f.eks. på
>Google efter ældre indlæg, især Knud Larsen har bragt meget information.

ja det vil jeg se på - men jeg kom til at tænke over de lande osm
Frankrig sverig og Tyskland der jo har mange flere udelandsske
tilflytter ind os og har da haft dem igenem længer tid - jeg synes da
ikke det virker som om det er ved at eksplodere nogen af de steder -
jeg ved der er uro i frankrig , men lad nu det vile - tror du
situationen er den samme i de lande ?

Fra : JB

Dato : 19-11-05 19:40

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
> Bo M Mogensen
> When he hears you speak And says, "How does it feel
> To be such a freak?" And you say, "Impossible".Dylan 1965

er du blevet uvenner med BW ?

Fra : Bo Warming

Dato : 19-11-05 20:42

"JB" <postkasse_66@hotmail.com> wrote in message
> [...]

Stavekontrol er sjældent løsningen - mail dit læserbrev til mig og du
får det rettet og kommateret tilbage lynhurtigt

> er du blevet uvenner med BW ?

Jeg oplever mig som ven af alle danskere, og ord der går efter
bold-ej-mand kan da ikke såre

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-11-05 02:16

On Sat, 19 Nov 2005 20:42:28 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Stavekontrol er sjældent løsningen - mail dit læserbrev til mig og du
>får det rettet og kommateret tilbage lynhurtigt

jamen det vil jeg da gøre - menjeg har nu en journalist ved poltiken
som plejer at tage isg af det om det er læser breve eller andere
steder hvor det skal sendes hænd hvor det er betydningsfuldt at det
er stavete rigtigt og der en nogenlunde fornuftig setnings
konstruksion

men det kommer til at tage lidt tid da jeg først skal grave mig igenem
det statistisk materiale der findes

>Jeg oplever mig som ven af alle danskere, og ord der går efter
>bold-ej-mand kan da ikke såre

jeg mener altid jeg har holdt mig til det der står i usnet indlægene
uanste hvordan det så måtte virke på den der læser det

Fra : JB

Dato : 20-11-05 03:23

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
> steder hvor det skal sendes hænd hvor det er betydningsfuldt at det
> er stavete rigtigt og der en nogenlunde fornuftig setnings

jeg holder på du skulle tage imod BW tilbud.

> men det kommer til at tage lidt tid da jeg først skal grave mig igenem
> det statistisk materiale der findes

har du prøvet med en rendegraver bo ?

> jeg mener altid jeg har holdt mig til det der står i usnet indlægene
> uanste hvordan det så måtte virke på den der læser det

jeg syntes nu du er gået sukkerkold over for BW.

Fra : Bo Warming

Dato : 20-11-05 08:59

> jeg mener altid jeg har holdt mig til det der står i usnet indlægene
> uanste hvordan det så måtte virke på den der læser det

Netop, og når vi ringer sammen, er der ikke uvenskab. Selvfølgelig
kaldes du (og jeg) landsbytosse og troll, fordi normalitet idag er at
være hadefuld og mudderkastende - det har medierne reklameret for
længe. "Hævn over fjendebilledet" var Hollywood-slogan, siden
USA-films start, og er dansk journalist-dyd siden godhedsindustrien
tidobledes .
Især folk med teknikforstand og klar fornuft, som vi alle står i gæld
til, gøres til fjendebilleder af de misundelige, der ikke selv evner
at gøre gavn.

Folk, der foregiver uvenskab med mig, er folk, der føler sig hellige
ved at blive såret af mine ord-efter-bolden. Martyr-skuespil er jo
afgørende aspekt ved vor kristne religion .

S og EL praler af, at de vandt borgmesterposterne på at "føre en
ordentlig tone i valgkampen". De undlod at berøre ubehagelige
sandheder.
Wallait Khan, hvis Venstreplakater stadig hænger på Nørrebro, blir af
hans ny allierede SF-borgmesteren(mere præcist dennes spindoktor)
forhindret i at blive interviewet af journalisterne - hans påstande om
årsager er FOR lette at afsløre. Og ytringsfrihed er ikke sundt for
godhedsindustrien.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-11-05 04:01

On Sun, 20 Nov 2005 08:59:27 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Netop, og når vi ringer sammen, er der ikke uvenskab.

bestemt ikke !

> Selvfølgelig
>kaldes du (og jeg) landsbytosse og troll, fordi normalitet idag er at
>være hadefuld og mudderkastende

Nahh det er well bare det her med at være enerledes der altid har sat
sinendene lidt i kog - men jeg ser nu lands by tosse påstanden som god
modig og den har da afødt hele 2 to nyhedes grupper om end de ikke er
specilt trafikeret !

>Folk, der foregiver uvenskab med mig, er folk, der føler sig hellige
>ved at blive såret af mine ord-efter-bolden. Martyr-skuespil er jo
>afgørende aspekt ved vor kristne religion .

jeg ved ikke om jeg lige frem føler mig som martyr ved mine beskedne
postninger på dansk usnet ...

> [...]
>hans ny allierede SF-borgmesteren(mere præcist dennes spindoktor)
>forhindret i at blive interviewet af journalisterne - hans påstande om

hvad er det Wallait bære på som han ikke for lov til at dele med os
andre igenem pressen ?

