Catering eller lign. til fest!
Fra : Flemming

Dato : 22-01-06 21:10

Hej,

Jeg håber der er nogle herinde der kan hjælpe mig lidt....

Jeg står og skal holde studentergilde til sommer og leder efter et
cateringsted (eller noget andet der leverer god lækker mad).

Det jeg tænker jeg gerne vil have, er noget buffet : 2-3 blandede salater,
kød (noget lun steg eller noget)-gerne 2-3 slags, nogle forskellige
pastaretter og kartoffelretter, dressinger (brød tænker jeg selv at stå
for....)
Det må gerne være lidt græsk/italiensk/spansk/tyrkisk inspireret.
Og det må gerne være til en overkommelig pris, helst ikke meget over 100kr
pr. næse (vi bliver omkring 25)

Håber I har nogle gode erfaringer I gerne vil dele med mig... det er
meget vigtigt for mig, at det er lækkert og at det er lavet under gode
forhold (læs god hygiejne!).

På forhånd tak

Venligst

Carina

Fra : Jc

Dato : 22-01-06 21:32

Hmm, mon det er Skagen eller Bornholm ??

Fra : Jc

Dato : 22-01-06 21:32

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 22-01-06 21:57

> Hmm, mon det er Skagen eller Bornholm ??

Givetvis København, 99% af alle andre ville huske at skrive hvor de kom
fra ;)

--
Michael

Fra : Flemming

Dato : 22-01-06 22:52

Hej,

Nååå ja.....Glemte at skrive at det gerne skal ligge i kbh eller omegn....

mvh
Carina

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 22-01-06 22:53

<klip>> Hmm, mon det er Skagen eller Bornholm ??

> Givetvis København, 99% af alle andre ville huske at skrive hvor de kom
> fra ;)

</klip>

*gg*

Godt svaret....et forslag kunne være http://www.herligheder.dk - der har til
huse i Stege på Møn

--
Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

Fra : Flemming

Dato : 22-01-06 23:32

Tak for tippet... Er det er sted du har god erfaring med?? Det ser udemærket
ud...

"Heidi, Miver og Mulles mor" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> wrote in
message news:43d3feb9$0$78281$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 22-01-06 23:33

Den Sun, 22 Jan 2006 21:10:05 +0100, skrev Flemming :

> Og det må gerne være til en overkommelig pris, helst ikke meget over 100kr
> pr. næse (vi bliver omkring 25)

Jeg har selv prøvet www.thekitchen.dk, dvs jeg har været omkring deres
butik og hentet take away. De er nok i overkanten for dit budget, men
tilgengæld var jeg temmelig imponeret over kvaliteten. Veltillavet og
proffessionelt leveret. Tag forbi, kig, smag og bedøm selv om ikke det
er noget du gerne vil huskes for

Mere i din prisklasse er nok www.FasanDiner.dk selvom deres side stadig
er nede, så prøv at ring til dem. De er tidligere varmt anbefalet her i
gruppen.

--
Kent Oldhøj

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 27-01-06 10:30

> [...]

> Det må gerne være lidt græsk/italiensk/spansk/tyrkisk inspireret.
> Og det må gerne være til en overkommelig pris, helst ikke meget over 100kr

Kom pludselig i tanke om at en af mine favoritfrokost steder i Kbh. også
tilbyder catering:

http://www.rizraz.dk/1/26/catering.html

Deres buffet er fantastisk og bør overvejes.

--
Kent Oldhøj

Fra : Flemming

Dato : 28-01-06 13:24

Hej Kent,
Tak for tippet... kender dem godt, men havde slet ikke overvejet dem- tak!

Carina

Fra : Gainsbourg

Dato : 03-02-06 23:42

Jeg kan kun på der varmeste anbefale www.Fasan-diner.dk på Frederiksberg. De
kan levere en 3 retters menu fra 99,- og de gange vi har brugt dem har alt
været super proffessionelt og meget lækkert

Med venlig hilsen
Gainsbourg