Snus
Fra : Ole Laursen

Dato : 09-01-06 19:55

Hej!

Er det muligt at opdrive snus i _poser_ i Danmark? Gerne on-line butik.

Venlig hilsen
Ole Laursen

Fra : Kim Schulz

Dato : 09-01-06 20:31

On Mon, 9 Jan 2006 19:54:49 +0100
"Ole Laursen" <den_faar_i_ikke@naeh_nej.aa> wrote:

> Hej!
>
> Er det muligt at opdrive snus i _poser_ i Danmark? Gerne on-line
> butik.

hvorfor lige poser? er der noget galt med det i dåse?

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 09-01-06 20:33

Kim Schulz skrev:

> hvorfor lige poser? er der noget galt med det i dåse?

Man kan portionspakket snus i små filterposer. Måske er det sådan
nogle poser spørgeren tænker på.

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
PNX · http://pnx.dk/

Fra : Ole Laursen

Dato : 09-01-06 20:35

> Man kan portionspakket snus i små filterposer. Måske er det sådan
> nogle poser spørgeren tænker på.

Det er det nemlig

Venlig hilsen,
Ole Laursen

Fra : Ralph

Dato : 10-01-06 00:49

"Kim Schulz" <kim@schulz.dk> skrev i en meddelelse
> Er det muligt at opdrive snus i _poser_ i Danmark? Gerne on-line
> butik.

hvorfor lige poser? er der noget galt med det i dåse?

Tænk cigaretter i stedet for, der er IKKE noget i vejen med hjemmerullet,
men de "færdige" er lettere at have med at gøre - sådan forstod JEG det.

--
venligst
Ralph

Fra : Kim Schulz

Dato : 09-01-06 20:40

On Mon, 9 Jan 2006 20:35:25 +0100

> Det er det nemlig

hvad er fordelen hvis jeg må have lov at spørge så dumt?

Fra : N/A

Dato : 10-01-06 00:24

Fra : N/A

Dato : 10-01-06 00:24

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 10-01-06 00:24

Kurt Hansen skrev:

> For mig lyder det altså som om I diskuterer skrå - ikke snus?

De taler om snus, den er go' nok.

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
PNX · http://pnx.dk/

Fra : Mrs Krabappel

Dato : 11-01-06 15:11

"Ole Laursen" <den_faar_i_ikke@naeh_nej.aa> wrote in message
> Hej!
>
> Er det muligt at opdrive snus i _poser_ i Danmark? Gerne on-line butik.

10 sek med google og vupti:
http://www.snusworldwide.com/

jeg anbefaler "göteborgs rape'", har en rigtig god smag (og er i poser!).
der findes tobakfri snus (!!!) men kender den ikke.

hälsningar

Sandra

Fra : Ole Laursen

Dato : 11-01-06 15:42

> 10 sek med google og vupti:
> http://www.snusworldwide.com/

Tak for forslaget, men det var en butik i Danmark jeg søgte. Jeg har i
mellemtiden bestilt 10 pk. General portionspakket fra www.snusbutiken.se.

Venlig hilsen
Ole Laursen