Tip: Billige juleøl i Netto
Fra : Ukendt

Dato : 29-12-05 13:56

Jeg har lige været i Netto. De ville åbenbart have solgt ud af juleøl og
havde smidt nogle kartoner af franske 0,75 centiliters et helt upåagtet
sted i butikken og uden prisskilt. Jeg tog en flaske og scannede den: 20
kr.!

Den jeg sidder med lige nu er en fransk "Spaciale Noël Grain d'Orge, Birra
Soppio Malto" og de smager bare *så* godt - jul eller ej.

Jeg kan selvfølgelig ikke garantere, at *din* Netto gør det samme, men kig
i hjørnerne
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Max

Dato : 29-12-05 14:23

Hej Kurt

> Den jeg sidder med lige nu er en fransk "Spaciale Noël Grain d'Orge, Birra
> Soppio Malto" og de smager bare *så* godt - jul eller ej.

Og hvis de er som de Belgiske juleøl, ja så køb bare rigeligt, holdbarheden
er en 2-3 år.

Mvh Max

Fra : Hans Joergensen

Dato : 29-12-05 21:12

Max wrote:
> Og hvis de er som de Belgiske juleøl, ja så køb bare rigeligt, holdbarheden
> er en 2-3 år.

Sludder.. den er langt mere.. :) belgiske øl er oftest bedre når de
er gået over holdbarheden..

Den bedste belgiske øl jeg har smagt var gået 5 år over tid, og den
oprindelige holdbarhed var vist 3 år.

// Hans
--
Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : Max

Dato : 29-12-05 22:28

Hej

> Sludder.. den er langt mere.. :) belgiske øl er oftest bedre når de
> er gået over holdbarheden..

Altså en endnu bedre grund til at hamstre lidt :)

Mvh Max

Fra : lhs

Dato : 29-12-05 21:18

Hej