Hvad skal vi vælge?
Fra : Stefanie

Dato : 21-12-05 20:27

Der er godt nok længe til, men vi er så småt begyndt og tænke på vores
sommerferie.
Vi har valgt bilferie i år, det bliver højst sandsynlig Ungarn.
Kan nogle hjælpe med hvor jeg får kontakt til hoteller eller lign vi kan
booke hjemmefra?

Har nogen herinde en ide om hvad tingene koster dernede, vi er 2 voksne
afsted, er der nogle ting vi skal opleve? Hvad vil en uges tid eller 1½
koste i forplejning, mad, drikke, en enkelt bytur måske osv. Vi er jo stadig
unge og skal more os :)

Alt er velkommen. Gerne med priser.

På forhånd tak.
God jul.

Mvh. Stefanie

Fra : Stefanie

Dato : 21-12-05 20:32

"Stefanie" <kramzere@*FJERNDETTE*msn.com> wrote in message
> [...]
> afsted, er der nogle ting vi skal opleve? Hvad vil en uges tid eller 1½
> koste i forplejning, mad, drikke, en enkelt bytur måske osv. Vi er jo

Ups - forkert overskrift - den skulle vidst have heddet noget med Ungarn...

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 21-12-05 22:47

Stefanie <kramzere@*FJERNDETTE*msn.com> skrev:

>"Stefanie"
> [...]

Det ser ud som om i ønsker en komplet køreplan med budget.
Det kan jeg ikke hjælpe med, men Ungarn er et dejligt sted at
holde ferie. Som udgangspunkt vil Balaton søen være ideelt, og
byen Balatonfured være godt. Et pragtfuld hotel med swimmingpool
og egen "strand" natklub og bar. Deres morgenbuffet og
aftensbuffet findes ikke bedre og navnet er Annabella.
Prøv at gå ind på - hungar tourist eller søg på Annabella hu -
så vil priser mm. komme frem. FDM er også et alternativ.
Oplevelser, brug nettet eller køb bogen turen går til Ungarn.
Vits Breaks

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 21-12-05 23:40

Prøv at kikke her:
http://www.clubtihany.hu/english/index.htm

Jeg har faktisk været med til at bygge hytterne dernede. Det er
hammerlækkert område, og tæt på mange gode steder at tage hen.
Hvis I vil ud og spise, kan jeg kun anbefale, at tage lidt væk fra
"turistfælderne" der er der helt andre priser.

Hotel Annabella har jeg bobet en del på, men det er jo en del år siden,
efterhånden, så hvordan det er nu, kan jeg ikke sige noget om, men dengang
var det lækkert.

/Ole