Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
kamera til ca. 1500-2000 kr
Fra : Ukendt

Dato : 07-01-06 15:16

Hej !

Jeg og mine søskende overvejer at købe et digi. fotokamera til vores fars
runde 70 års fødselsdag.
Hvad kan I anbefale af digitalt fotokamera til ca.1500-2000 kr ?

Tænker på noget Canon, men måske også andre mærker.
Optisk zoom x3
ca. 4 mega pix
brugervenligt (point and shoot), med nemme indstillingsmuligheder (alm.,
sport, lang afstand. m.m.)

Jeg har selv et ixus 400, men der findes jo så mange. Hvad kan i anbefale
som et godt køb?

/ Muster

Fra : Holst

Dato : 07-01-06 15:19

Muster Muster wrote:

> Jeg og mine søskende overvejer at købe et digi. fotokamera til vores fars
> runde 70 års fødselsdag.
> Hvad kan I anbefale af digitalt fotokamera til ca.1500-2000 kr ?

Anbefales kan news:dk.fritid.foto.indkoeb

http://www.usenet.dk kan I finde en oversigt over grupper, så I
fremover kan poste i den korrekte gruppe.

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-06 16:01

> Anbefales kan news:dk.fritid.foto.indkoeb

Ok har lige postet der. Tak for linket.

Fra : [HCS] 4000

Dato : 07-01-06 15:24

Canons IXUS serie er et godt bud. F.eks. IXUS 50. Lille let kamera som ikke
fylder mere end man altid kan have det med, og så tager det kanon gode
billeder.
--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk