Ny feature på IMDb - My Movies goes
Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 29-12-05 15:25

For nogen tid siden skrev jeg til IMDb og foreslog dem en feature, hvor
man kunne gøre kategorierne på listen "My Movies" offentligt
tilgængelige, så andre kan se, hvilke film man har og i hvilke
kategorier. Det er jo herligt når man skal låne af hinanden eller se,
hvilken smag andre har.

Folkene hos IMDb takkede for forslaget, som ville indgå i deres
overvejelser osv. Men nu ser jeg at funktionen er indført, så man kan
sætte kryds i "public" under hver kategori, og det er jo herligt!

Listen over mine dvd'er kan ses her:
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=9170667
De film, som jeg ikke har givet bedømmelse, er film som jeg ikke har set
endnu.

Mikkel
--
Gode råd ved dvd-køb på nettet
http://www.lakjer.dk/mikkel/dvd-film.shtml

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 29-12-05 15:27

Mikkel Møldrup-Lakjer skrev:

> Folkene hos IMDb takkede for forslaget, som ville indgå i deres
> overvejelser osv. Men nu ser jeg at funktionen er indført, så man kan
> sætte kryds i "public" under hver kategori, og det er jo herligt!

Nu ser jeg, at man trods alt stadig skal være logget ind for at se
andres My Movies-lister. Lige som for at tilgå de andre
bruger-faciliteter på IMDb.

Mikkel

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 29-12-05 15:55

Mikkel Møldrup-Lakjer <mikkel@fabel.dk> wrote in news:43b3f1a1$0$15788
$14726298@news.sunsite.dk:

> Listen over mine dvd'er kan ses her:
> http://www.imdb.com/mymovies/list?l=9170667
> De film, som jeg ikke har givet bedømmelse, er film som jeg ikke har set
> endnu.

Smart nok - men dog stadig milevidt fra DVD-profiler.

/hilsner
--
| lars.g.j | e-mail: remove dots | www.lgj.dk | oz2lgj |
Zoe, about Reavers: If they take the ship, they'll rape us to

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 29-12-05 16:00

Lars Gjerløw Jørgensen skrev:

> Smart nok - men dog stadig milevidt fra DVD-profiler.

Jeg synes de to ting opfylder to forskellige behov. Jeg kan godt lide
den rene linje i IMDb's rå liste. Når jeg skal vise andre, hvilke
dvd-film jeg har, eller se, hvilke de har, er jeg ikke interesseret i at
vide, om det er Hong Kong-udgaven eller udgaven med finske undertekster.
Jeg er interesseret at få overblik over filmene og i at kunne klikke mig
videre til info om filmen med et enkelt klik.

Det behov opfylder IMDb nu.

Mikkel

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 30-12-05 16:37

Mikkel Møldrup-Lakjer <mikkel@fabel.dk> wrote in news:43b3f9e1$0$15781
$14726298@news.sunsite.dk:

> [...]
> Jeg er interesseret at få overblik over filmene og i at kunne klikke mig
> videre til info om filmen med et enkelt klik.

point taken :) Det er nok bare ikke det jeg bruger mest.

/hilsner