Billigt nær Kastrup lufthavn...
Fra : Jan Tovgaard

Dato : 23-01-06 15:56

hejsa:)

mig og min kæreste er fra jylland og skal flyve tidligt Onsdag morgen fra
Kastrup Lufthavn. Er der nogen der kender nogle billige
overnatningsmuligheder?

vi stiller ikke de største krav til værelset.. Bare vi kan få nogle timers
søvn:)

mvh jan

Fra : Niels U. Kristiansen

Dato : 23-01-06 16:07

Jan Tovgaard wrote:

> [...]
> overnatningsmuligheder?
>
> vi stiller ikke de største krav til værelset.. Bare vi kan få nogle timers

http://www.kastrupbedandbreakfast.dk/
Du er lidt sent ude, der er et 3-værelse og et 4-værelse tilbage onsdag.
Der er også et hotel i bygningen ved siden af. Og ellers andre B&B i
nabolaget. Brug søgemaskinerne.

mvh
Niels

Fra : Niels U. Kristiansen

Dato : 23-01-06 16:10

Niels U. Kristiansen wrote:
> http://www.kastrupbedandbreakfast.dk/
> Du er lidt sent ude, der er et 3-værelse og et 4-værelse tilbage onsdag.
> Der er også et hotel i bygningen ved siden af. Og ellers andre B&B i
> nabolaget. Brug søgemaskinerne.

f.eks denne:
http://www.net-bb.dk/total-hjem.htm
Bo i Valby og hop på toget, der kommer fra Jylland om morgenen. Så er I
i Kastrup in no time.

Fra : Niels U. Kristiansen

Dato : 23-01-06 16:14

Niels U. Kristiansen wrote:
> Du er lidt sent ude, der er et 3-værelse og et 4-værelse tilbage onsdag.
Atch! 3- og 4-sengs forstås

Fra : Anette

Dato : 23-01-06 16:41

"Jan Tovgaard" <jto@egdatainform.dk>
> [...]
> overnatningsmuligheder?
>
> vi stiller ikke de største krav til værelset.. Bare vi kan få nogle timers

zleep airport hotel har twin værelse til 549 forudsat du booker over
www.ratestogo.com

Anette

Fra : Jan Tovgaard

Dato : 23-01-06 16:58

> zleep airport hotel har twin værelse til 549 forudsat du booker over
> www.ratestogo.com

uhm.. synes det er lidt dyrt:(
er der ikke et vandrehjem i kastrup eller lignende?

Fra : jenny og søren

Dato : 23-01-06 17:32

"Jan Tovgaard" <jantovgaard@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> uhm.. synes det er lidt dyrt:(
> er der ikke et vandrehjem i kastrup eller lignende?

Hej Flyver

jo der et vandrehjem på amager se her
http://www.danhostel.dk/vandrerhjem.asp?lan=dk&id=92 god tur

mvh

Søren Brix

Fra : Mads Breddam

Dato : 25-01-06 14:30

> Hej Flyver
>
> jo der et vandrehjem på amager se her
> http://www.danhostel.dk/vandrerhjem.asp?lan=dk&id=92 god tur

Der har jeg været et par gange og min familie en del gange. Det er
glimrende. Det er selvfølgelig ikke et femstjernet hotel, men som vandrehjem
glimrende. Metroen kører tætved... Den tager man til Ørestad og et passende
tog derfra til Kastrup. (Lufthavnen = CPH. Det ville da være meget federe at
kalde den Copenhagen International Airport = CIA? Nå, det er vist tid til at
gå i seng.)

--
Mvh.:
Mads Dupont Breddam

Fra : Erik

Dato : 23-01-06 17:39

Fra : Erik

Dato : 23-01-06 17:41

">

Fra : rosenauer.dk

Dato : 23-01-06 19:52

Ville overveje det forholdsvis nye Danhostel Copenhagen City - derfra har du
15-20 minutter i taxa/bil til Kastrup (afhængig af tidspunkt) og bus 250S
kører uden tvivl meget tæt derpå..

http://www.danhostel.dk/vandrerhjem.asp?lan=dk&id=144

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : Flyrejsen.dk Feedbac~

Dato : 24-01-06 18:15

Danhostel Copenhagen City er et rigtig godt bud. Det er let at komme til
Kastrup derfra. Som nævnt kører linie 250S direkte til lufthavnen.
Alternativt er at tage til hovedbanen og tage toget derfra.