Rob Zombie Film
Fra : Ukendt

Dato : 09-01-06 21:38

House of 1000 Corpses og The Devils Rejects, specielt den sidste....
Jeg er kommet til at elske dem, er der flere i samme genre at støve op
nogen steder?

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 10-01-06 07:14

"Claus Albæk (Kbh.)" <claude@eugina.dk> skrev i en meddelelse
> House of 1000 Corpses og The Devils Rejects, specielt den sidste....
> Jeg er kommet til at elske dem, er der flere i samme genre at støve op
> nogen steder?

Wrong Turn

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-06 16:12

Rune Vestergaard wrote:
> "Claus Albæk (Kbh.)" <claude@eugina.dk> skrev i en meddelelse
>
> Wrong Turn

Er det den hvor nogle unger kører død ude i skov med nogle indavlede
mutanter, godt bud... men ikke lige mig :)

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...

Fra : Steen Jensen

Dato : 10-01-06 13:26

"Claus Albæk (Kbh.)" <claude@eugina.dk> wrote:

> House of 1000 Corpses

Så den i da i Stereo Studio til 30,-
Er den virkelig god
Devils Rejcts fik hamrende dårlige anmeldelser i BBC

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 10-01-06 17:11

> Så den i da i Stereo Studio til 30,-
> Er den virkelig god
> Devils Rejcts fik hamrende dårlige anmeldelser i BBC

Tror filmene går under genren: kult

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 10-01-06 20:16

On Tue, 10 Jan 2006 17:11:25 +0100, Sren Kjeldsen wrote:

> Tror filmene går under genren: kult

Ja, jeg tror ikke engang jeg har set dem få god omtale i alt.horror.

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-06 16:12

Thomas Jespersen wrote:

> Ja, jeg tror ikke engang jeg har set dem få god omtale i alt.horror.

hæh.. første gang jeg så House of 1000 Corpses, der slukkede jeg
simpelthen også for den... synes også den var en gang elendig lort, men
har givet den et par chancer sidenhen og synes at hans totalt forskruede
lille univers er ganske underholdende... Devils Rejects er lidt mere
tilgængelig og blev da heller ikke slukket first time 'round.

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 12-01-06 00:40

On Wed, 11 Jan 2006 16:11:42 +0100, "Claus Albæk (Kbh.)" wrote:

> lille univers er ganske underholdende... Devils Rejects er lidt mere
> tilgængelig og blev da heller ikke slukket first time 'round.

Ok, jeg må indrømme jeg ikke har fået set Devils Rejects og den får en
udmærket rating på IMDB (selv om man ikke altid skal tage IMDB ratings
seriøst).

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 12-01-06 15:27

> Ok, jeg må indrømme jeg ikke har fået set Devils Rejects og den får en
> udmærket rating på IMDB (selv om man ikke altid skal tage IMDB ratings
> seriøst).

Jeg har aldrig været fan af horror-film og synes slet ikke House of 1000
Corpses var god, men alligevel kunne jeg ikke slukke, fordi den var så
underligt fascinerende i forhold til så mange ting.

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-06 17:20

Sren Kjeldsen wrote:

> Jeg har aldrig været fan af horror-film og synes slet ikke House of 1000
> Corpses var god, men alligevel kunne jeg ikke slukke, fordi den var så
> underligt fascinerende i forhold til så mange ting.

Jeg kommer fra præcis samme skuffe, den er 'underligt fascinerende'....

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...

Fra : John Peter

Dato : 10-01-06 20:09

"Steen Jensen" <steen@rudekuvert.dk> skrev i en meddelelse

> Så den i da i Stereo Studio til 30,-
> Er den virkelig god
> Devils Rejcts fik hamrende dårlige anmeldelser i BBC

Begge film er ikke mere værd end 30 kr tilsammen.
Den ene værre end den anden.

Rob Zombie skulle holde sig til sin elendige musik desværre
forpester aben nu også lorte film , som man skal være hjene-
skadet for at elske.

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-06 16:09

John Peter wrote:

> Rob Zombie skulle holde sig til sin elendige musik desværre
> forpester aben nu også lorte film , som man skal være hjene-
> skadet for at elske.

Besynderlig udtalelse, du kender mig ikke. men det er måske ikke et krav
for dig, før du kan udtale dig sådan.

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-06 16:08

Steen Jensen wrote:

> Så den i da i Stereo Studio til 30,-
> Er den virkelig god
> Devils Rejcts fik hamrende dårlige anmeldelser i BBC

Jeg synes den er alletiders, men nu er min smag også noget skæv i
forhold til 'jeg kan lide pearl harbour' film... hvis du forstår, så
medmindre du ikke er til Zombie's ret djævelske mindset, så få den set.

*løber ned i den nærmeste SS*

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...