Eagles tour
Fra : ----PS

Dato : 12-12-05 13:29

Jeg kan se, at Eagles er i Europa næste sommer. Er der ikke nogen, der har
forbindelser til danske koncertarrangører og kan give dem et hint....?
Ellers er nærmeste vist Hamburg.
Preben

Fra : Max

Dato : 12-12-05 13:48

Hej Preben

> forbindelser til danske koncertarrangører og kan give dem et hint....?
> Ellers er nærmeste vist Hamburg.

Det er såmændt prøvet endda meget kraftigt, men Eagles ønsker
kun at optræde i europa på den kommende tur, og DK er åbentbart
ikke EU i deres øjne.

Mvh Max

Fra : ----PS

Dato : 12-12-05 15:11

> Det er såmændt prøvet endda meget kraftigt, men Eagles ønsker
> kun at optræde i europa på den kommende tur, og DK er åbentbart
> ikke EU i deres øjne.
>
> Mvh Max

Øv, det var ærgerligt. Med de koncert dvd`er de har lavet, skulle de ellers
nok kunne fylde Parken, skulle man mene.
Preben

Fra : Claus Smith

Dato : 12-12-05 15:13

Jeg vil kun give dig ret, men måske er et publikum på 40.000 mennesker ikke
nok til at få dem til landet.

Specielt ikke når man se hvor mange der er samlet til koncerter rundt
omkring i verdenen, så er Danmark stadig et lille land...for lille for nogen
ihvertfald.

Claus Smith

Fra : Max

Dato : 12-12-05 15:18

Hej

> Specielt ikke når man se hvor mange der er samlet til koncerter rundt
> omkring i verdenen, så er Danmark stadig et lille land...for lille for
nogen
> ihvertfald.

Heldigvis stort nok til selv de største.

Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-05 16:58

On Mon, 12 Dec 2005 13:29:13 +0100, "----PS" <remove_pbs@adslhome.dk>
wrote:

>Jeg kan se, at Eagles er i Europa næste sommer.

Det lyder interssant, hvor kan man læse/se hvor og hvornår de kommer?

>Ellers er nærmeste vist Hamburg.

Ok, hvis det er det nærmeste så er jeg på vej

mvh Falcon

Fra : ----PS

Dato : 15-12-05 20:34

http://www.eaglesband.com/flash.html

Fra : Max

Dato : 15-12-05 20:53

Hej

I Hamburg er de den første weekend i juli, vidst den 3.

Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 16-12-05 13:20

On Thu, 15 Dec 2005 20:33:46 +0100, "----PS" <remove_pbs@adslhome.dk>
wrote:

>http://www.eaglesband.com/flash.html

Total fed hjemmeside de har.
Men da jeg så at de dyreste billetter kostede ca kr 865, så kom den
lille gnier op i mig, så det bliver kun til the Farewell tour på
DVD'en igen :-9

Falcon

Fra : Max

Dato : 16-12-05 13:25

Hej Falcon

> lille gnier op i mig, så det bliver kun til the Farewell tour på

Husk at penge i sig selv ingen værdi har, værdien ligger
i at bruge dem :)

Mvh Max