Paris med Team Benns ?
Fra : Jette

Dato : 14-01-06 20:12

Hej
Er der nogen her i gruppen, som har erfaring med at rejse med Team Benns, så
vil jeg meget gerne høre om det.

Vi er to bedsteforældre, der vil tage to børnebørn med til Paris
(konfirmationsgaver) og vi har fået et tilbud fra Team Benns, som er fly og
hotel med morgenmad.

Måske har nogen også forslag til, hvor man ellers kan købe fordelagtigt.

Venlig hilsen
Jette

Fra : Eric Bentzen

Dato : 15-01-06 09:39

"Jette" <jenyla@FJERNDETTEprivat.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Er der nogen her i gruppen, som har erfaring med at rejse med Team Benns,
> så vil jeg meget gerne høre om det.
(snip)

Var på Malta med Team Benns i oktober - ingen problemer.

Da jeg havde fumlet med indbetalingen af rejsens pris og havde betalt ca.
300 kr. for meget, blev pengene prompte og venligt overført.

Jeg har kun én negativ ting, som måske kan skyldes en misforståelse. Jeg
spurgte, om transfer til/fra lufthavnen var inkluderet i prisen. Det var det
ikke, og deres pris herfor var noget nær det dobbelte af den officielle
faste taxi-pris, som jeg kunne finde på nettet, og jeg takkede derfor nej.

Eric Bentzen