søges billige flybilletter til usa
Fra : jenny og søren

Dato : 15-01-06 17:38

Hej Ng

Jeg skal til usa (los angeles) her i marts måned sammen med 3 andre, og så
er spørgsmålet hvor finder vi de billigste flybilleter derover til ??? gerne
på nettet
+ vi skal bruge et par indenrigs billetter derovre

der var engang et rejse bureau i sønderjylland der havde specialiceret sig i
at sælge flybilletter via tyske lufthavne..eksisterer det endnu ??

håber der nogen der kan hjælpe

mvh

Søren Brix

Fra : Henning Holm

Dato : 15-01-06 18:45

"jenny og søren" <jennyogsoren@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> der var engang et rejse bureau i sønderjylland der havde specialiceret sig
> i at sælge flybilletter via tyske lufthavne..eksisterer det endnu ??

Måske det her kan bruges....
Link: http://www.exit-reisen.de/

--
Henning Holm

allig8or125@hotmail.com

"it's nice to be important,
but it's more important,to be nice"

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-06 14:16

Prøv air France, der er usa billetterne billige i øjeblikket. Nick

Fra : Riverwind

Dato : 16-01-06 14:58

> [...]
>
> der var engang et rejse bureau i sønderjylland der havde specialiceret sig
> i at sælge flybilletter via tyske lufthavne..eksisterer det endnu ??

Vi havde held med Delta lige inden jul - de gjorde det billigere end
søgemaskinerne kunne finde; www.delta.com

/Riverwind

Fra : Pro

Dato : 16-01-06 22:18

Prøv de forskellige luftfartsselskabers egen hjemmeside...eller
http://www.killroytravels.dk/

Fra : Alice Ellingsen

Dato : 18-01-06 23:17

Jeg tror, det er www.jasoerejser.dk i Tønder, I søger...
Mvh Alice

Fra : Flyrejsen.dk Feedbac~

Dato : 24-01-06 18:11

Prøv også at kigge på vores side: www.flyrejsen.dk

Her sammenlignes priser fra et stort antal rejsebureauer/flyselskaber -
måske du kan finde noget billigt her...

Mht. Indenrigsbilletter i USA så prøv www.mobissimo.com - de sammenligner
priser i USA.

Fra : Sten Schou

Dato : 19-01-06 01:40

> [...]
>
> der var engang et rejse bureau i sønderjylland der havde specialiceret sig
> i at sælge flybilletter via tyske lufthavne..eksisterer det endnu ??

www.klm.dk air france fra Hamburg er ca. 1600 billigere

Hilsen Sten

Fra : Lars Ehlers

Dato : 21-01-06 06:47

On Sun, 15 Jan 2006 17:37:57 +0100, "jenny og søren"
<jennyogsoren@mail.dk> wrote:

> [...]
>på nettet
>+ vi skal bruge et par indenrigs billetter derovre

Af gode grunde kender jeg ikke meget til gode priser fra Danmark til
USA, men da jeg flyver meget indenrigs i USA (både privat og i.f.m.
arbejde), så kender jeg da et par lavprisselskaber eller tre.

Prøv først og fremmest at kigge på http://expedia.com - I kan finde
mange billige billetter der. Ellers kan I kigge direkte på
selskabernes hjemmesider, f.eks.
http://southwest.com/
http://usair.com/
http://ata.com/
http://www.frontierairlines.com/
http://jetblue.com/
http://airtran.com/
http://www.flyted.com
http://www.flysong.com/
http://www.spiritair.com/

Mange af selskaberne har begrænsede destinationer, så det vil afhænge
meget af, hvor I flyver til. Så prøv at søge lidt. F.eks. har min kone
og jeg lige bestilt billetter med Jetblue fra San Jose til New York og
retur for 1200 kr. per person. Ikke dårligt for så lang en tur!

--
Lars Ehlers, San Francisco
http://www.ehlers.us/mustang