Lille espressokande
Fra : Max

Dato : 30-12-05 22:25

Hej

Der var på et tidspunkt nogle der efterlyste en mindre espresso
kande end den meget udbredte normale 6 koppers model.

De kan nu gå i Tiger hvor de kan købe en lille 3 kops model
til en tyver, og den virker fint.

Mvh Max

Fra : Morten S Hansen

Dato : 31-12-05 11:22

> [...]
> kande end den meget udbredte normale 6 koppers model.
>
> De kan nu gå i Tiger hvor de kan købe en lille 3 kops model

Virker helt perfekt - og i et alm. supermarket i Italien koster samme model
min. 10 euro!

/morten

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 02-01-06 07:11

Morten S Hansen wrote:

> Virker helt perfekt - og i et alm. supermarket i Italien koster samme model
> min. 10 euro!

Kun, hvis det er en mærke-kande. Almindelige "no name"-kander koster fra
1,5 euro og op på gademarkeder og discountsupermarkeder.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Morten S Hansen

Dato : 04-01-06 11:50

"Kevin Edelvang" <virker@ikke.invalid> skrev i en meddelelse

> Kun, hvis det er en mærke-kande. Almindelige "no name"-kander koster fra
> 1,5 euro og op på gademarkeder og discountsupermarkeder.
>
> Mvh
> Kevin Edelvang

Var i hvert fald overrasket over at de eneste jeg så dernede (en uge i
efteråret) kostede over 10 euro - for de mindste..

/morten