> Og ytringsfrihed er ikke sundt for
>godhedsindustrien.

som jeg forstår dig er at du mener vi lever i et land der er underlagt
godheds industrien ? mener du så at

1.) dette samfund ikke har gavn af ytringsfrihed ?
2.) mener du at ytringsfrihed i DK i almindelighed er en dårlig ide ?

Fra : Bo Warming

Dato : 21-11-05 07:30

> [...]
> god
> modig og den har da afødt hele 2 to nyhedes grupper om end de ikke

Hvis du definerer "godmodig" som, at der ikke er muslimagtige dvs
seriøse voldstrusler, så er jeg enig.
Men ofte ses at folk ønsker gerne censur - som Bertel Lund Hansen,
Abrahamsen og andre netbetjente havde helt til at lyve igennem overfor
min udbyder så tungen var klippet af mig i et år -
eller selvtægts-vold lægges op til, vagt.

Kun højre-orienterede og DF har dyb respekt for at ordet bør være
frit på internettet, og statens voldsmonopol bør respekteres af alle,
incl autonome og helligkrigere.

> hvad er det Wallait bære på som han ikke for lov til at dele med os
> andre igenem pressen ?

Han bør i krydsild på alle medierne, og hans hastigt opfundne
undskyldninger om, at han bærer nag mod K, der ikke har været sød ved
V fra gammel tid - og at V på rådhuset har været for nær ved DF,
hvilket hverken gælder Pind eller den ny V-boss
At det ny borgmesterstyre hviler på en dybt uetisk svindler, som kun
har egne og Islam behov i tankerne, bør frem ilyset

> [...]
>
> 1.) dette samfund ikke har gavn af ytringsfrihed ?
> 2.) mener du at ytringsfrihed i DK i almindelighed er en dårlig ide

Nej+nej sføli.
Jeg har i ti år gået til extremen at også injurielov og blasfemiforbud
bør væk - censur bør kun være når ord er meddelagtige i vold.

Godhedsindustrien ville blive mikroskopisk uden §266b censuren, der
klart er værre end hvad Goebbels præsterede.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 19-11-05 13:55

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]

Pkt.1: Blandt muslimer falder fødselstallet som følge af
uddannelse/integrering mv. (ikke drastisk, men moderat over tid).

Pkt. 2: Antallet af muslimer der gifter sig med partnere fra
oprindelseslandet falder som følge af uddannelse/integration (ikke drastisk,
men moderat over tid).

Pkt. 3: Der ser ikke ud til at være taget højde for dødstal - er det en
forudsætning, at ingen dør? Hverken børn, voksen eller ældre? Dette er
urealistisk.

Pkt. 4: Der sker meget i muslimske, herboende familier i disse årtier (samt
på verdensplan, særligt i visse områder), og det vi oplever er både oprør og
fornyelse og kulturændringer. Pigerne/kvinderne uddanner sig, bliver skilt
og tager de demokratiske værdier de er vokset op med til sig i stigende
grad - drengene/mændene er lidt langsommere til det, præcis som de
danskfødte mænd har været det (er det).

Pkt. 5: Der ser ikke ud til at være taget højde for tallene fra dette år og
frem til år 2030.

Pkt. 6: Der er ikke taget højde for udvandring - nogle (især veluddannede)
danskere med etnisk baggrund/flygtninge/indvandrere vælger andre lande med
bedre arbejdsbetingelser, bedre levevilkår eller bedre
integrationsmuligheder til.

Pkt. 7: Vi er midt i en religiøs/kulturel brydningstid, hvordan tingene vil
udvikle sig når den er ovre, er ikke umiddelbart muligt at spå om med den
påtagede "sikkerhed", som ovenstående tal forsøges præsenteret med. Skal det
sammenlignes med noget, kan det sammenlignes med kristendommens udvikling og
udviklingen i de vestlige lande overordnet set, og så kan man vel på mange
måde kun byde denne udvikling velkommen.

mange hilsner

Fra : AF

Dato : 19-11-05 14:03

nusle nuslesen skrev i news:437f2094$0$143$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

[ ... ]
> danskere med etnisk baggrund

Hvad er en dansker med etnisk baggrund? En kjøwnhawner??

http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://ravsted.dk/ - *også med DebatForum*

Fra : nusle nuslesen

Dato : 19-11-05 15:21

"AF" <dewnull@tiscali.invalid> skrev i en meddelelse

Hej,

> nusle nuslesen skrev i news:437f2094$0$143$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
>
> [ ... ]
>
> Hvad er en dansker med etnisk baggrund? En kjøwnhawner??

Der skulle have stået "danskere med _anden_ etnisk baggrund" - beklager.

Det hænder at jeg tænker hurtigere end jeg skriver

mange hilsner

Fra : AF

Dato : 19-11-05 16:20

nusle nuslesen skrev i news:437f34d5$0$199$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> Der skulle have stået "danskere med _anden_ etnisk baggrund" - beklager.

Findes der da danskere der ikke er danskere?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-11-05 19:30

On Sat, 19 Nov 2005 16:19:31 +0100, "AF" <dewnull@tiscali.invalid>
wrote:

>nusle nuslesen skrev i news:437f34d5$0$199$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

>Findes der da danskere der ikke er danskere?

