Office 2001 ­ godt råd ønskes?
Fra : Organisten ved Bistr~

Dato : 12-06-01 20:39

Har d.d. været nødsaget til at geninstallere Office 2001 på min PB G3/400.

Da jeg skulle gå ind for at kontrollere opsætning, ser jeg, at »preferences«
mangler i »Edit« -menuen, og jeg kan simpelthen ikke finde preferences
nogetsteds overhovedet.

Hvad har jeg mon gjort galt?

Er der en behjertet sjæl, som har et godt råd?

Kristian Stange

Fra : Jonas C. Voss

Dato : 12-06-01 22:03

Organisten ved Bistrupkirken <organist.bistrupkirken@mail.dk> wrote:

> [...]
> nogetsteds overhovedet.
>
> Hvad har jeg mon gjort galt?
>
> Er der en behjertet sjæl, som har et godt råd?

OK, til at starte med kan du prøve at se hvad der sker når du trykker
æble+shift+komma-tast - det er genvejen til preferences i Entourage, IE
og vist nok også i Word.

Anywho, hvis det ikke virker, så prøv at gøre følgende:

Tools -> customize -> tryk på 'commands'-fanebladet i dialogvinduet.
Under 'categories'-listen vælger du 'edit' og i 'commands' til højre
skulle du nu kunne finde 'preferences' sådan ca. halvejs nede i listen.
Den skal du nu trække op til 'edit' i 'dummy'-meuen - denne åbner sig,
og du slipper preferences der hvor du gerne vil have den til at ligge i
menuen. Klik 'OK', og det skulle være klaret. Hvis ikke, så kom endelig
igen (-:

--
MVH/Regards, Jonas
http://go.to/geografi Erase harddrive to mail me

Fra : Kim Gammelgård Niels~

Dato : 13-06-01 23:22

Der er flere muligheder. Afhængig af OS er den bedste løsning sikkert
blot at genopbygge skrivebordet.
hvis det ikke virker, er der den mulighed der hedder at smide alle
MS-filer ud af hhv. indstillinger og udvidelsesmappen, incl. PPC
Registration Database, som indeholder en masse oplysninger der sagtens
kan blive forkerte. Det er i den sammenhæng vigtigt at alle MS-filer
bliver smidt ud, ellers kan problemet optræde igen.
De to ting har hidtil løst de problemer jeg har set med Office 2001. (Nå
ja, og så udskifte de applikationer med et nyt splashbillede fra
Resexcellence.com) med de gamle, når der skulle opgraderes til service
pack 1 etc. (Det lyder helt som NT, btw).

Kim