Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Køb af gammeldags fotoapparat
Fra : Kert Rats

Dato : 19-01-06 14:30

Hej

Jeg skal købe et almindeligt (!) kamera, som bruger fotofilm, altså et
ikke-digital kamera.
Prisen skal være ikke over 500 kr.
Mærket er underordnet.

Hvor får jeg fat på et sådant et kamera?
Kan nogen her i gruppen hjælpe mig, da vil jeg være meget taknemmelig.

Venligst

Kert Rats

Fra : Holst

Dato : 19-01-06 14:35

Kert Rats wrote:

> [...]
>
> Hvor får jeg fat på et sådant et kamera?
> Kan nogen her i gruppen hjælpe mig, da vil jeg være meget taknemmelig.

<http://www.degulesider.dk/vbw/super/resultat.do?compTrade=foto&compZip=&compCity=&compAddress=&compRegionID=&compPhone=&filterIds=&compInfCatID=&compInfHitTypeID=&minx=&maxx=&miny=&maxy=>

Ellers prøv news:dk.fritid.foto.indkoeb, hvor indkøbssnak foregår.

Fra : Max

Dato : 19-01-06 14:36

Hej Kert

> Hvor får jeg fat på et sådant et kamera?

Lav en efterlysning i dk.marked.privat.foto

Mvh Max

Fra : bl

Dato : 19-01-06 14:59

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvor får jeg fat på et sådant et kamera?
> Kan nogen her i gruppen hjælpe mig, da vil jeg være meget taknemmelig.

Har du en ide om hvad det skal være, jeg har flere muligheder.

Svar venligst i mail: bl-dk(fjern)@post.tele.dk

Fra : ab© - På Forlaget

Dato : 19-01-06 15:16

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg skal købe et almindeligt (!) kamera, som bruger fotofilm, altså et
> [...]

Hvad skal kameraet bruges til / automatisk / manuelt o.s.v. ?

MVH ab (med risiko for at blive "stenet" - indlæget hører jo til i
dk.fritid.foto.indkoeb !!!)

Fra : olr

Dato : 20-01-06 11:03

Svært og svare på !, du ka jo bo på skagen men finde en forhandler på
Bornholm, og så kan det jo ende med at forsendelsen er ligeså dyr som
kameraet ;)

http://photografica.dk/

Olrik Larsen

Fra : Claus Rasmussen

Dato : 20-01-06 20:08

Photocare............har stadigt slag af disse produkter.

Mvh Claus

Fra : Kert Rats

Dato : 21-01-06 01:15

Hej Alle

Mange tak for jeres svar. Jeg har fået mange input, som jeg gransker p.t.

Super, at I er så gode til at hjælpe. Håber, at jeg en dag kan hjælpe jer.

Allerbedste hilsner fra

Kert Rats