Rejecocktail.... men hvilken opskrift ?
Fra : Thomas

Dato : 26-12-05 19:54

Hej NG

Jeg har besluttet mig for at servere rejecocktails som forret nytårs aften.
Jeg elsker det, men har desværre fået det for få gange i mit liv...... og
det har så medført at jeg er blevet i tvivl ang. hvilken opskrift jeg skal
bruge. Jeg troede at en rejecocktail var en rejecocktail, men der er fx
opskrifter med og uden asparges, tomater, agurker, avocadoer og bladselleri.
Det må da ende op med vidt forskellige resultater ö

Nogen der ved hvad der er den mest gængse sammensætning ? ( jeg elsker
avocado, så jeg vil håbe at det normalt indgår

På forhånd tak

Thomas

PS jeg planlægger at bruge en indkøbt thousand island dressing

Fra : Margrete Johansen

Dato : 26-12-05 21:22

> Nogen der ved hvad der er den mest gængse sammensætning ? ( jeg elsker
> avocado, så jeg vil håbe at det normalt indgår

Halvér avokadoerne, dryp med citron - husk at fjerne stenene!
Læg godt afdryppede rejer i trængsel på hver halve frugt - som i
portionsanretning.
Pynt med citronbåde og dildkviste og hæld dressing over:
Creme fraiche krydres med friskpresset hvidløg og sød chilisovs - jeg bruger
Linghams
Voila - server med kølige perler i glasset, så er den hjemme.

God nytårsaften.

Margrete