Lysefjorden i Norge
Fra : Leif Halling

Dato : 08-01-06 10:54

Hej.

Jeg er ved at planlægge en kajaktur igennem hele Lysefjorden i Norge.
Er der nogen der har sejlet på fjorden og ved hvor man kan campere, få vand,
gå i land eller andre relevante oplysninger?

Mvh. Leif halling

Fra : Inger Buchard

Dato : 08-01-06 11:42

Fandt du ikke hvad du søger på http://www.visit-ryfylke.com/lysefjord.htm?

Fra : Leif Halling

Dato : 08-01-06 23:02

Hej igen Inger.

Jeg har forsøgt at skrive til den lokale tourist forening men mangler endnu
svar. Jeg vil gerne have direkte kontakt til en lokal havkajakklub hvis det
er muligt, eller måske til danskere der har roet igennem fjorden. Lad os nu
se hvad der dukker op - ellers pløjer vi bare af sted og tager det som det
kommer.

Mvh, Leif

"Inger Buchard" <ibuchard@post4.tele.udenspamogpunktum.dk> skrev i en
meddelelse news:43c0ec40$0$1861$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...