Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ny Canon EOS 30D...
Fra : Jan

Dato : 11-01-06 20:04

Fra : rosenauer.dk

Dato : 11-01-06 20:16

"Jan" <jan.nyhedsgruppesvar@mail.dk> wrote in message
> Meget interessant...
>
> http://www.detonate.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=10152

Kan især godt lide Gin, Sex og Money knapperne :) ... men ja, det bliver
absolut spændende hvad Canon kommer med på PMA. Er dog udemærket tilfreds
med mit 1DMK2 for nu..

/Martin - http://rosenauer.dk

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 11-01-06 20:19

On Wed, 11 Jan 2006 20:16:07 +0100, rosenauer.dk wrote:

> [...]
> absolut spændende hvad Canon kommer med på PMA. Er dog udemærket tilfreds

Der mangler dog en whiskey knap. Hvilket er et stor minus!

--
M.v.h
Jens Stadsgaard - Der nu har Canon Eos 20D

Fra : Alex W

Dato : 11-01-06 20:30

> Der mangler dog en whiskey knap. Hvilket er et stor minus!

Du tager helt fejl jens ))) Du kender ikke vidunderet ... når du trykker
på Ideas så skifter panelet .. Gin bliver til Whiskey ... Canon går ind for
selvprogrammering i de nye kamera ... Det hele følger med i softwaren
,-)))
Jeg kan bare ikke få øje på tappehanen ;-o

/Alex W

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 11-01-06 20:34

On Wed, 11 Jan 2006 20:30:29 +0100, Alex W wrote:

> [...]
> på Ideas så skifter panelet .. Gin bliver til Whiskey ... Canon går ind for
> selvprogrammering i de nye kamera ... Det hele følger med i softwaren

Det havde jeg ikke lige set at det var muligt. Jeg må igang med at læse

> Jeg kan bare ikke få øje på tappehanen ;-o

Den er på fronten