Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
digital fremkaldelse
Fra : Filip

Dato : 21-01-06 23:29

Hej

Jeg skal have fremkaldt nogle digitale billeder, men jeg skal bruge dem
meget snart. Hvor lang ventitid er der fra man sender dem ind til man
modtager billederne. Hvilken fremkaldelsessted er det hurtigste. (jeg skal
bruge billederne onsdag og jeg kan tidligst uploade dem mandag)

Filip

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 22-01-06 00:00

Filip wrote:
> [...]
> man modtager billederne. Hvilken fremkaldelsessted er det hurtigste.
> (jeg skal bruge billederne onsdag og jeg kan tidligst uploade dem

De fleste fotohandlere kan klare det for dig - det er så ikke den billigste
løsning - men som regel den hurtigste.

Jan

Fra : Just Me

Dato : 22-01-06 12:15

Hvis du vælger en photocare butik og den bedste fremkaldelse er billederne
færdige om tirsdagen...

Fra : Filip

Dato : 22-01-06 12:46

Gælder det også når man sender dem online og de derefter skal fragtes
tilbage til mig?

Filip

Fra : Lars Månsson

Dato : 22-01-06 12:46

"Filip" <annonym@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> modtager billederne. Hvilken fremkaldelsessted er det hurtigste. (jeg skal
> bruge billederne onsdag og jeg kan tidligst uploade dem mandag)

http://www.billedbutikken.dk/

Hvis du sender dem inden kl 1900 så har du dem dagen efter

Hilsen
-Lars-

Fra : Filip

Dato : 22-01-06 13:16

> http://www.billedbutikken.dk/
>
> Hvis du sender dem inden kl 1900 så har du dem dagen efter

Tak for det