Nikolaj & Piloterne - Når du kommer hjem -~
Fra : schlafen

Dato : 19-12-05 22:59

Hvor finder jeg denne julesang.

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 19-12-05 23:22

schlafen wrote:
> Hvor finder jeg denne julesang.

Kan ikke finde en sang med den titel - men prøv selv under tekster:

http://www.nikolajogpiloterne.dk/

/Flying Hotdogs

Fra : Ole Damgaard

Dato : 20-12-05 02:20

Den hedder "kommer nok hjem" og den er på albummet Jimmy og vicky fra
1991
mvh ole

Fra : schlafen

Dato : 20-12-05 06:30

Nej - det er en julesang der hedder "Når du kommer hjem (bli'r det jul
igen) - og jeg kan ikke finde den på nikolajogpiloterne.dk eller
nikolajchristensen.dk

mvh

Fra : Ole Damgaard

Dato : 21-12-05 17:11

schlafen skrev:

> Nej - det er en julesang der hedder "Når du kommer hjem (bli'r det jul
> igen) - og jeg kan ikke finde den på nikolajogpiloterne.dk eller
> nikolajchristensen.dk

ok - så er det en single-CD - den har plmrk og nr: Kick Music -
kickprocds184
mvh ole

Fra : schlafen

Dato : 22-12-05 16:43

Så fik jeg "sgu" fat i den - takker for hjælpen.....