Hvordan anrettes nøddekurve med is så det ~
Fra : Thomas

Dato : 26-12-05 20:27

Hej NG

Desserten jeg vil servere nytårsaften skal bestå af nogle nøddekurve med is.
Men hvad kan jeg sætte til af frugt? En skive ananas eller pære/syltet, hvis
de fås færdige ? Jeg er ikke den store dessert og frugtspiser så her er jeg
helt blank. Men vil gerne arrangere noget på en tallerken, der udover at
smage godt, også er simpelt og flot at se på

Håber nogle har et forslag

På forhånd tak

Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 26-12-05 20:36

Jeg ville lave softice til dem, med toffee essens i.. og så nogle færsken
skykker til.. og så lige et drys cacaodrik over og måske et mynteblad på..

Mvh
Morten

Fra : Max

Dato : 26-12-05 21:49

Hej Thomas

> Desserten jeg vil servere nytårsaften skal bestå af nogle nøddekurve med
is.

Bare en personlig mening fra min side, is skal spises med is og ikke
andet, man mister totalt evnen til at smage andet end isen når man
spiser det, og nøddekurve med is har det med at blive så hårde at
de splintre ud over bordet når man spiser det. Jeg ville foretrække
frugt, råcreme og flødeskum, måske chokoladesovs istedet for
råcremen.

Mvh Max