Tegnefilm på cartoon network for 10 år sid~
Fra : Lasse Hansen

Dato : 24-12-05 14:14

Jeg søger en tegnefilmserie der gik på cartoon network om eftermiddagen for
ca. 10 år siden.
Kan kun halvt huske hvad det var, men det var en blanding af transformers og
powerrangers. Noget med nogle robotkarakterer i blå, grøn, grul og muligvis
rød. Jeg mener at de havde mekaniske vinger, som de kunne slå ud når de
skulle på "arbejde".

Er der nogen der kan huske hvad det er/var for noget?

På forhånd tak

Lasse Hansen.

Fra : Frost

Dato : 24-12-05 16:15

"Lasse Hansen" <in@vali.d> wrote in message
> [...]
> skulle på "arbejde".
>
> Er der nogen der kan huske hvad det er/var for noget?

Det er måske lidt af et langt skud, men kunne det være Centurions? Der var
nemlig 3 figurer med hver deres "element" - blå med udstyr til luften, gul
med udstyr til jorden, og grøn med udstyr til vandet. De bar sådan nogle
dragter med en slags stik i, som forskellige niveauer af udstyr kunne
"beames" på - det blev selvfølgelig gjort fra en rumstation betjent af en
kvinde og en orangutang.

IMDB har også en entry på den: http://imdb.com/title/tt0236893/

Hvis det er den rigtige serie, og der er ellers er nogen der kan huske dem,
så vil jeg samtidig spørge om det er muligt at få fat på dem et eller andet
sted. :)

--
Frost

Fra : Lasse Hansen

Dato : 24-12-05 17:18

> Det er måske lidt af et langt skud, men kunne det være Centurions?
Det ser ud til at være et rigtigt skud!

> IMDB har også en entry på den: http://imdb.com/title/tt0236893/
Det ser rigtigt ud med en google på "The Centurions"

> [...]
dem,
> så vil jeg samtidig spørge om det er muligt at få fat på dem et eller
Jeg er selv på udkig efter dem, så hvis jeg falder over en forhandler giver
jeg besked, i håb om at du vil gøre det samme.

Lasse Hansen