Christ slå etnisk op :

" etnisk (gr. ethnikos vedr. folket, af ethnos folk) vedr.
folkeslagene, folkemæssig, racemæssig;
•   etnisk identitet etnisk bevidsthed (som den manifesterer sig
gennem hele den pågældende kultur). "

Fra : nusle nuslesen

Dato : 19-11-05 19:32

Hej,

> Findes der da danskere der ikke er danskere?

Har du noget væsentligt at tilføje til debatten?

mange hilsner

Fra : AF

Dato : 19-11-05 20:12

nusle nuslesen skrev i news:437f6f9e$0$143$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> Har du noget væsentligt at tilføje til debatten?

Jeg ønsker blot at finde ud af om du mener der er nogen danskere der ikke er
danskere, eller om det er fremedarbejdere, gæstearbejdere og indvandrere du
taler om.

Det er en kunstig konstruktion og noget sludder at tale om "danskere med
anden etnisk bagrud". Enten er man dansker eller også er man ikke dansker.

I øvrigt er der rigtig mange fremmedarbejdere og indvandrerer i min
venskabs- og bekendtskabskreds. Langt hovedparten af dem vil helst frabede
sig at blive kaldt "danskere med anden etnisk bagrud" uanset at det er den
"politisk korrekte" modelune-udtryk i disse år.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 19-11-05 21:05

"AF" <dewnull@tiscali.invalid> skrev i en meddelelse

Hej,

> Jeg ønsker blot at finde ud af om du mener der er nogen danskere der ikke
> er danskere, eller om det er fremedarbejdere, gæstearbejdere og
> indvandrere du taler om.

Jeg er sådan set ligeglad, mennesker er mennesker - hvor de kommer fra er
uvæsenligt.

Når der debatteres er det vigtigt at man prøver at gøre sig forståeligt, og
i denne debat ville det ikke give mening blot at skrive danskere. Det vil du
sikkert give mig ret i, hvis du har læst det indlæg jeg svarede på.

> Det er en kunstig konstruktion og noget sludder at tale om "danskere med
> anden etnisk bagrud". Enten er man dansker eller også er man ikke dansker.

Det kan meget vel være, og jeg er som sådan enig - men igen, bemærk hvad jeg
svarede på.

> I øvrigt er der rigtig mange fremmedarbejdere og indvandrerer i min
> venskabs- og bekendtskabskreds.

Det er der også i min bekendtskabskreds - tillige med nogle 2.
generationsindvandrere og en enkelt flygtning. Min fætter er som sådan 2.
generationsindvandrer (hans far er tyrkisk indvandrer), og min ene svoger er
vel enten fremmedarbejder eller indvandrer alt efter hvordan man ser på det,
det er jo ikke til at vide, om han agter nogensinde at flytte til Australien
igen

> Langt hovedparten af dem vil helst frabede sig at blive kaldt "danskere
> med anden etnisk bagrud" uanset at det er den "politisk korrekte"
> modelune-udtryk i disse år.

Det er for mig en helt uvæsentlig ting, jeg kender ikke de omtalte mennesker
og omgås dem heller ikke. De mennesker jeg omgås lader sig ikke, så vidt jeg
ved, gå på af den slags. Men du afholder dig vel blot fra at bruge disse
udtryk i selskab med dine venner/bekendte, nu du ved hvordan de har det med
det.

Har du fået luft for din uberettigede harme nu?

mange hilsner

Fra : AF

Dato : 19-11-05 21:16

> "AF" <dewnull@tiscali.invalid> skrev i en meddelelse

> Men du afholder dig vel blot
> fra at bruge disse udtryk i selskab med dine venner/bekendte, nu du ved
> hvordan de har det med det.

Ja, jeg kunne aldrig finde på at kalde dem danskere med anden etnisk
baggrund

Hvilken harme hentyder du til?

Og så har jeg forresten slet ikke noget imod at der kommer invandrerer her
til landet. Jeg har lært mange gode ting af alle dem jeg gennem nu mange år
har og har haft kontakt med.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 19-11-05 21:40

"AF" <dewnull@tiscali.invalid> skrev i en meddelelse

Hej,

> Ja, jeg kunne aldrig finde på at kalde dem danskere med anden etnisk
> baggrund

Fint.

> Hvilken harme hentyder du til?

Den jeg fik en oplevelse af var drivkraften bag dine indlæg.

> Og så har jeg forresten slet ikke noget imod at der kommer invandrerer her
> til landet. Jeg har lært mange gode ting af alle dem jeg gennem nu mange
> år har og har haft kontakt med.

Enig.

mange hilsner

Fra : AF

Dato : 19-11-05 22:31

nusle nuslesen skrev i news:437f8da7$0$197$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> Den jeg fik en oplevelse af var drivkraften bag dine indlæg.

Så var det da godt at vi fik ryddet den misforståelse af vejen

> Enig.

