annatto frø søges
Fra : MLN

Dato : 10-01-06 20:09

Jeg søger et sted at købe annatto frø.
Er der nogen herinde der kan henvise mig til et sted hvor de findes ?

På forhånd tak og undskyld til alle de strikse overvågere over min
spamfighter signatur, men den kommer jo automatisk på.

Yours
Martin Lynge

Fra : MLN

Dato : 10-01-06 20:09

Myyyyyhyyystisk .... det gjorde den jo ikke .....

MVH
Martin Lynge Nicolaisen

Fra : Peter Westh

Dato : 10-01-06 20:54

"MLN" <martin@SLETDETTEmln.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg søger et sted at købe annatto frø.

Nu skriver du ikke hvor i verden du bor, men jeg har for nylig købt
annattofrø i Asiens Minimarked på Østerbrogade 117 i København.

Jeg købte dem ikke fordi jeg skulle bruge dem, men fordi jeg aldrig har set
dem i handelen før og ikke ville forpasse chancen. Hvad skal du bruge dem
til?

MVH

Peter

Fra : MLN

Dato : 10-01-06 22:02

Hej Peter

Jeg arbejder i Hvidovre så der burde være muligt at komme forbi den
forretning snarest.
1000 tak.
Jeg skal prøve at lave "puerco pibil" en ret Johnny Depp´s figur i "Once
upon a time in Mexico" spiser. Faktisk skyder han kokken på en af de
restauraner han får det, fordi det er så fantastisk godt.
På DVD´en laver instruktøren en "10 minutes cooking school" hvor han viser
hvordan det laves og det ser vildt lækkert ud.

Med venlig hilsen
Martin

Fra : Max

Dato : 10-01-06 22:27

Hej Martin

> "Once upon a time in Mexico" spiser. Faktisk skyder han kokken på en
> af de restauraner han får det, fordi det er så fantastisk godt.

Hvis det er fra Mexico og ikke kan fåes andre steder, så prøv

http://www.torrestrading.dk/

Mvh Max

Fra : Peter Westh

Dato : 10-01-06 22:29

> På DVD´en laver instruktøren en "10 minutes cooking school" hvor han viser
> hvordan det laves og det ser vildt lækkert ud.

http://www.thespicehouse.com/recipe/recipe_Puerco-Pibil.php

Ja, det gør det!

Sidst jeg var der havde de faktisk også bananblade, hvis du vil gå hele
vejen med opskriften.

MVH

Peter

Fra : MLN

Dato : 11-01-06 14:52

Jeg var lige dernede og købte de sidste 2 poser á 50g de havde.
Ekspedienten sagde de ikke fik dem igen da der ikke var nogen der vidste
hvad det var og de derfor ikke kunne sælge dem .... prøver at bestille dem
http://www.thespicehouse.com/ næste gang.

Tusind tak for hjælpen Peter .....

MVH
Martin Lynge