TV2 Film har oppet sig
Fra : GasHunter

Dato : 04-01-06 13:46

Er stødt ind i et par film der klart er værd at se, her på det sidste.
Fx et par Woddy Allen og Glengarry Glen Ross (herlig film). Desuden har
underteksterne været lagt op i billedet så det er muligt at zoome. Ikke
anamorpht, men klart en forbedring. Er det noget de gør permanent nu? Er
der andre end mig der er blevet en smule gladere for TV2 Film? :)

Andreas

Fra : Morten Steen

Dato : 04-01-06 15:12

> [...]
> anamorpht, men klart en forbedring. Er det noget de gør permanent nu? Er
> der andre end mig der er blevet en smule gladere for TV2 Film? :)

Helt enig. Meget bedre.
Og Bill & Ted's Bogus Journey har jo HELT klart været hittet for mig indtil
videre! DAMN, den er sjov. :D

Morten

Fra : Thomas

Dato : 04-01-06 16:29

"GasHunter" <andreasohn@FJERNhotmail.com> skrev i en meddelelse
> <snip> Glengarry Glen Ross (herlig film).

Nogen idé om, om den bliver genudsendt? Jeg kunne rigtig godt tænke
mig at gense den...

..Thomas

Fra : GasHunter

Dato : 04-01-06 19:32

Thomas wrote:
> "GasHunter" <andreasohn@FJERNhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nogen idé om, om den bliver genudsendt? Jeg kunne rigtig godt tænke
> mig at gense den...
>
> .Thomas

Den kommer igen lørdag kl 00.15. Og så kommer der Spaceballs på søndag
kl 21. Den skal i hvert fald genses. Meget længe siden jeg har set den,
men husker den som ret sjov.

Andreas

Fra : Thomas

Dato : 05-01-06 01:04

> Den kommer igen lørdag kl 00.15. Og så kommer der Spaceballs på søndag kl
> 21. Den skal i hvert fald genses. Meget længe siden jeg har set den, men
> husker den som ret sjov.

Tak for tippet mht. GGR - Og ja - Spaceballs ER sjov - Især hvis man har set
meget Star Wars og Star Trek - Det er jo en slags Parodi på de to
film-serier.
(Nok mest Star Wars)

..Thomas

Fra : Christian Sparre

Dato : 04-01-06 20:05

"GasHunter" <andreasohn@FJERNhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er det noget de gør permanent nu?

Virker sådan og så alligevel, tror det var igår de sendte Pearl Habour men
den var ikke med tekster og logo rykket på plads...

Ville dog ønske at de ville sende anamorpht...

--
Sparre

Fra : sniper_Nolight

Dato : 04-01-06 21:19

> Ville dog ønske at de ville sende anamorpht...

enig - jeg tror faktisk at det alene ville give kanalen den succes de gerne
vil have - jeg har lagt mærke til svensk tv4 nu sender meget anamorpht og de
gange der er noget jeg vil se føler jeg virkelig, at jeg får 'noget for
pengene'

der er vel ikke mange tilbage med et 4:3 tv der ikke har widescreen mode, så
ingen vil blive snydt alligevel
--
sniper_Nolight

http://www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Christian Sparre

Dato : 05-01-06 11:06

> der er vel ikke mange tilbage med et 4:3 tv der ikke har widescreen mode,
> så ingen vil blive snydt alligevel

Nej, det skulle man jo ikke tro. De gamle købte for et par dage siden en 20"
4:3 LCD tv til gæsteværelset, som jeg ind i mellem bruger når jeg er hjemme
for at arbejde. Det skulle man jo tro havde en omskifter, men dat havde det
altså ikke, vi beholder det da det ikke skal bruges så meget, og det var
også temmelig billigt (et prosonic fra fuptex mener jeg).

Så måske der stadig sælges tv uden omskifter...

--
Sparre

Fra : sniper_Nolight

Dato : 05-01-06 14:31

> Så måske der stadig sælges tv uden omskifter...

ja, det lyder helt skørt - wide, anamorph eller ej, er da ikke til at komme
udenom

Fra : Thomas W. Helvard

Dato : 05-01-06 13:11

Er
> der andre end mig der er blevet en smule gladere for TV2 Film? :)

Typisk når den lige er blevet fjernet fra prøvekanalen

Fra : Robert Eriksen

Dato : 05-01-06 13:20

Thomas W. Helvard wrote:
> Er

> Typisk når den lige er blevet fjernet fra prøvekanalen

Præcis mine tanker ;)

Men hvis der kommer Spaceballs på søndag kunne det jo være man skulle
vove sig ud i verden og være social hos en der har den fulde kabel-pakke ;)

Fra : Carsten Riis

Dato : 09-01-06 12:24

Robert Eriksen skrev den 05-01-2006 13:19:

> Men hvis der kommer Spaceballs på søndag kunne det jo være man skulle
> vove sig ud i verden og være social hos en der har den fulde kabel-pakke ;)

Du mener vel asocial.

mvh

Carsten

Fra : Robert Eriksen

Dato : 09-01-06 12:58

Carsten Riis wrote:

> Du mener vel asocial.

Jeg synes nu ellers vi var ganske sociale mig og så hende jeg så den med