Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Choknyhed: Konica-Minolta stopper i kamera~
Fra : Anders Sørensen

Dato : 19-01-06 18:44

http://www.dpreview.com/news/0601/06011901konicaminoltaout.asp

--
Mvh.
Anders Sørensen
Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-01-06 18:55

"Anders Sørensen" <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> skrev i en
meddelelse news:trjvs1d29aemme4h6thedn8srkh0feh0je@4ax.com

> http://www.dpreview.com/news/0601/06011901konicaminoltaout.asp

Choknyhed? Så skal man vist da have boet på én af polerne uden
internetadgang de sidste mange måneder.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 11/19/05)

Fra : Mogens Beltoft

Dato : 19-01-06 21:05

Jens Bruun wrote:
> [...]
> meddelelse news:trjvs1d29aemme4h6thedn8srkh0feh0je@4ax.com

> Choknyhed? Så skal man vist da have boet på én af polerne uden

Måske frekventerer man ikke de samme steder på nettet, som du åbenbart gør.

Jeg er glad for at nogle poster den slags her i nyhedsgruppen, for jeg
kommer åbenbart ikke nok rundt... :)

/Mogens

Fra : Jakob

Dato : 19-01-06 21:14

In article <43cff0da$0$99997$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
mogens@rust.beltoft.dk says...

> Jeg er glad for at nogle poster den slags her i nyhedsgruppen, for jeg
> kommer åbenbart ikke nok rundt... :)

Altså de forsvinder jo ikke men indgår i sonys produkter istedet. Det
bliver da spændende at se hvad sony smider på banen af dslr når den tid
kommer. Især hvis de overtager billedstabilisator delen.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Fam.Merrild

Dato : 19-01-06 23:51

Chok
ja at du er et fjols
mon?
det er gammel nyhed

Fra : Lars

Dato : 19-01-06 23:54

Jens Bruun skrev:
> [...]
> meddelelse news:trjvs1d29aemme4h6thedn8srkh0feh0je@4ax.com

> Choknyhed? Så skal man vist da have boet på én af polerne uden

Det kunne være interessant at vide hvor du har din store forhåndsviden
fra - især i betragtning af, at alverdens medier først fik kendskab til
nyheden tidligt torsdag.
Konica Minolta Holdings offentliggjorde nemlig først planerne lige efter
at børsen i Tokyo lukkede kl. 01.00 dansk tid.

Lars

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-01-06 00:00

"Lars" <jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Konica Minolta Holdings offentliggjorde nemlig først planerne lige
> efter at børsen i Tokyo lukkede kl. 01.00 dansk tid.

Der har været gisnet om netop dét på bl.a. dpreview.com for lang tid siden.

Fra : Jakob

Dato : 19-01-06 19:07

In article <trjvs1d29aemme4h6thedn8srkh0feh0je@4ax.com>,
anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk says...
> http://www.dpreview.com/news/0601/06011901konicaminoltaout.asp

De fortsætter vel i det store hele, nu står det bare sony på kameraerne.
Jeg synes faktisk det er lidt spændende hvad sony smider på markedet når
den tid kommer mht dslr, mener ikke at man skal undervurdere dem.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Futte

Dato : 20-01-06 14:35

"Anders Sørensen" <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> skrev i en
> [...]

Er der en der er en lille smule mere sprogkyndig, som vil være så venlig, i
grovetræk at sætte danske ord, på denne information.

Personlig, rækker mit engelske i grove træk til forståelsen af On/Off.

Mvh.
Jens

Fra : emj

Dato : 20-01-06 16:17

Futte skrev:

>Er der en der er en lille smule mere sprogkyndig, som vil være så venlig, i
>grovetræk at sætte danske ord, på denne information.

Gerne.
Kik her
http://kortlink.dk/pcworld/2c7p

Hilsen emj

Fra : Henning

Dato : 20-01-06 16:20

"Futte" <futte@spamhotmails.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> grovetræk at sætte danske ord, på denne information.
>
> Personlig, rækker mit engelske i grove træk til forståelsen af On/Off.

Et lille resume på dansk:

http://www.digitalmagasinet.dk/show.asp?mode=news&ID=699

mvh Henning