Rundrejse Cuba
Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 14-01-06 09:50

Hej gruppe

Nogen der ved, om der er bureuaer der laver rundrejser i Cuba her i foråret
??
(ud over Stjernegård og Kuoni, hvor alt er udsolgt - og Topas, hvor der
indgår vandring, hvilket den ene deltager ikke kan)

Mange hilsener

Pernille

--
www.pernille-kennet.dk
.... stedet med de mange rejsebeskrivelser

Fra : Søren.K (7400 Hernin~

Dato : 14-01-06 16:58

Skal det være en pakketur?

Hvis ikke kontakt:
Check Point Travel A/S - www.cpt.dk

Og læs:
www.wem.dk/cuba - hvis du skal læse lidt - kørte rundt derovre i 14
dage i sommers. Temperaturen her i foråret er nok mere døjelig (også
godt link i bunden af siden til Joachims hjemmeside - supergod)

GOD TUR

Fra : Morten S Hansen

Dato : 15-01-06 14:32

Ekstra Bladet rekalmerer med en læserrejse til Cuba for tiden - så den kan i
jo tjekke om den tilfældigvis passer med jeres planer.

Ellers mener jeg at kunne huske to cubanske rejsebureauer - Cubatur og
Habanatur tror jeg de hedder. prøv at søg på dem på nettet....

/morten