Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Program til opretning af styrtende linier
Fra : Steen

Dato : 22-01-06 09:47

I kender måske programmet Picasa http://picasa.google.com/index.html hvormed
man på en elegant måde kan rette horisonten op, hvis den er blevet lidt skæv
i farten.

Findes der ikke et program, som på samme elegante måde kan oprette styrtende
linier?

/Steen J

Fra : Jens G

Dato : 22-01-06 10:25

On Sun, 22 Jan 2006 09:47:28 +0100, "Steen" <steen@cutie.dkx> wrote:

> [...]
>i farten.
>
>Findes der ikke et program, som på samme elegante måde kan oprette styrtende

For 5-600 kr kan man købe Adobe Photoshop Elements 4.0

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : Johan Gadegaard

Dato : 22-01-06 12:02

> For 5-600 kr kan man købe Adobe Photoshop Elements 4.0

Elements følger også ofte med, når man køber hardware som scannere, printere
og kameraer. For en del år siden købte jeg en scanner og fik en fuld version
af Photoshop med i købet. Scanneren var langt billigere end Photoshop

Johan Gadegaard

Fra : Steen

Dato : 22-01-06 13:53

"Johan Gadegaard" <foto++best@ll++aa++zy.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> printere og kameraer. For en del år siden købte jeg en scanner og fik en
> fuld version af Photoshop med i købet. Scanneren var langt billigere end

Hvad var det for en scanner? Og hvor købte du den?

/Steen

Fra : Johan Gadegaard

Dato : 22-01-06 14:34

"Steen" <steen@cutie.dkx> wrote in message
> Hvad var det for en scanner? Og hvor købte du den?
>
> /Steen

Så vidt jeg husker, var det et kæmpestort skrummel af en Trust flatbed
scanner, som kunne udbygges til diasscanning. Husker ikke modellen. Men vi
er tilbage ved Photoshop version 3.0, så det er et par dage siden. Jeg købte
den hos en lokal forhandler, der nu har drejet nøglen.

Johan

Fra : Steen

Dato : 22-01-06 13:57

"Jens G" <nospam051214@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> For 5-600 kr kan man købe Adobe Photoshop Elements 4.0

Har Adobe Photoshop Elements 4.0 også et smart system med skydere ligesom
Picasa? - så man ikke bagefter skal croppe i billedet?

/Steen

Fra : Jens G

Dato : 22-01-06 14:41

On Sun, 22 Jan 2006 13:56:46 +0100, "Steen" <steen@cutie.dkx> wrote:

>Har Adobe Photoshop Elements 4.0 også et smart system med skydere ligesom
>Picasa? - så man ikke bagefter skal croppe i billedet?

Ikke så vidt jeg har lagt mærke til.

Fra : Steen

Dato : 22-01-06 15:50

> Ikke så vidt jeg har lagt mærke til.

Det var en skam, for det er netop det smarte ved Picasa med skydere, som jeg
efterlyste.

/Steen

Fra : Knud Iversen

Dato : 22-01-06 19:29

"Steen" <steen@cutie.dkx> skrev i en meddelelse

> "Jens G" <nospam051214@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> Det var en skam, for det er netop det smarte ved Picasa med skydere, som
> jeg efterlyste.
>
> /Steen
Hvis du har mod på at hente 364mb kan den hentes her og prøves i 30dage
mvh knud