Godt at møde en der gerne vil kalde en spade for en spade, og som ikke er
racist, men fremtræder gæstfri og imødekommende over for de fremmede og
gæster der kommer til vort land. Vi vil jo også gerne møde venlighed og
gæstfrihed rundt omkring i verden hvor vi måtte komme frem.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-11-05 02:13

On Sat, 19 Nov 2005 20:11:56 +0100, "AF" <dewnull@tiscali.invalid>
wrote:

> [...]
>danskere, eller om det er fremedarbejdere, gæstearbejdere og indvandrere du

var du oprigtigt i tvil ?

>Det er en kunstig konstruktion og noget sludder at tale om "danskere med
>anden etnisk bagrud". Enten er man dansker eller også er man ikke dansker.

man er både dansker og dansker med en eller anden etnisk aftegning og
et eller andet efter og fornavn

> [...]
>sig at blive kaldt "danskere med anden etnisk bagrud" uanset at det er den
>"politisk korrekte" modelune-udtryk i disse år.

jamen når det nu er dem man debatere så må man jo henvise til nogen
for klarhedens skyld !

Fra : Per Hagemann

Dato : 20-11-05 11:01

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> "Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

> Pkt.1: Blandt muslimer falder fødselstallet som følge af
> uddannelse/integrering mv. (ikke drastisk, men moderat over tid).

Er der noget sociologisk eller statistisk belæg for at de bliver bedre
integreret med tiden og at højtuddannede i f.eks. Saudi-Arabien har færre
børn end uuddannede?

> Pkt. 2: Antallet af muslimer der gifter sig med partnere fra
> oprindelseslandet falder som følge af uddannelse/integration (ikke
> drastisk, men moderat over tid).

Ishøj-undersøgelsen viser at indtil år 2000, hvor undersøgelsen er fra,
havde 97% af 3-generationstyrkerne, som havde giftet sig, valgt en ægtefælle
fra Tyrkiet.

> Pkt. 3: Der ser ikke ud til at være taget højde for dødstal - er det en
> forudsætning, at ingen dør? Hverken børn, voksen eller ældre? Dette er
> urealistisk.

Ingen af dem, som jeg indregnede i de 10,4 mio er endnu født, så de vil alle
være under 70 år i 2075. De for tidligt døde vil i et land som Danmark
forudsat uændre udvikling næppe være særligt stort, og vil sikkert modsvares
af dem af de nulevende som fortsat er i live i 2075.

> [...]
> i stigende grad - drengene/mændene er lidt langsommere til det, præcis som
> de danskfødte mænd har været det (er det).

Deres familielivsstil har været fastfrosset i over 1000 år. Når mændene
vælger at lade sig skille efter danske regler, er det ofte for at lade konen
bo på et krisecenter på det offentliges regning, mens han selv henter en
anden, tredje eller fjerde kone i hjemlandet. Hvorfor har ellers så stor en
del af kvinderne på krisecentrene tørklæder, hvis de skulle have frigjort
sig fra deres traditionelle baggrund?

> Pkt. 5: Der ser ikke ud til at være taget højde for tallene fra dette år
> og frem til år 2030.

Jeg forudsatte at der i dag var 100.000 muhamedanske ægtepar, som frem til
2030 fik 400.000 børn som fertilitetstallene viser. Det er en kompliceret
opgave for en befolkningsstatistiker at lave egentlige befolkningsprognoser.
> [...]
> danskere med etnisk baggrund/flygtninge/indvandrere vælger andre lande med
> bedre arbejdsbetingelser, bedre levevilkår eller bedre

Der er heller ikke taget højde for indvandrere og nye flygtninge, som der
endnu ikke er lukket for at modtage. Hvis der ikke strammes, kommer de
fremmede endnu hurtigere i flertal.

> [...]
> udvikling og udviklingen i de vestlige lande overordnet set, og så kan man
> vel på mange måde kun byde denne udvikling velkommen.

Tallene kan sagtens udvikle sig langt værre og selvfølgelig også bedre, hvis
der snart startes på masseudvisninger.

Endnu mangler der det mindste tegn på at Muhamedanismen skulle miste sit
greb i skaren. Derfor er det helt hen i vejret, når Danmarks Statistik i
sine befolkningsprognoser efter bare 2 generationer lader de fremmede indgå
i statistikken som almindelige danskere.

--
Sura 39:3 "Vi har visselig åbenbaret dig bogen med sandheden. Tilbed derfor
Allah, idet du er Ham alene i lydighed."

Fra : nusle nuslesen

Dato : 20-11-05 14:31

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Er der noget sociologisk eller statistisk belæg for at de bliver bedre
> integreret med tiden

Ja, men du må selv søge det frem, da jeg ikke længere har materialet.

> og at højtuddannede i f.eks. Saudi-Arabien har færre børn end uuddannede?

Hvilken relevans har det?

Livsbetingelserne/vilkårene er væsentligt forskellige fra Saudi-Arabien til
Danmark, og integrering i Danmark er ikke på tale når det gælder muslimer
der fødes, vokser op og lever i Saudi-Arabien (af indlysende årsager).

Når det er sagt, så viser udviklingen at når kvinderne uddannes, fødes der
generelt, uanset land, færre børn. Undersøgelser har vist, at ændringer i
kulturer, religiøsitet, generel uddannelsesniveau i lande og deraf følgende
velfærd mv. har den mest markante sammenhæng med kvinders uddannelse. Dette
er værd at bemærke, idet et stigende antal kvinder, med anden etnisk
oprindelse end dansk og bosiddende i Danmark, uddanner sig.

