Hvad hedder denne drink?
Fra : Kim Malchau

Dato : 12-01-06 21:55

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe med at finde frem til denne drinks
navn (der er en fra mit gamle forum der spørger efter den):

1 del Malibu
2 del Cola el. Cacao

Hældes i gals og serveres med isterninger.

Mvh
Kim Malchau

--
http://godedrikke.dk - Øl og drinks i stride strømme

Fra : Propellen

Dato : 12-01-06 22:19

Kim Malchau skrev:
> [...]
>
> 1 del Malibu
> 2 del Cola el. Cacao
>
> Hældes i gals og serveres med isterninger.

Det plejer jeg at drikke, men med Vodka, Malibu & Cocio... alt andet
cacao smager altså ikke godt iflg. mig... Ved desværre ikke hvad den
kaldes...

--
/Propellen

"Don´t pull low... Unless you are!"

"The sky is not the limit. The ground is"

Fra : Sybil

Dato : 12-01-06 22:34

"Kim Malchau" <news@malchau.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> 1 del Malibu
> 2 del Cola el. Cacao
>
> Hældes i gals og serveres med isterninger.

Hej
Denne side kalder den noget så eksotisk som cocio & malibu
http://www.webopskrifter.dk/drinksopskrifter/671/

Majken

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 13-01-06 12:10

> [...]
>
> 1 del Malibu
> 2 del Cola el. Cacao
>
> Hældes i gals og serveres med isterninger.

Rom og kakao hedder Lumumba

VH Pernille

Fra : Kim Schulz

Dato : 13-01-06 12:42

On Fri, 13 Jan 2006 12:10:11 +0100
"Pernille Lauridsen" <pl@praxis-it.nospam> wrote:

> Rom og kakao hedder Lumumba

jeg kender nu kun lumumba som værende kakaomælk og
cognac(EU)/brandy(USA)

Fra : Brian S

Dato : 13-01-06 22:05

"Rom og kakao hedder Lumumba "

Og hvad har det med emnet at gøre?

Fra : Max

Dato : 13-01-06 22:26

Hej Brian

> "Rom og kakao hedder Lumumba "
>
> Og hvad har det med emnet at gøre?

Hvem siger at man skal holde sig til emnet, så
bliver det da let så kedeligt :)

Mvh Max

Fra : Brian S

Dato : 13-01-06 22:26

Overhovedet ikke. Pernille kan lave en ny tråd: "Nu vil jeg fortælle,
hvad en Lumumba er lavet af". Så kan hun demonstrere viden der.