Hurgada i slutningen af august
Fra : René Larsen

Dato : 04-01-06 17:12

Hejsa.....

Vi planlægger at rejse til Hurgada i Ægypten slutningen af august. Vi har en
lille fyr på to år med.
Vi er lidt bekymret for at det måske er for varmt på det tidspunkt, er der
grund til det.

René

Fra : Preben Andersen

Dato : 04-01-06 18:01

"René Larsen" <dsl177867@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Vi planlægger at rejse til Hurgada i Ægypten slutningen af august. Vi
> har en lille fyr på to år med.
> Vi er lidt bekymret for at det måske er for varmt på det tidspunkt, er
> der grund til det.

Det er ca. det varmeste tidspunkt, man kan finde, men se her, så kan du
selv vurdere det:

http://uk.weather.com/weather/climatology/EGXX0008

mvh
Preben

Fra : René Larsen

Dato : 04-01-06 18:40

Takker mange gange for dit link.

I følge linket er temperaturen i aug - sep. ca. 32 - 33 grader hvilket jeg
absolut ikke synes er voldsomt.

Jeg kunne dog godt tænke mig at høre fra nogle der har været i Ægypten i
august - september

René

Fra : ali

Dato : 05-01-06 20:52

> [...]
> absolut ikke synes er voldsomt.
>
> Jeg kunne dog godt tænke mig at høre fra nogle der har været i Ægypten i

Det har jeg adskillige gange, og der er VARMT, alt for varmt!

Fra : Tage Danielsen

Dato : 05-01-06 21:34

> Det har jeg adskillige gange, og der er VARMT, alt for varmt!

Enig - har en arbejdskammerat som var dernede i slutningen af september - da
var der flere dage med over 40 grader.

Jeg selv var dernede her i slutningen af november og starten af december -
da havde vi passende 25 - 32 grader og vandet var dejligt med ca. 25 graders
varme. Men der kan være køligt om aftenen på denne årstid 12 - 16 grader el.
mindre.

Tage Danielsen