> Ishøj-undersøgelsen viser at indtil år 2000, hvor undersøgelsen er fra,
> havde 97% af 3-generationstyrkerne, som havde giftet sig, valgt en
> ægtefælle fra Tyrkiet.

Hvis du stadig har linket, vil du så sende det med i dit næste indlæg (det
har kun interesse, hvis der er tale om en uvildig undersøgelse)?

Til ovenstående (uden at have læst undersøgelsen) kan jeg dog alligevel
knytte flere kommentarer:
- Ishøj er ikke nødvendigvis repræsentativ for landsgennemsnittet
- Ser man på tallene for de tyrkiske 3. generationsindvandrere der f.eks har
bosat sig i omegnskommunerne, vil det med overvejende sandsynlighed tegne et
andet billede
- Det er ikke hensigtsmæssigt at overføre, som det lader til er sket,
tallene for tyrkiske 3. generationsindvandrere til indvandrere fra andre
lande - tallene fra andre oprindelseslande kan meget vel være ganske
anderledes
- Uanset hvad, så er undersøgelsen nu 5 år gammel, og det kunne være
interessant med en ny undersøgelse, og særligt en undersøgelse der ikke er
isoleret til et så begrænset geografisk område som Ishøj

> [...]
> Danmark forudsat uændre udvikling næppe være særligt stort, og vil sikkert
> modsvares af dem af de nulevende som fortsat er i live i 2075.

Det er ren fremtidsspekulation - som, alene qua Danmarks størrelse rent
geografisk, er urealistiske.

Du "forventer" i det beskrevne scenarie at befolkningstallet i Danmark vil
blive ca. tredoblet på 70 år. Forekommer det dig at være blot
tilnærmelsesvist realistisk?

> Deres familielivsstil har været fastfrosset i over 1000 år.

Dette er ikke korrekt, og det er i særdeleshed ikke korrekt for herboende
muslimers vedkommende, eller for muslimer bosiddende i Europa (og f.eks.
USA) generelt.

> [...]
> ellers så stor en del af kvinderne på krisecentrene tørklæder, hvis de
> skulle have frigjort sig fra deres traditionelle baggrund?

Du ved altså ikke, at det i stigende grad er kvinderne der lader sig skille?
Ligesom det ikke kun gælder muslimske kvinder der er danskfødte, men også
muslimske kvinder der reelt er 1. generationsindvandrere.

Præcis som danske kvinder begyndte på for (et slag på tasken) 30-40 år
siden.

De muslimske kvinder vil ikke længere, og ganske særligt ikke når/hvis de er
vokset op i eller lever i et demokrati, finde sig i urimeligt ulige vilkår
(tendensen er der også på verdensplan). De muslimske kvinder er i stigende
grad, langsomt men sikkert, i gang med et oprør - det er meget fascinerende,
selvom de mange brydninger som følge heraf ikke er specielt behagelige at
blive inddraget i, skønt det hovedsageligt er i det offentlige rum (jeg bor
i et område/byggeri hvor beboere med anden etnisk oprindelse end dansk udgør
et sted mellem 70-85%).

> [...]
> 2030 fik 400.000 børn som fertilitetstallene viser. Det er en kompliceret
> opgave for en befolkningsstatistiker at lave egentlige

Ja, bl.a. fordi fertilitetstallene ikke er statiske.

> Der er heller ikke taget højde for indvandrere og nye flygtninge, som der
> endnu ikke er lukket for at modtage. Hvis der ikke strammes, kommer de
> fremmede endnu hurtigere i flertal.

I hvor mange generationer frem, mener du at det er opportunt at klassificere
herboende muslimer som "fremmede"?

Danskere der bosætter sig i udlandet, og som gifter sig dér og får børn -
betragter du deres tip-oldebørn som værende danskere, selvom deres
tilhørsforhold ophørte for 4 generationer siden og de ikke har haft dansk
statsborgerskab i flere generationer?

Hvis du gør - hvilke rettigheder skal disse mennesker så have i vores
velfærdssystem, når/hvis de "vender hjem"?

> Tallene kan sagtens udvikle sig langt værre og selvfølgelig også bedre,
> hvis der snart startes på masseudvisninger.

Masseudvisninger er utopi.

Jeg ser ingen grund til at bruge min tid på useriøsiteter.

> Endnu mangler der det mindste tegn på at Muhamedanismen skulle miste sit
> greb i skaren.

Islam er en religion på lige fod med Kristendom - ligesom Kristendom har
forskellige udtryk, har også Islam forskellige udtryk. For nogles
vedkommende er de muslimer, som jeg er protestant - nemlig ganske uden
indvirkning på deres daglig liv og virke.

> Derfor er det helt hen i vejret, når Danmarks Statistik i sine
> befolkningsprognoser efter bare 2 generationer lader de fremmede indgå i
> statistikken som almindelige danskere.

Hvorfor er det hen i vejret?

