Hej Mr DJ spil mere reggae - HVEM ??
Fra : KBH

Dato : 13-01-06 17:10

Er der nogen der kender noget til dette nummer.
Hørte det fredag morgen på P3.

Fra : Lars Petersen

Dato : 13-01-06 17:18

Jeg mener hun hedder Natascha, men resterende info om hende ved jeg ikke.

/Lars

Fra : Amber Green

Dato : 13-01-06 18:19

"KBH" skrev
> Er der nogen der kender noget til dette nummer.

Ja hun hedder Natasja og bliver kaldt "lille t". Det er hende der synger et
vers i Bikstok sangen Cigar.

"Mon de reggae" er et bootleg, hvor er af samplet fra Rihanna uden
tilladelse. Så det bliver nok ikke udgivet..

Jeg aner ikke en skid, jeg har bare hørt det på p3 : )

--
http://hesteluder.homepage.dk/

- Koncert Fotos -

Fra : Bistroist

Dato : 13-01-06 18:30

Amber Green wrote:

> [...]
>tilladelse. Så det bliver nok ikke udgivet..
>
>Jeg aner ikke en skid, jeg har bare hørt det på p3 : )

Hun har tidligere arbejdet under navnet Little Miss T el. Lille T, og
udgav sidste år en plade i eget navn, som jeg desværre ikke selv har
taget mig sammen til at få fat i endnu, men som efter sigende slet ikke
skulle være så ringe endda.

--
*/*Beatrice, I love my phonograph, but you have broke my windin' chain
And you've taken my lovin', and give it to your other man

Fra : Ralph

Dato : 14-01-06 12:59

"Amber Green" <LALArasmusz@gmail.com> skrev i en meddelelse
> "Mon de reggae" er et bootleg, hvor er af samplet fra Rihanna uden
> tilladelse. Så det bliver nok ikke udgivet..

Jeg hørte hende forklare i radioen - desværre kun med et halvt øre, så ret
mig hvis jeg har hørt forkert.

Rihanna skulle have sendt Hi Mr. DJ ud som "open source" sang, dvs. alle
kunne frit stjæle med arme og ben, men man skulle dog have tilladelse til at
udgive det kommercielt.

Natasja syntes at hendes udgave var for tæt på originalen og regnede dermed
ikke at få tilladelse til at udgive den, derfor gad hun ikke engang at
spørge. Iøvrigt var den bare lavet for sjov, og hun havde slet ikke regnet
med den store interesse.

--
venligst
Ralph

Fra : Esben I.

Dato : 12-01-06 19:09

http://www.bikstok.dk/little-t.html

Fra : Propellen

Dato : 14-01-06 12:16

KBH skrev:
> Er der nogen der kender noget til dette nummer.
> Hørte det fredag morgen på P3.

Som andre har skrevet, så er det Little T. (Natasja Saad) fra den nu
opløste No Name Requested(Hvor Karen Mukupa osse var med) Nummeret
hedder Mon De Reggae, og er AFAIK kun udgivet på promo... Men det findes
på en af de store p2p servere som mp3

--
/Propellen

"Don´t pull low... Unless you are!"

"The sky is not the limit. The ground is"

Fra : Frodo

Dato : 28-01-06 20:35

Hej

En der kan hjælpe med at skaffe sangen ????

Frodo