brunch- hvad drikker man til?
Fra : Per Kyhn

Dato : 15-01-06 16:31

Vi skal servere brunch og vi vil gerne høre, om der er nogen, der kan
anbefale en god champagne eller lignende son vi kan drikke til.

-På forhånd tak .
Berit

Fra : Max

Dato : 15-01-06 16:38

Hej Bent

> Vi skal servere brunch og vi vil gerne høre, om der er nogen, der kan
> anbefale en god champagne eller lignende son vi kan drikke til.

Det er jo morgenmad, så det er te, kaffe, mælk, juice o.s.v.
Skal der sprit til er det vel Gammel Dansk og snapser.

Mvh Max

Fra : Max

Dato : 15-01-06 16:38

Hej Bent

Fra : Jakob

Dato : 15-01-06 16:53

"Per Kyhn" <per.kyhn@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Vi skal servere brunch og vi vil gerne høre, om der er nogen, der kan
> anbefale en god champagne eller lignende son vi kan drikke til.
>
> -På forhånd tak .
> Berit

Mimosas!!!

½ champagne
½ rigtig appelsinjuice med frugtkød

Nam!

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 10-03-06 16:44

[Jakob | Sun, 15 Jan 2006 16:52:42 +0100]

>Mimosas!!!
>
>½ champagne
>½ rigtig appelsinjuice med frugtkød
>
>Nam!

Enig, og på lige fød med at det skal være rigtigt appensinsaft (eller til
nød rigtig god juice) gælder ligeledes at der skal være ordentlig champagne,
ikke bare den billigeste mousserende tyske vin fra Aldi :)

Mvh René
www.rene.hjorth.com
www.lowcarb.dk

Fra : Margrete Johansen

Dato : 12-03-06 16:28

> [...]
> champagne,
> ikke bare den billigeste mousserende tyske vin fra Aldi :)

Vi hælder en smule Grenadine i bunden af glasset, forsigtigt - det ser flot
ud.

Margrete

Fra : Kim Schulz

Dato : 15-01-06 17:10

On Sun, 15 Jan 2006 16:52:42 +0100
"Jakob" <pope.jakob@gmail.com> wrote:

> "Per Kyhn" <per.kyhn@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Mimosas!!!
>
> ½ champagne
> ½ rigtig appelsinjuice med frugtkød

den kan jeg godt tilslutte mig og evt. blot danskvand hvis det er for
tidligt på dagen til champagne.

Fra : Christian

Dato : 15-01-06 21:22

Hvedeøl.

Juice og champagne etc. er fuldstændig uegnet, da det høje syreindhold
koliderer med kaffen.

-Christian

Fra : Christian

Dato : 15-01-06 21:22

Hvedeøl.

Fra : Heidi

Dato : 15-01-06 21:57

Christian wrote:
> Hvedeøl.
>
> Juice og champagne etc. er fuldstændig uegnet, da det høje syreindhold
> koliderer med kaffen.

Det er jo ligemeget, hvis man ikke drikker kaffe.

--
Heidi

Fra : Heidi

Dato : 15-01-06 21:57