OT: Anbefaling av news server
Fra : Trent Stensnes

Dato : 22-01-06 19:45

Hei
Har brukt sunsite.dk som (gratis) news server, men de har dessverre kuttet
de norske gruppene. Er på utkikk etter en ny leverandør og betaler gjerne.
Eneste krav er at jeg kan betale for en tid på forhånd (f.eks ett år) og at
det er mulig å lese no.* og dk.*

Har kikket litt rundt, men vil gjerne ha noen tips.

Fra : Holst

Dato : 22-01-06 19:57

Trent Stensnes wrote:

> [...]
> det er mulig å lese no.* og dk.*
>
> Har kikket litt rundt, men vil gjerne ha noen tips.

Ja, på http://www.usenet.dk kan du finde en oversigt over de danske
nyhedsgrupper, og du kan derfor finde en gruppe, som passer til dit
spørgsmål i stedet for at poste det i en rejsegruppe.

Fra : Trent Stensnes

Dato : 22-01-06 21:15

"Holst" <newsjan06@shelter.dk> wrote in message

> Ja, på http://www.usenet.dk kan du finde en oversigt over de danske
> nyhedsgrupper, og du kan derfor finde en gruppe,

Takk.

>som passer til dit spørgsmål i stedet for at poste det i en rejsegruppe.

Det står "OT" (off-topic) i subject og det betyr at jeg vet dette
nødvendigvis ikke er rett gruppe. Grunnen til at jeg spør her er at jeg ikke
er interessert i å betale for servere med f.eks binary grupper. Jeg bruker
news til reiseinformasjon og tenkte at jeg kunne få tips fra noen som har
samme enkle krav som meg.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 22-01-06 21:29

Den Sun, 22 Jan 2006 21:15:12 +0100, skrev Trent Stensnes :

> Det står "OT" (off-topic) i subject og det betyr at jeg vet dette
> nødvendigvis ikke er rett gruppe.

Nå okay! Bare man ved man gør noget forkert så er det iorden?

--
Kent Oldhøj

Fra : Hannestad

Dato : 24-01-06 11:07

"Trent Stensnes" <some@one.org> wrote in message
> [...]
at
| det er mulig å lese no.* og dk.*
|
| Har kikket litt rundt, men vil gjerne ha noen tips.

free.teranews.com. De har en engangsavgift på jeg tror det var 3-4 dollar.

Else

Fra : Hannestad

Dato : 24-01-06 11:10

Fra : brian.kjaer@gmail.co~