1. gangs-rejsende
Fra : Tina

Dato : 14-01-06 15:03

Nu skal det altså være !! Har aldrig rejst før. Men hvorhen? Jeg vil gerne
rejse fra Billund d. 5.2.06 til et varmt (min 20 gr) sted i Europa eller
lige udenfor. I en uge. Både fly og hotel. Men hvor jeg dog synes, det er
svært at finde ud af? Kan I hjælpe mig - eller guide mig lidt ?? Mvh Tina

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 14-01-06 17:50

Tina <Tina-news@ofir.dk> skrev:
>Nu skal det altså være !! Har aldrig
> [...]

Tekst tv kan give dig et overblik -
"Allways look at the bright side on life"

Fra : Kristian

Dato : 14-01-06 20:18

Thomas Peter Bitsch <vitsbreaks@6I13Dsol.dk> (slet 6I13D) wrote:

>Tekst tv kan give dig et overblik -
>"Allways look at the bright side on life"

Tekst TV !!!?!? - bonderøv . Internettet er altså blevet opfundet:

http://www.rejse-guide.dk/rejsebureauer/afbudsrejser/
--
Kristian

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 14-01-06 22:41

> [...]
> svært at finde ud af? Kan I hjælpe mig - eller guide mig lidt ?? Mvh Tina

Jeg tror ikke du kommer over de 20 grader i europa i februar måned, i
hvertfald ikke som det ser ud lige nu. Alle kendte varme steder er kun på
omkring 15 grader eller lidt mindre (Mallorca, Tenerife, Malta osv). Så du
må nok lidt længere syd på. Prøv og kig på dmi.dk, og se hvor varmt der er
der hvor du kunne tænke dig at rejse hen.

Mvh

Emil

Fra : Coppi

Dato : 15-01-06 14:48

Hej Tina.

Tekst TV er nu ikke så ringe endda, starter fra side 506 på TV2.

Prøv også, at kigge i søndagsaviserne.

Og du kan selvfølgelig også prøve, at ringe til rejsebureauerne, for, at få
hjælp

Hvis du skal over 20 grader, skal du nok satse på de Canariske øer ( selv
om det vist nok kan regne en del der om vinteren ) eller Egypten, hvor det
dog blæser en del.

Måske Madeira,Azoerne,Marokko eller Tunesien, men jeg er lidt i tvivl om
hvor varmt der egentlig er.

Gambia er lidt længere væk, men meget spændende og noget varmere.Det er dog
et meget specielt rejsemål, som måske let kan skræmme en helt uerfaren
rejsende.

coppi