Gæt en kunster - ekstrem svær
Fra : Anders

Dato : 05-12-05 23:43

Magtens korridorer har lavet en sang kaldet "Døden nær".
Omkvædet lyder noget i retning af:
"Ja, jeg er døden nær, men du er død, allerede, død."

Selve musikken og den måde han synger på i omkvædet minder mig om et
norsk/svensk/finsk rockband (måske sådan lidt halv heavy), som jeg havde en
cd med. Der var en 3-5 numre på cd'en som kom i et papcover. Det er tilbage
fra omkring 1996. Jeg er næsten sikker på, at den blev udleveret gratis på
en cafe eller på gymnasiet.

Jeg havde egentlig glemt alt om dette band, men kom i tanke om det, da jeg
høre sangen fra magtens Korridorer. Cd'en er forlængst forsvundet, men fik
helt lyst til at høre dem igen.

Jeg ved godt det er latterligt sparsomme oplysninger, men hvis en anden nu
også fik fat i deres gratis cd dengang, så kunne det jo være, at vedkommende
kunne huske dem.

Fra : Fatter Brik

Dato : 06-12-05 06:50

Når nu det er en gratis CD du søger kunne det være at du kunne blive hjulpet
lidt på vej ved at kigge på denne udemærkede oversigt over indholdet på
ZOO-magazines CD'er:

http://www.jorras.dk/musik/zooindex.html

:)

Fra : Dopedog

Dato : 06-12-05 14:23

> Når nu det er en gratis CD du søger kunne det være at du kunne blive
> hjulpet lidt på vej ved at kigge på denne udemærkede oversigt over
> indholdet på ZOO-magazines CD'er:

Der var nu mere end 3-5 numre på ZOO cd'erne + de heller ikke kom i pap
covers såeh ... :)

Fra : Fatter Brik

Dato : 06-12-05 16:43

det har du jo ret i......min brøler......men det er nu en fin lille
hjemmeside manden har fået banket ned der, den er et besøg værd.....

:)

Fra : Dopedog

Dato : 06-12-05 17:40

> det har du jo ret i......min brøler......men det er nu en fin lille
> hjemmeside manden har fået banket ned der, den er et besøg værd.....
>
> :)

Det må man sige ... Det vækker jo helt minderne frem

Fra : Martin

Dato : 07-12-05 18:29

Hej
Dopedog <dopedog1996SLETDETHER@hotmail.com> wrote:
> Der var nu mere end 3-5 numre på ZOO cd'erne + de heller ikke kom i
> pap covers såeh ... :)

Hvis det er fra ca 1996, så synes jeg at huske at det var dengang
Mix-bladene udkom, og der var tit en cd i papcover med 3-5 numre på. Kunne
det mon være sådan en du havde dengang ?

Mvh
Martin

<http://newscheck.trutter.dk/20051207172813@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Anders

Dato : 10-12-05 14:34

Jeg var noget uklar omkring indholdet på CD'en. Det bestod udelukkende af
numre fra det pågældende band og må have været en slags promotion eller demo
cd.