New York
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 20-01-06 20:56

Billige hoteller på Times Square eller ved Central Park søges.

De findes selvfølgelig ikke.

Men hvad med at bo i New Jersey og tager over Hudson. Nogen erfaringer med
dette alternativ?

Jesper

Fra : Rasmus Rohde

Dato : 20-01-06 22:25

> Men hvad med at bo i New Jersey og tager over Hudson. Nogen erfaringer med
> dette alternativ?
I september overnattede jeg 3 dage på Super 8 Motel i North Bergen, NJ.
Det var ganske glimrende, og der kørte en mini-bus til Times Square for
2$. Mener den kørte ca. hver 20. minut.

Hvorvidt der er noget sparet ved at bo der i forhold til Super Motel 8
omkring Times Square ved jeg ikke, men vi valgte stedet fordi vi også
havde en bil, der skulle parkeres.

Fra : TK

Dato : 21-01-06 12:08

"Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> De findes selvfølgelig ikke.
>
> Men hvad med at bo i New Jersey og tager over Hudson. Nogen erfaringer med

Nåeh, findes ikke - http://www.carltonarms.com/ er centralt og billigt -
meget billigt. Men det er også meget specielt.
http://kortlink.dk/2c98 Hotel Travel Inn er heller ikke så dyrt - og meget
tæt på Times Square.
vh. TK