Hvis de er født i Danmark, og forøvrigt har dansk statsborgerskab - så er de
danskere.

mange hilsner

Fra : Per Hagemann

Dato : 20-11-05 16:56

> [...]

> Du "forventer" i det beskrevne scenarie at befolkningstallet i Danmark vil
> blive ca. tredoblet på 70 år. Forekommer det dig at være blot

Næsten alle muhamedanerlande har langt mere end 3-doblet deres
befolkningstal siden 2.verdenskrig.

Jeg gider ikke svare på det hele du skriver. Det er da en mulighed at en
større gruppe muhamedanere for første gang i verdenshistorien holder op med
at følge deres tro, men det er alt for risikabelt for danskerne at bygge på
at det vil ske. Her er nogle oplysende henvisninger, hvis man gider sætte
sig ind i spørgsmålene:

http://www.informationomdanmark.dk/
www.islaminfo.dk
www.sharia.dk
http://www.uriasposten.dk/bibliografi/buhl-retsagenmodislamlobbyen.htm

Fra : Per Hagemann

Dato : 20-11-05 20:26

> Næsten alle muhamedanerlande har langt mere end 3-doblet deres
> befolkningstal siden 2.verdenskrig.

De fleste muhamedanske lande eksporterer indbyggere i modsætning til Danmark
som importerer både fupflygtninge og familiesammenførte, så man kan ikke
direkte sammenligne muhamedanerbefolkningernes vækst. I Danmark er væksten
meget større.

http://atlas.globalhealth.org/indicator.cfm?IndicatorID=132&Year=1950&Country=IR
fandt jeg befolkningstallene siden 1950 i verdens lande. Her tallene for de
mest befolkningsrige muhamedanerlande (mio indbyggere i 1950 og 2005):

Indonesien 80 223
Pakistan 37 158
Bangladesh 42 142
Nigeria 33 132
Egypten 22 74
Tyrkiet 21 73
Iran 17 70
Sudan 9 36
Algeriet 9 33
Marokko 9 31
Afghanistan 8 30
Irak 5 29
Uzbekistan 6 27
Malaysia 6 25
Saudi-Arabien 3 25
Yemen 4 21
Syrien 4 19

--
Sura 9:29 " Kæmp mod dem fra Skriftens folk, som ikke tror på Allah og ej
heller på den yderste dag, og som ikke holder det forbudt, som Allah og Hans

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-11-05 04:06

On Sun, 20 Nov 2005 11:01:00 +0100, "Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk>
wrote:

>Ishøj-undersøgelsen viser at indtil år 2000, hvor undersøgelsen er fra,
>havde 97% af 3-generationstyrkerne, som havde giftet sig, valgt en ægtefælle
>fra Tyrkiet.

Ja det er jo mange - men tror du ikke man i almindelighed i mellem
tyrker har tradition for angerede ægte skaber ?

for lige at udvide debaten lidt - hvis det ikke allerede er sket - så
har du jo et godt tag om tal og statestikker - så jeg skal bruge din
hjælp på det her læser brev jeg arbejder på som måske og måske aldrig
bliver til noget ?

har du noget tal på hvor meget antalet af imigranter der har været
over de sidste f.eks 10 år m.a.o - hvor mange er der kommet til og
hvor kommer de fra ?

er det ikke rigtigt med den "nye" ( v/c ) regering - at antalet af
invandre er faldet , som følge af stramninger ?

Fra : Per Hagemann

Dato : 21-11-05 10:23

> Ja det er jo mange - men tror du ikke man i almindelighed i mellem
> tyrker har tradition for angerede ægte skaber ?

Arrangerede ægteskaber er et kulturtræk ved muhamedanere generelt. Dem i
Ishøj kommer næsten alle fra den anatolske højslette, hvor man er endnu mere
traditionsbundet end i Istanbul. Undersøgelsen viser også at
1-generationstyrkerne i Ishøj fik over 4 børn i gennemsnit, hvor tyrkerne
generelt ellers optræder med lavest fertilitet blandt muhamedanerne.

> har du noget tal på hvor meget antalet af imigranter der har været
> over de sidste f.eks 10 år m.a.o - hvor mange er der kommet til og
> hvor kommer de fra ?

Danmarks Statistiks tal findes jo her
http://www.statistikbanken.dk/statbank5a/default.asp?w=1024 , men som nævnt
www.informationomdanmark.dk er mange af tallene uanvendelige til at drage
relevante konklusioner, eller man skal i det mindste sætte sig grundigt ind
i datagrundlaget.

> er det ikke rigtigt med den "nye" ( v/c ) regering - at antalet af
> invandre er faldet , som følge af stramninger ?

Jo, indvandringen blev (midlertidigt?) begrænset fra 2002, og mine
udregninger om hvordan 100.000 muhamedanske ægtepar formerer sig fremover,
så helt bort fra indvandring, idet man skal være totalt uvidende radikal for
ikke at kunne se at det at åbne for voldsom indvandring fra muhamedanske
lande er en direkte katastrofekurs.

--
Sura 5:52" O I som tror, tag ikke jøderne og de kristne til venner. De er
hinandens venner. Den af jer, der tager dem til venner, er sandelig en af

Fra : Bo Warming

Dato : 21-11-05 13:31

> [...]

