Shannen Dorthy
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 07-01-06 00:23

der findes en film ( ikke en play boy ) men en rigtig film hvo rhun
spilder nøgen i en seng og under en brugser - men jeg kan ikke komme i
tanker om titlen - selv i alt.tv.charmed synes eksperterne at give op
men jeg ved nu at den eksistere - anyone ?
--
MvH
Bo M Mogensen

Fra : Lars Rindsig

Dato : 07-01-06 01:08

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
> tanker om titlen - selv i alt.tv.charmed synes eksperterne at give op
> men jeg ved nu at den eksistere - anyone ?

Blindfold: Acts of Obsession - "a little-known, fairly amateurish flick
that has the strong advantage of being the only movie that Shannon
Doherty appears in multiple nude scenes." -
http://uk.imdb.com/title/tt0109296/

http://www.celebritymoviearchive.com/tour/movie.php/2177

Lras

--
"Riv hele lortet ned!"

Fra : Steen Jensen

Dato : 07-01-06 09:17

Lars Rindsig <spam@bounce.bounce.bounce> wrote:

> http://www.celebritymoviearchive.com/tour/movie.php/2177

God side, synd at man skal betale

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 07-01-06 13:33

On Sat, 07 Jan 2006 00:08:28 +0000, Lars Rindsig
> [...]

>that has the strong advantage of being the only movie that Shannon
>Doherty appears in multiple nude scenes." -

1000 tak skal du ha :)

hæ hæ nu skal jeg gi ekspertenre i charmed gruppen :)
--
MvH
Bo M Mogensen

Fra : Per

Dato : 07-01-06 19:30

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message
> [...]
> tanker om titlen - selv i alt.tv.charmed synes eksperterne at give op
> men jeg ved nu at den eksistere - anyone ?

Jeg ved ikke hvad der er vært... at du vil se Shannen Doherty nøgen eller at
du tilkendegiver at du hænger ud i alt.tv.charmed ;}

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 07-01-06 20:09

On Sat, 7 Jan 2006 19:29:36 +0100, "Per" <no@tak.dk> wrote:

>Jeg ved ikke hvad der er vært... at du vil se Shannen Doherty nøgen eller at
>du tilkendegiver at du hænger ud i alt.tv.charmed ;}

Uhh jeg er wild og blodig begge steder :)

jeg er nu for en go ordens skyld mest holly marie combs fan ... men
Shanne er da stej afligevel ...men jeg har bestil hjem fra usa alt
hvad katten kunne trække hjem hvor Holly bare har vist sig det mindste
- det gør jeg dog ikke med shannon eller alissia - dem vil jeg bare se
nøgen også er der ikke så meget mere der.

--
MvH
Bo M Mogensen

Fra : Kim2000

Dato : 07-01-06 23:23

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> - det gør jeg dog ikke med shannon eller alissia - dem vil jeg bare se
> nøgen også er der ikke så meget mere der.

Nåja, det havde godt nok været nemmere at bruge google, der er tonsvis af
billeder af pigerne på nettet. Jeg vil nu til enhver tid mene min kone er
kønnere end Shannon - og hende er der ikke billeder af på nettet

Fra : Too Old

Dato : 08-01-06 00:05

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> wrote in

> [...]
> af billeder af pigerne på nettet. Jeg vil nu til enhver tid mene min
> kone er kønnere end Shannon - og hende er der ikke billeder af på

Er du sikker på det?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 08-01-06 00:09

On Sat, 7 Jan 2006 23:22:30 +0100, "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk>
wrote:

>Nåja, det havde godt nok været nemmere at bruge google, der er tonsvis af
>billeder af pigerne på nettet. Jeg vil nu til enhver tid mene min kone er
>kønnere end Shannon - og hende er der ikke billeder af på nettet

ja så må man jo sige du er en heldig mand :)

men nu er jeg i gang med en 3000 tegns debat med cardmann om det her
med fiktive ( skuspiller ) kvinder også virkelige kvinder - der er
altså en forskel man bliver nød til at omfavne.

--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Heine Bøgebjerg

Dato : 08-01-06 09:16

Jeg vil nu til enhver tid mene min kone er
> kønnere end Shannon - og hende er der ikke billeder af på nettet
Jeg har nogle, hvis du vil ha' dem : D

Spøg til side... Jeg synes nu også, at Shannen er en sød frille.

- Heine

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 08-01-06 12:23

On Sun, 8 Jan 2006 09:15:50 +0100, "Heine Bøgebjerg"
<nul-kontakt@eksisterer-ikke.no> wrote:

>Jeg vil nu til enhver tid mene min kone er
>Jeg har nogle, hvis du vil ha' dem : D
>
>Spøg til side... Jeg synes nu også, at Shannen er en sød frille.

jamen det er hun da bestemt - hun har faktisk utroligt kønne øjne og
kroppen fejler bestemt heller ikke noget + jeg synes nu heller ikke
hun er helt tabt som skuspiller - en skam man ikke bruger nogen af de
her soap stars til merei seriøse roller ind altid og knalde dem af i B
film