er det mulig at skaffe Charlot & Charlotte~
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-01-06 20:13

hvis så hvor ?
--
MvH
Bo M Mogensen

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 06-01-06 20:52

Bo M Mogensen skrev:

> hvis så hvor ?

Husk venligst at gentage (essensen af) overskriften nede i teksten. Nu
gør jeg det for dig:

'Kan man få "Charlot og Charlotte" på DVD?'

Godt spørgsmål! Da jeg spurgte DR for 1½ års tid siden var svaret, at
man gerne ville udsende serien, men at der var visse problemer med
rettigheder og den slags. Noget tyder på at de stadig forhandler.

Så prøv at kontakte DR - og lad os vide hvad de svarer.

--
Jørgen Grandt
Glan glad og gratis på grandts dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-01-06 20:56

On Fri, 6 Jan 2006 20:51:36 +0100, Jørgen Grandt <UnstableOn@Cable.dk>
wrote:

>Husk venligst at gentage (essensen af) overskriften nede i teksten. Nu
>gør jeg det for dig:
>
>'Kan man få "Charlot og Charlotte" på DVD?'

ok

>Godt spørgsmål! Da jeg spurgte DR for 1½ års tid siden var svaret, at
>man gerne ville udsende serien, men at der var visse problemer med
>rettigheder og den slags. Noget tyder på at de stadig forhandler.

jamen jeg har kikket på google og der dukker den op under en eller
anden reklame hvor man kan få den gratis - men det kan man så ikke
afligevel når man går vider til siden hvor den skulle være - men noget
tyder på at den har eksisteret som dvd ..men den fidnes bare ikke
nogen steder ...

>Så prøv at kontakte DR - og lad os vide hvad de svarer.

ellers må der være en der har den på whs og vil sælge eller bytte den
for noget andet

--
MvH
Bo M Mogensen

Fra : Spacey

Dato : 06-01-06 23:06

"Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev i en meddelelse

> Husk venligst at gentage (essensen af) overskriften nede i teksten. Nu
> gør jeg det for dig:

Hvorfor dog i grunden det?
Hvis ikke emne feltet er til netop dette så ved jeg ikke hvad. Det er jo
ikke meningen at indlæggende skal gøres unødvendigt lange... hvis bare emne
feltet dækker emnet og ellers er fyldestgørende, som i dette tilfælde kan
jeg altså ikke se hvorfor vi skal tæske mere langhalm på det....

Poppycock!

Mvh Kenneth

Fra : Jesper

Dato : 08-01-06 15:47

Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net> wrote:

> hvis så hvor ?

Svaret er nej, den er ikke udgivet på DVD:

http://www.danskedvd.dk/
--
Jesper
DVD samling -> http://dvd.tradewho.com/