BB King i DR P4
Fra : Henrik

Dato : 11-01-06 17:09

Den 16. september 2005 kl 21.03 - 22.00 sendte P4 en udsendelse i anledning
af BB's 80 års dag.

Jeg har spurgt hos DR uden held, så derfor spørger jeg af denne vej - er der
nogen der fik optaget udsendelsen og som vil dele ?

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 11-01-06 17:16

Henrik <hallo_derude@hotmail.comXX> wrote:

> [...]
>
> Jeg har spurgt hos DR uden held, så derfor spørger jeg af denne vej - er der
> nogen der fik optaget udsendelsen og som vil dele ?

Øv, det har jeg også misset

Findes der et sted på nettet som opsamler information om koncerter på
radio og TV? Jeg ville sætte meget stor pris på et link. Jeg ved at der
var en side for ca. 1 år siden men den er vist lukket igen.

/Anna
--
http://homepage.mac.com/anna.andersen/blog/anna.html

Fra : Henrik

Dato : 11-01-06 18:46

"Anna M. Andersen" skrev i en meddelelse

> Findes der et sted på nettet som opsamler information om koncerter på
> radio og TV? Jeg ville sætte meget stor pris på et link. Jeg ved at der
> var en side for ca. 1 år siden men den er vist lukket igen.

Nu bliver jeg nysgerrig, hvad mener du med "opsamle information" ?

Henrik

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 11-01-06 19:48

Henrik <hallo_derude@hotmail.comXX> wrote:

> Nu bliver jeg nysgerrig, hvad mener du med "opsamle information" ?
>
> Henrik

Der var engang en gut som havde en internetside. På denne side blev alle
koncerter på alle danske/norske/svenske/tyske TV og radio kanaler
offentliggjort. Så den samlede dermed alt "koncert-information" et
sted... Jeg tror at det blev gjort manuelt for man kunne sende en besked
hvis man kendte til en koncert som ikke var nævnt på sitet.

Mvh
Anna

--
http://homepage.mac.com/anna.andersen/blog/anna.html

Fra : Henrik

Dato : 12-01-06 09:32

> [...]
> sted... Jeg tror at det blev gjort manuelt for man kunne sende en besked
> hvis man kendte til en koncert som ikke var nævnt på sitet.

Hold da ferie for et arbejde der har ligget bag ...

Henrik

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 12-01-06 18:03

Henrik <hallo_derude@hotmail.comXX> wrote:

> Hold da ferie for et arbejde der har ligget bag ...
>
> Henrik

Lige præsist. Det var nok også derfor den døde Men det lyder ikke
til at der er kommet noget i stedet, desværre ...

/Anna

--
http://homepage.mac.com/anna.andersen/blog/anna.html

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 13-01-06 01:55

On Wed, 11 Jan 2006 19:48:05 +0100, noname@mail.dk (Anna M. Andersen)
wrote:

> [...]
>sted... Jeg tror at det blev gjort manuelt for man kunne sende en besked
>hvis man kendte til en koncert som ikke var nævnt på sitet.

I kan godt få linket, men siden er væk, desværre. Men den var her:
http://www.dcn.com/index.shtml

--
Slet transportmidlet før dk
__o

Fra : Henrik

Dato : 13-01-06 18:52

I min iver efter at få fat i materialet, tænkte jeg om der er andre steder
end usenettet/dk.kultur.musik hvor der diskuteres musik?

Henrik