Gaskomfur ny tråd
Fra : Hauge

Dato : 10-01-06 19:50

Hej

Mit forrige indlæg røg i en gammel tråd fra marts sidste år, så jeg prøver
lige igen:

Jeg har tænkt mig at skulle smide mit glaskeramiske komfur ud, er ved at
være træt af det skrammel, til fordel for at købe et med gas..

Hvad skal jeg købe, hvis ovnen stadig skal være el-varmluft, og kunne køre
på flaskegas?
Evt. et indbygnings hvor ovnen købes som en løs del, så er det jo
selvfølgelig kun gas-delen jeg har brug for råd omkring.

Må ikke koste mere end 6.000 kr.

Mvh Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060110185031@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Gamle

Dato : 10-01-06 22:44

> [...]
> være træt af det skrammel, til fordel for at købe et med gas..
>
> Hvad skal jeg købe, hvis ovnen stadig skal være el-varmluft, og kunne

Metro har tilbud på et Gorenje gaskomfur med el-ovn. Kr. 4748,75 incl.
moms.
Så vidt jeg kan se, har den varmluft. Billedet viser en ventilator i
bagvæggen.

Mvh.
Torben (Århus, hvis du har brug for at låne kortet)

Fra : Hauge

Dato : 10-01-06 22:55

Hej
Gamle wrote:
> Metro har tilbud på et Gorenje gaskomfur med el-ovn. Kr. 4748,75 incl.
> moms.
> Så vidt jeg kan se, har den varmluft. Billedet viser en ventilator i
> bagvæggen.

Ja jeg kom lige til at se det online her for en lille ½ time siden, og det
skal jeg vist forbi for at kikke på.
Arbejder (er ansat) 100 meter derfra.

> Torben (Århus, hvis du har brug for at låne kortet)

Tak for venligheden, men har et fra arb.

Mvh Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060110215527@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Gamle

Dato : 10-01-06 23:13

> Ja jeg kom lige til at se det online her for en lille ½ time siden, og det
> skal jeg vist forbi for at kikke på.
> Arbejder (er ansat) 100 meter derfra.

> Tak for venligheden, men har et fra arb.

Selv tak.

Det er model K7301E.
Søgning på google viser, at der ikke er sparet penge ved at købe det i
Metro. Utroligt når Metro skulle være engros-lager og så ovenikøbet på
tilbud.
Men du kan købe en allrisk forsikring for 399,00 kr for 4 år uden
selvrisiko. Det er vist billigt.

Mvh.
Torben

Fra : Prikke

Dato : 11-01-06 12:40

> [...]
> <http://newscheck.smart-tech.dk/20060110185031@smart-tech.dk>
> På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Har selv haft et Smeg CX 61 VMS-5 (jeg tror det er det) og måtte desværre
efterlade det i mit gamle hus. Havde alt hvad jeg behøvede, fungerede
upåklageligt og er med varmluftsovn og ikke mindst det ser rigtig godt ud.
Det koster knap 6000,-.

Mvh Rikke

Fra : Max

Dato : 12-01-06 21:44

Hej Hauge

> Jeg har tænkt mig at skulle smide mit glaskeramiske komfur ud, er ved
> at være træt af det skrammel, til fordel for at købe et med gas..

Kom lige forbi denne side http://www.e-handel-vvs.dk/shop/default.asp
den viser lidt af udvalget.

Mvh Max

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 14-01-06 10:56

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> den 10. januar 2006 kl. 19:50 +0100 skrev:

> [...]
>Evt. et indbygnings hvor ovnen købes som en løs del, så er det jo
>selvfølgelig kun gas-delen jeg har brug for råd omkring.

Jeg er lige flyttet og i vores nye hus stod der et forfærdeligt
Teba-gaskomfur, som jeg allerede efter få dage blev meget træt af.

Jeg har derfor kigget mig lidt omkring på markedet og spurgt mig for etc.
De fleste er enige om, at gaskomfurer fra Voss er af en god kvalitet, og
jeg har selv forelsket mig i deres Frontline-serie.

De personer, jeg kender, der har/har haft Voss Frontline er også særdeles
godt tilfredse. Men jeg hører meget gerne andre erfaringer, inden jeg
drøner ud og bruger en formue.

Mange hilsner

Kasper Hyllested

Fra : Hauge

Dato : 16-01-06 21:33

Hej

Tak for de indlæg der er kommet i denne tråd..

Men. Jeg faldt over et suverent tilbud på et induktions-indbygningssæt og
ovn for 5000 kr., det kunne jeg ikke stå for, så jeg droppede gassen

Det er af mærket Arison, hvis det skulle have interesse..

Mvh Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060116203259@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.