dressing til pastasalat
Fra : Erik Nielsen

Dato : 13-01-06 07:37

Hej
Nogle bruger olie-eddike dressing andre bruger, ja hvad??
jeg har forsøgt med creme fraiche, men det smager for desertagtigt
har du nogle forslag

--
Erik Nielsen

Fra : mcloud

Dato : 13-01-06 08:38

Hej Erik

Hvidløgs dressing
Gorgonsola dressing
Senneps dressing
chili dressing
olie-honning-citron dressing

Dette er et lille udpluk af de dressinger jeg bruger.
Alle selvfølgelig hjemmelavede

Fra : JytteJ

Dato : 13-01-06 10:50

"Erik Nielsen" <fox44FJERN-DETTE@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nogle bruger olie-eddike dressing andre bruger, ja hvad??
> jeg har forsøgt med creme fraiche, men det smager for desertagtigt

Tundressing: 2/3 dele mager yoghurt, A-38 eller lign., 1/3 del mager
mayonaise. + hvidløg
Du findeler tunen, evt. med en eller anden maskine. Tilsæt youhurt og
mayo,
og derefter evt. hvidløg og salt og peber. Det hele røres sammen.

JytteJ

Fra : Mus

Dato : 13-01-06 12:52

> [...]
> Nogle bruger olie-eddike dressing andre bruger, ja hvad??
> jeg har forsøgt med creme fraiche, men det smager for desertagtigt

Cremefraiche blendet med en masse frisk basilikum og en smule hvidløg. Smag
til med salt og peber. Ikke kun lækker men også flot at se på. Pasatsalaten
skal ikke svømme i dressing.

LN

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 13-01-06 14:24

> [...]
>Nogle bruger olie-eddike dressing andre bruger, ja hvad??
>jeg har forsøgt med creme fraiche, men det smager for

Jeg køber Knorr dressing mix basilikum, eller hvidløg, begge er
nemme at lave, og smager perfekt,hver gang.
"Allways look at the bright side on life"