Next stop is Vietnam???
Fra : Uffe Jensen

Dato : 19-01-06 18:24

Jeg søger -next stop is vietnam- med gruppen -Country Joe and the
Fish-.
Jeg har søgt iTunes/Bilka/MSN/TDC men uden held.
Kan nogen komme med en god ide?

Fra : -V-

Dato : 19-01-06 18:32

"Uffe Jensen" <siliam@stofanet.dk> wrote in message
> Jeg søger -next stop is vietnam- med gruppen -Country Joe and the
> Fish-.
> Jeg har søgt iTunes/Bilka/MSN/TDC men uden held.
> Kan nogen komme med en god ide?

Den bedste idé er nok at finde den rigtige titel:
'I-feel-like-I'm-fixin'-to-die Rag'.

Hvis ikke du finder den, så vend lige tilbage igen.

-V-

Fra : Max

Dato : 19-01-06 19:03

Hej Uffe

> Kan nogen komme med en god ide?

Man går ind i reolen og fremdrager en gammel LP der
hedder The life and time of Country Joe and The fish,
den ligger på på grammoen og så er det nr. 1 der
skal afspilles :)

Man kan også sende mig en mail, så skal jeg fortælle
lidt mere :)

Mvh Max

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 20-01-06 19:00

On Thu, 19 Jan 2006 19:03:24 +0100, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

> [...]

>hedder The life and time of Country Joe and The fish,
>den ligger på på grammoen og så er det nr. 1 der

Måske på din reol, men nummeret stammer fra lp'en "I Feel Like I'm
Fixin' to Die" fra 1967, også skæring 1.

"And it's 1,2,3 what are we fighting for
Don't ask me I don't give a damn'
Next stop is a Vi-et-nam"

Men nummeret kan købes her:

http://www.allofmp3.com/

JJ

Fra : Ove Thomsen

Dato : 20-01-06 11:11

Man kunne jo få fat i "Woodstock" lp/cd 'en, så vidt jeg husker er den
derpå. :)