Chris Brown - "Run It" / noget lignende?
Fra : Barney Gumble

Dato : 18-01-06 18:26

Jeg er blevet bedt om at finde nogle sange, der minder om Chris Browns "Run
It".

Nummeret kan evt. høres i uddrag her:

http://makeashorterlink.com/?S2A232D7C (tdcmusik.dk / klik på hørebøfferne
ud for nummeret)

Dvs. efterlysningen går på musik med dyb bas og ellers i samme stil som
nummeret.

pft.
BG

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 19-01-06 00:45

Barney Gumble skrev:
> Jeg er blevet bedt om at finde nogle sange, der minder om Chris
> Browns "Run It".

> Dvs. efterlysningen går på musik med dyb bas og ellers i samme stil
> som nummeret.

Ushers hit "Yeah!" ligger tæt på "Run It!", og den har da klart noget
dyb bas med. Eventuelt også "Caught Up" fra samme. Marios album
"Turnaround" har en del i samme dur, for eksempel "Boom", "Call the
Cops" og "Shakedown". Jeg kommer også til at tænke på Ciara, for
eksempel "1, 2 Step" og "Oh", selvom jeg ikke lige har dem ved hånden,
så jeg kan lytte til bassen.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Barney Gumble

Dato : 19-01-06 12:47

Peter Brandt Nielsen wrote:

> [...]
> Cops" og "Shakedown". Jeg kommer også til at tænke på Ciara, for
> eksempel "1, 2 Step" og "Oh", selvom jeg ikke lige har dem ved hånden,

Da Ushers "Yeah!" var fremme kørte den konstant på hendes anlæg, så jeg vil
tro dine anbefalinger rammer plet.

Jeg takker mange gange og sender straks forslagene videre i systemet.

BG