> Sura 5:52" O I som tror, tag ikke jøderne og de kristne til venner.
> De er hinandens venner. Den af jer, der tager dem til venner, er

Dyrisk tænkte profeten "Den der ikke er med os er mod os" Hvilket kan
undskyldes i krig, men ikke i fredstid.Vi må lære at "i mellem krigene
erstattes våben med løgn" og vi ledes af taquia-narkomaner, der
hyperaktivt søger at få Khan-typer til at ydmyge os ved at vise dem
*tillid*
Og tillidsbrud eksploderer - vokser nu i antal, eksponentielt.
Danskere vil hellere føle sig fulde af empati, end overleve.

Søren Pind sku ha læst og tænkt over denne koran-tænke måde før han
saboterede V med at give kandidatur til Wallait Khan

Et parti der begår sådan dumhed og samtidig klogt foreslår
3strikesAndYouAreOut er mere skitzo-selvmodsigende end den mest
hallucinerende Sct-Hans-tosse

"Vanvid er yderst sjældent hos individer, men udbredt hos grupper,
partier, folk og epoker. " Nietzsche

Nu da Khan røvede Danmark, er tusind muslimer tændt på at overgå ham -
vågner vi op i tide?

TILLID MELLEM ENS-KULTURELLE ER EN GOD TING

" Tillid er sky som en hjort. Når man først har jaget
den bort, varer det længe inden den kommer igen. Kurt Biedenkopf

" Den tillid, man har til sig selv, skaber størstedelen af
den, man har til andre.La Rochefoucauld

" Der kan ikke være venskab uden tillid, og ingen tillid
uden integritet. Samuel Johnson

Det er ved at undlade at tro på sine medmennesker, at man
gør dem til løgnere. Tao-Te-King, French proverb

En bank lever ikke så meget af kapital som af tillid.
Ludwig Poullain

Faith is much better than belief. Belief is when someone
else does the thinking.Buckminster Fuller. 1895-1983, American
architect

Flekstid er den ultimative tillidsprøve: hundetræning uden
snor. Ukendt

If there was no faith there would be no living in this
world. We couldn`t even eat hash with any safety. Josh Billings, The
Complete Works of Josh Billing 1919

It is better to be deceived by one's friend than to deceive
them. Johann von Goethe 1749 - 1832

Kærligheden åbner alle porte, tilliden følger dem
igennem Annemarie Møller

Småagtighed og misundelse følges altid ad. Bjørnstjerne
Bjørnson

Tillidsfuldhed giver bedre stof til samtale end
åndfuldhed. La Rochefoucauld

Our distrust justifies the deceit of others.La Rochefoucauld

Tillid er, at den anden ikke tvivler på det, man selv ikke tror.
Henrik Tikkanen

Jeg blander altid mit eget vand. To dele brint, en del ilt. Jeg har
ikke tillid til nogen. Steven Wright

Når vi lærer os ikke at holde af andre mennesker, slutter vi med ikke
at holde af os selv". Nietzsche Morgenrøde 1880

Sortseeren har ikke tillid til sine medmennesker. Francesco Alberoni

Mennesket er nødt til fra tid til anden at tro, at det ved,
hvorfor det eksisterer, det kan ikke trives uden en periodisk tillid
til livet! Uden tro på fornuften i livet.Således opdager vi også her
en nat og en dag som livsbetingelser for os: viljen til at erkende og
viljen til at fejle er ebbe og flod. Opkaster den ene af delene sig
til en hersker, går mennesket til grunde. Nietzsche

Trust men and they will be true to you, treat them greatly and they
will show themselves great. Emerson

Hvis du mistænker en mand- så ansæt ham ikke. Hvis du ansætter en
mand- så mistænk ham ikke. Kina-ordsprog

Vi handler ud fra den åbne tillidfsuldhed, som kun frie mænd råder
over. Thukydid

"It is your rules that make unlawful beings. You would get
along
better if you would just trust each other to treat each other
appropriately, but you don't. So you keep making laws -
- until you make criminals of everyone". - Abraham

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-12-05 18:47

wrote:

> [...]
>kommer vi helt op på 6.400.000 børn.
>
>Omkring 2075 giver det altså over 6,4 mio + 3,2 mio (deres forældre) + 0,8

ja det er som jeg tidligere har skrevet mange - men jeg kom til at
tænke på min morfar ca 4 generationer tilbage han var nr. 12 i en
søskende flok - hvad der ikke var så usædvanligt på det tidspunkt dvs.
i 1908 ...typisk falder trangen til at formere sig med udannelses
nivouet stiger - det kan man well ikke helt udelukke også gælder sig
for muhamedaner ?
--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Per Hagemann

Dato : 12-02-06 21:54

> [...]
> i 1908 ...typisk falder trangen til at formere sig med udannelses
> nivouet stiger - det kan man well ikke helt udelukke også gælder sig

Muligvis fremmedgør uddannelsen folk, så de ikke får så mange børn som der
ellers er tradition for. Men der er alt for mange muhamedanere i vores land
til at man kan forhindre dem i at komme i flertal ved nogen virkelighedsnær
fremskrivning ved uændret lovgivning.

