Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Opsparing i 70'erne?
Fra : Christian Madsen

Dato : 07-01-06 15:18

Kære Alle...

Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde en statistik over den
privateopsparing i 1970'erne??

Mvh. Christian

Fra : Poul Christensen

Dato : 07-01-06 17:40

"Christian Madsen" <svar@venligsther.dk> wrote in news:43bfcda4$0$11170
$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:

> Kære Alle...
>
> Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde en statistik over den
> privateopsparing i 1970'erne??

Prøv a søge på nationalbankens hjemmeside. der er nok noget.

måske kan du bruge:
http://www.nationalbanken.dk/DNDK/Publikationer.nsf/1d4e7fa19f689c96c12570d
6004dfd59/156FAFAEA53AA1AFC1256E66005ED122/$file/2003_KVO2_bet23.pdf

mvh
poul christensen

Fra : KNT

Dato : 07-01-06 18:17

Statistisk årbog for perioden!
Statistisk 10-års oversigt.

Begge publikationer fra Danmarks Statistik, som du vil kunne fremskaffe fra
et hvert bibliotek.

Knud

Fra : Christian Madsen

Dato : 07-01-06 18:53

Jeg vil gerne have den på nettet...?
Det link du har sendt til nationalbanken virker ikke??

Fra : Poul Christensen

Dato : 07-01-06 19:27

"Christian Madsen" <svar@venligsther.dk> wrote in news:43bfffe6$0$11671
$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:

> Jeg vil gerne have den på nettet...?
> Det link du har sendt til nationalbanken virker ikke??

Det er meget lettere at læse hvis du svarer under det indlæg du
kommenterer.

Hos mig virker linket udmærket efter at være flyttet over i Word

Ellers har Natioanalbanken s HP en udmærket søgefunktion.
Sådan fandt jeg linket.

mvh
poul christensen

Fra : KNT

Dato : 07-01-06 21:27

Nu er verden altså ikke skruet sådan sammen at alt (historisk) materiale
ligger på nettet. Engang imellem må man anvende mere seriøse metoder så som
at slå op i en bog eller søge i et (fysisk) arkiv.

Fra : Christian Madsen

Dato : 08-01-06 01:27

Først og fremmest tak for hjælpen, den publikation hos nationalbanken var
perfekt.

-->KNT:

Ja det er jeg klar over, jeg har faktisk selv arbejdet på et bibliotek i
mange år. Jeg søgte dataen online for nemhedens skyld!
Mvh. Christian