The Island og Pioneer
Fra : The Nameless Dude

Dato : 03-01-06 00:19

Gad vide om det er Pioneer de har som sponsor til den underjordiske
"farm" hvor de har de kloner i The Island ?
Logo i filmen ligner ret meget Pioneers gamle logo
Se selv: news:Xns974023B8AB0Nonameddude@216.196.109.144

Det blå billede er snuppet fra den off. hjemmeside til filmen.

--
The Nameless Dude

Fra : Beeblebrox

Dato : 03-01-06 00:33

The Nameless Dude wrote:
> Gad vide om det er Pioneer de har som sponsor til den underjordiske
> "farm" hvor de har de kloner i The Island ?
> Logo i filmen ligner ret meget Pioneers gamle logo

Når man ser på hvor tydelige de andre produktplacements er (Nokia. Puma.
Bilmærket (husker det ikke)) så gætter jeg på nej. Desuden vil et
subjektivt associeret pp også erindres negativt da man assoicierer
komplekset med noget negativt.

Er 100% på at det er et tilfælde.

Vh,
Claus

--
DK: Besøg min HTPC & selvbyg side // UK: Visit my HTPC & DIY page
<http://htpc.sports-mc.dk>

Fra : Jens B

Dato : 03-01-06 11:27

"Beeblebrox" <beeblebrox_dk@TAKE_THIS_AWAYyahoo.com> skrev i en meddelelse

> Når man ser på hvor tydelige de andre produktplacements er (Nokia. Puma.
> Bilmærket (husker det ikke)) så gætter jeg på nej.

For ikke at nævne Microsofts Xbox og MSN Search, som nok er blandt de mest
klodset implementerede placements jeg nogensinde har set i en film.

Jens

Fra : Robert Eriksen

Dato : 03-01-06 13:27

Jens B wrote:
> "Beeblebrox" <beeblebrox_dk@TAKE_THIS_AWAYyahoo.com> skrev i en meddelelse

> For ikke at nævne Microsofts Xbox og MSN Search, som nok er blandt de mest
> klodset implementerede placements jeg nogensinde har set i en film.

Du har ikke set I, Robot?
"its my brandnew Converse All-Star 2004 Vintage Edition shoes" (eller
noget i den stil)
I det hele taget havde den film vist tjent sig selv hjem på
reklameindtægter allerede inden den første spole nogensinde kom i
nærheden af en fremviser.

Fra : Thomas Hansen

Dato : 04-01-06 23:42

> [...]
> I det hele taget havde den film vist tjent sig selv hjem på
> reklameindtægter allerede inden den første spole nogensinde kom i

Helt enig. I robot og Island står for mig som nogle af de dårligeste
oplevelser med produktplacements. Selvom Ipoden i blade3 også et højt oppe
på listen.

Det er utroligt så klodset det kan gøres.

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"