Koh Chang
Fra : Bonnie

Dato : 27-12-05 09:20

Hej NG

Min kæreste jeg og tager til Thailand den 26 januar, og overvejer lidt
at tage til Koh Chang.

Er der nogen der kender et godt hotel ? max. 250-300 kr. pr. nat.

Jeg har læst lidt om at det er muligt at svømme med delfiner, nogen
der har erfaring med dette på Koh Chang ?

Glæder mig til at høre fra jer

Bonnie

Fra : Peter Loumann

Dato : 27-12-05 10:29

Bonnie skrev:

>Min kæreste jeg og tager til Thailand den 26 januar, og overvejer lidt
>at tage til Koh Chang.

God Tur! Hvis I har lyst kan i se lidt fotos fra øen på adresseen i
min signatur.

>Er der nogen der kender et godt hotel ? max. 250-300 kr. pr. nat.

Der er mange gode hoteller i det prisleje. Jeg kan godt lide

http://www.banpuresort.com/banpuhotel/bedroom.html

Der er en oversigt på

http://www.asia-discovery.com/kohchang/

og en intro til øen på

http://www.ko-chang.info/kohchanginformation/holidayinfo.htm

>Jeg har læst lidt om at det er muligt at svømme med delfiner, nogen
>der har erfaring med dette på Koh Chang ?

Da jeg var der var det et stunt de havde inde i Chantaburi. Jeg har
ikke selv prøvet det.

Af øens 2-3 elefant-lejre er den tæt ved Klong son på nordspidsen
fremragende.

http://pedalo.dk/thailand/

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 28-12-05 21:05

"Bonnie" <bonniehc@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hejsa

>Min kæreste jeg og tager til Thailand den 26 januar, og overvejer lidt
>at tage til Koh Chang.

sjovt, vi tager til Thailand den 19 januar , og havde også snakket om koh
Chang ( igen ), men nu bliver det nok mere sydlig i stedet.

Sidst vi var i Thailand ( for 2 år siden ) var vi på Koh Chang, super dejlig
ø. Vi boede på http://www.panviman.com/kohchang/index.html, SUPER luksus
hotel, og jeg må tilstå, den den overskrider de 250-300 kr, men hvis man vil
giver sig selv lidt luksus, er det hotellet .

>Jeg har læst lidt om at det er muligt at svømme med delfiner, nogen
>der har erfaring med dette på Koh Chang ?

På Koh Cahng kan man ikke svømme med delfinder, men i Pattaya kan man (
noget der hedder The Sanctuary of Truth ), der har jeg svømmet med delfiner,
hvilket BARE var en oplevelse.

God tur

Knus Bolette
www.bolettes.dk

Fra : PA

Dato : 29-12-05 14:01

[...]

Er lige kommet hjem fra denne dejlige ø.
Fik forhandlet prisen på nedestående resort ned til
ca.220 kr. pr. dag.Rent LUKSUS.
frokost og middag spiser man på nabohotellerne.,da de er meget
billigere.Hotellet ordner det med delfiner.

http://www.koh-chang.com/kohchangparadise/

MVH PA

Fra : Peter

Dato : 30-12-05 11:49

Hejsa gruppe

Vi er lige kommet hjem fra Pattaya og man kan ikke længere svømme med
delfiner der da de er blevet syge og ikke vil spise så man har stoppet det,
men vi tog istedet ca 2 timer's kørsel syd over til Chantaburi hvor man kan
svømme med de dejlige "fisk" men få nogen til at ringe og bestille tid da
der max kan være 10 på hver hold og da russerene også har fundet det er der
mange som vil til og der er lidt surt at køre så langt og ikke der er plads.

Rigtig god tur