Stegepande
Fra : Jakob

Dato : 07-01-06 12:00

Hej gruppe,

Jeg skal have fat i en ny stegepande, men har ikke råd til at betale det
helt store for den. Hvis man skal have en god og holdbar pande i den
billigere ende, hvad skal man gå efter?

Jakob

Fra : Kim Schulz

Dato : 07-01-06 12:02

On Sat, 7 Jan 2006 11:59:37 +0100
"Jakob" <pope.jakob@gmail.com> wrote:

> Hej gruppe,
>
> Jeg skal have fat i en ny stegepande, men har ikke råd til at betale
> det helt store for den. Hvis man skal have en god og holdbar pande i
> den billigere ende, hvad skal man gå efter?

hvad er billigt?
Personligt er jeg meget glad for titanium panderne fra Scan Pan. En
standard pande kan fåes for 2-300kr men så holder den også rigtigt
mange år (der er 10års garanti).

Fra : Max

Dato : 07-01-06 13:19

Hej Kim

>Personligt er jeg meget glad for titanium panderne fra Scan Pan. En
>standard pande kan fåes for 2-300kr men så holder den også rigtigt

Vil sige det samme, har fået en 32 cm. i julegave og den virker bare.
Og så er de for tiden på tilbud i blandt andet Bilka.

Mvh Max

Fra : (-Peter-)

Dato : 07-01-06 14:21

fås disse også i små størrelser... sådan til to spejlæg eller lign.

hvis ja til hvilken pris...

og er det dem der er på scanpan.com?

/peter

Fra : Helle Skoett

Dato : 07-01-06 13:42

"Jakob" <pope.jakob@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg skal have fat i en ny stegepande, men har ikke råd til at betale det
> helt store for den. Hvis man skal have en god og holdbar pande i den

Hej Jacob.
Jeg ville sikkert gå efter en støbejernspande. Ja, de koster en formue - men
jeg har i Sverige set Skepshult-pander til særdeles favorable priser. Jeg
har selv købt én derovre - en lile en til at riste krydderier på, eller
lave 2ægsomeletter - og den gav jeg 70 svenske kroner for. Næste gang jeg
kommer derover køber jeg i hvert fald selv en større også...
vh Helle

Fra : Kim Schulz

Dato : 07-01-06 14:38

On Sat, 07 Jan 2006 14:20:59 +0100
"(-Peter-)" <garfieldpbj@mail-online.dk> wrote:

> fås disse også i små størrelser... sådan til to spejlæg eller lign.
>
> hvis ja til hvilken pris...
>
> og er det dem der er på scanpan.com?

ja det er vist dem som er på den side om end jeg ikke mener der står
"american" på mine. Logo, produkt osv ligner dog fint. Du kan også
finde dem på scanpan.dk
Det er deres Classic serie jeg tænker på
De har en pande som er rimeligt lille (ø20cm) men har kun set den
hvor den ikke var på tilbud og der kostede den vist 340kr (sjovt nok
kostede en ø28cm udgave kun 250kr ved samme lejlighed, men det må have
været en form for tilbud).
du kan se overskuelig produktoversigt her:
http://www.scanpan.dk/scanpan.asp

Fra : Thomas Hansen

Dato : 07-01-06 22:38

On Sat, 07 Jan 2006 11:59:37 +0100, Jakob <pope.jakob@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Jeg skal have fat i en ny stegepande, men har ikke råd til at betale det
> helt store for den. Hvis man skal have en god og holdbar pande i den

Hej Jacob
Køb dig en scanpan. De er klart det bedste uden at koste en bondegård.
Du kan næsten altid finde den på tilbud her
http://www.alstrom.dk/product_view.jsp?category=45
Og nogle gange kan man finde anden sortering pander til forærings priser.

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"

Fra : Jakob

Dato : 08-01-06 11:17

Tak for hjælpen - så må jeg jo fatte min cykel og smutte ud til Bilka
imorgen og få fat på den Scan Pan

Jakob