I 1801 var der 929.000 indbyggere i Danmark, og da børnedødeligheden
efterhånden aftog, især efter at Danmark blev et velstandssamfund under
konseilspræsident Estrup, så eksploderede befolkningen. I Koranen
foreskrives fødsler for at få skabt mange soldater i den djihad, som det er
en pligt at udkæmpe mod vantro.

Vi kan ikke påvirke muhamedanernes fødselstal, men vi kan udsende dem af
Danmark, så ikke vores samfund bliver som Libanon, der var et kristent
paradis indtil muhamedanerne ved indvandring og uhæmmet formering
forvandlede landet til en valplads og efter borgerkrigen til et
fattigsamfund.

Fra : Bo Warming

Dato : 15-11-05 06:40

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> wrote in message

> "Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse
snip
> 6 børn, der hver får 4 børn, betyder 24 børnebørn.

AT Danmarks Statistik åbenlyst lægger røgslør om muslim-% bidrager til
at man bør runde op når man skønner.
Realistiske gæt er bedre end dokumenterbare gæt.

At Jørgen Flindt Petersen , Erik Steffensen og Mogens Rubinstein
kaldte Glistrup løgner (TV-udsendelse og Se og Hør og ved løsladelse
ca 1987) ved at han angav 6 børn som typisk muslimfamiliestørrelse,
viser at journalister er forgabt i legalstatistik og ikke søger
sandhed

> Ritt har denne gang en Nørrebro-kandidat på listen, som deltager i
> Hizb-ut-Tahrirmøder og -demonstrationer, samt bistår HUT i deres
> arbejde blandt kriminelle.

tankevækkende

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-11-05 21:09

On Tue, 15 Nov 2005 06:40:03 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>AT Danmarks Statistik åbenlyst lægger røgslør om muslim-% bidrager til
>at man bør runde op når man skønner.

du mener at Danmarks statestik er underkastet en global muhameddansk
konspiration ?

>Realistiske gæt er bedre end dokumenterbare gæt.

gætterier er mere et udtryg for at man desperart klynger sig til en
eller anden abnorm form for ønske tænkining ind man ønsker at pleje
omgang med fakta

> [...]
>ca 1987) ved at han angav 6 børn som typisk muslimfamiliestørrelse,
>viser at journalister er forgabt i legalstatistik og ikke søger

jamen hvis det er det statestikken siger så er det well sådan det er ?

hvordan tror du at en statestik bliver til ?

man tager well de samlede nr og devidere dem og kommer så endeligt
frem til et resultat - klare kan det ikke blive !

Fra : Bo Warming

Dato : 16-11-05 00:35

> du mener at Danmarks statestik er underkastet en global muhameddansk
> konspiration ?

De mange (sag)sbehandlere som lever af muslimproblemer tåler ikke
sandhedens lys på deres kriminalitet mm
så de har ladet Danmarks Statistik blande muslimer ind i andre
grupper - altså lægge ONDSKABSFULDT RØGSLØR OVER VIGTIGE SANDHEDER

> gætterier er mere et udtryg for at man desperart klynger sig til en
> eller anden abnorm form for ønske tænkining ind man ønsker at pleje
> omgang med fakta

Gæt er respekt for intuition og sund tvivl om skrivebordsteoretisk
talfnidder

Forgudelse af facade-logik er farlig. Bondefornuft og resultater - ja
tak.
LAd markedsmekanismerne klare ærterne.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-11-05 03:51

On Wed, 16 Nov 2005 00:35:06 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>så de har ladet Danmarks Statistik blande muslimer ind i andre
>grupper - altså lægge ONDSKABSFULDT RØGSLØR OVER VIGTIGE SANDHEDER

og du ligger til herrens pris og til det kolektive held inde med de
eksakte tal ?

eller har du bare en fornemelse `?

>Gæt er respekt for intuition og sund tvivl om skrivebordsteoretisk
>talfnidder

Gæterier er eskapisme fordi man nægter at forholde sig til hvordan
tingene er - det er ok at have et gæt - hvis man samtidigt formår at
komunikere at man ikke aner hvad man taler om !

for så er det ærligt

>Forgudelse af facade-logik er farlig. Bondefornuft og resultater - ja
>tak.

nu har vi talt om trafik offer jeg skriver der aldrig har været færre
trafik offer ind nu - når jeg skriver det så er det fordi der reelt er
færre nu ind for et år siden for 10 år siden ... der er ikke noget at
gætte om man behøves ingen ituision fordi sådan er det bare
konklusion er køre-klippe kortet er en go ide !

>LAd markedsmekanismerne klare ærterne.

hvad er det du forestiller dig de skal gøre ?

Fra : Brian N Jensen

Dato : 16-11-05 12:59

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in news:aLKdf.5571$or3.4489
@fe26.usenetserver.com:

> Klogt at formere sig som rotter, pga 1.trivsel 2.magt

Du har ret i at det i princippet gælder om at formere sig. Du glemte at
nævne dit eget projekt med at sprede dine gener. Jeg tænker selvfølgelig på
din sædbank. At dømme efter flere af skribenterne her i manegen, er dine
egenskaber arvelige og projektet har båret frugt.

Brian