Bagemaskinen...!
Fra : Henning Holm

Dato : 18-01-06 19:38

Efter at have prøvet diverse bagemaskiner.....
Melissa/Ide-line/SHG......er Jeg nu stødt på den rigtige maskine...
Det er Panasonic......
Vi kender alle, problemet med at krogen sidder fast i brødet....
Det klarer Panasonic fint.....
den kan nemlig køre baglæns...d.v.s. at når den kører baglæns,så lægger
krogen sig ned,(det er noget de andre ,kan lære af) så den ikke stikker op i
brødet....
Og støjniveauet,er rimeligt lavt...i forhold ,til de billige modeller.....

--
Henning Holm

allig8or125@hotmail.com

"it's nice to be important,
but it's more important,to be nice"

Fra : Lars

Dato : 18-01-06 19:49

Henning Holm skrev:
> [...]
> brødet....
> Og støjniveauet,er rimeligt lavt...i forhold ,til de billige modeller.....

Ulempen er vel så, at disse fordele ikke er helt gratis - hvor meget
ekstra måtte du bløde for at slippen for hul i brødet og knap så meget
støj i hyttenn

Lars

Fra : Lars

Dato : 18-01-06 19:49

Fra : Brian S

Dato : 18-01-06 20:21

Og hvordan skal man prissætte irritationen over fastsiddende dejkroge
og støj i hytten?

Fra : Lars

Dato : 18-01-06 22:58

Brian S skrev:
> Og hvordan skal man prissætte irritationen over fastsiddende dejkroge
> og støj i hytten?

ja, det er jo det jeg spørger om - havd koster det at undgå de ulemper

Fra : Lars

Dato : 18-01-06 22:58

Fra : Henning Holm

Dato : 19-01-06 09:45

"Lars" <jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> ja, det er jo det jeg spørger om - havd koster det at undgå de ulemper
Ja,det er jo nok forbundet med held....!
En tur på genbrugspladsen.....hvor den stod pænt rengjort,og med målebæger &
måleske.....
Så prisen kan ikke være bedre.....
Men indrømmet,den er dyr,både i Danmark og Tyskland..
Tyskland fra 134-191 Euro
Danmark fra 1445kr.

Fra : Max

Dato : 19-01-06 17:15

Hej Henning

> Ja,det er jo nok forbundet med held....!
> En tur på genbrugspladsen.....hvor den stod pænt rengjort,og med
> målebæger & måleske.....

Heldet, består det så i ikke at blive snuppe for det ? :)

Mvh Max

Fra : Henning Holm

Dato : 19-01-06 18:41

> Hej Henning

> Heldet, består det så i ikke at blive snuppe for det ? :)
>
> Mvh Max
----------------------------------------------------------Næh.......her på
Fyn,er der flere og flere pladser, hvor de har lavet et sted,hvor man kan
stille de ting, man ikke bruger mere....så det var ganske legalt...

Fra : Max

Dato : 20-01-06 08:17

Hej Henning

> på Fyn,er der flere og flere pladser, hvor de har lavet et sted,hvor
> man kan stille de ting, man ikke bruger mere....så det var ganske
> legalt...

Her i jylland har vi også mange steder hvor man kan stille dine
ting til genbrug, men det betyder sandelig ikke at man også
må tage tingene der.

Mvh Max

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 23-01-06 15:44

Henning Holm wrote:
> "Lars" <jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Ja,det er jo nok forbundet med held....!
> En tur på genbrugspladsen.....hvor den stod pænt rengjort,og med målebæger &
> måleske.....

Så for søren, det var den jeg havde brugt til at blande kemikalier

--

Christian